fbpx

Kymco AK 550 Premium 2023: Ακόμα καλύτερο

Δυναμώνει το μεγάλο κεφάλαιο της Kymco

Η ναυαρχίδα των σκούτερ της μεγάλης ταϊβανέζικης εταιρίας, το Kymco ΑΚ 550, δυναμώνει για το 2023, κερδίζοντας σε εμφάνιση και εξοπλισμό. Σημαντικότερή του αλλαγή το μπροστινό του τμήμα, που έχει επανασχεδιαστεί και ομορφύνει ακόμα περισσότερο.

Με δεδομένη την αποδεδειγμένη αξία του Kymco ΑΚ 550 και το “εκτόπισμά” του στην αγορά κινήθηκε η Kymco, παρουσιάζοντας στο σαλόνι της EICMA μια νέα έκδοση για το 2023 που την ονόμασε Premium.

To sport touring mega scooter της Kymco έχει δεχθεί νέα σχεδίαση στην περιοχή των προβολέων, φέρινγκ/ποδιά και διαθέτει ζελατίνα που ρυθμίζεται ηλεκτρικά σε ύψος από κουμπί στην άκρη του τιμονιού.

Είναι μια λύση που αποδεικνύεται εξαιρετικά χρήσιμη, ειδικά σε σκούτερ που καλούνται να κινηθούν εντός και εκτός πόλης, με τη ζελατίνα να μένει χαμηλά για να υπάρχει ορατότητα μέσα στο άστυ και τη ζελατίνα να σηκώνεται ψηλά (8,5 cm) για να προστατεύσει τον αναβάτη από τον αέρα… εκτός άστεως.

Το facelift του ΑΚ 550 έχει χαρίσει μια ακόμα πιο επιθετική εμφάνιση, με σφηνοειδείς προβολείς που ενσωματώνονται σε ένα design το οποίο εκπέμπει δυναμισμό, θυμίζοντας σπορ μοτοσυκλέτα.

Η αεροδυναμική έχει βελτιωθεί, ενώ η “μυώδης” εμφάνιση του scooter εντείνεται με ένα νέο “νεύρο” στα πλαϊνά καπάκια και την πιο αιχμηρή απόληξη του φέρινγκ, κοντά στα γόνατα του αναβάτη.

Για λόγους άνεσης η πλάτη του αναβάτη ρυθμίζεται, κι έτσι ο καθένας μπορεί να βρει αυτό που ταιριάζει στον σωματότυπό του.

Το κάλυμμα της σέλας έχει σχεδίαση carbon στα πλευρικά της τμήματα και μαλακή αίσθηση, σύμφωνα με την εταιρία.

Ο υψηλής τεχνολογίας και συνολικής απόδοσης δικύλινδρος κινητήρας της Kymco έχει κυβισμό 550 cc, τετραβάλβιδες κεφαλές και αποδίδει 53,5 ίππους (39kW) στις 7.500 rpm και 52Nm στις 5.750 rpm.

O αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο προγράμματα οδήγησης, είτε το Standard, είτε το Rain. Παράλληλα, το ηλεκτρονικό γκάζι (Ride by Wire) ενσωματώνει τη διαχείριση του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης (traction control), αλλά και το Cruise Control.

Οι τρεις μεγάλοι δίσκοι της Brembo συνεργάζονται με το εξελιγμένο σύστημα AIBS (Advanced Intelligent Braking System) που διαθέτει και Cornering ABS.

Το AIBS συνεργάζεται και με το traction control του κινητήρα, κι όλα αυτά για να κάνουν την οδήγηση ακόμα πιο ασφαλή και προβλεπόμενη.

Το keyless σύστημα έχει απλοποιηθεί σε μεγάλο βαθμό, κάνοντας τη ζωή του αναβάτη πιο εύκολη, ενώ για τον ίδιο λόγο υπάρχει το πολύ χρήσιμο σύστημα πλοήγησης και συνδεσιμότητας Noodoe.

Το Noodoe δίνει πρόσβαση στον αναβάτη (μέσω smartphone) σε χρήσιμες πληροφορίες όπως GPS, πρόγνωση καιρού, πυξίδα, εύρεση του σκούτερ, αλλά και ενημερώσεις όπως ειδήσεις, αναπάντητες κλήσεις, social media.

Στον εξοπλισμό συναντάμε επίσης θερμαινόμενα γκριπ, θύρα φόρτισης USB, αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα και ντουλαπάκια στην ποδιά.

Η τελική μετάδοσή του γίνεται όπως πάντα με ιμάντα – μιας και ο κινητήρας είναι κεντραρισμένος στο πλαίσιο όπως στις μοτοσυκλέτες – είναι νέος, ανθεκτικότερος και παράγει λιγότερο θόρυβο (που ήταν ελάχιστος έτσι κι αλλιώς…).

Ένα από τα ισχυρότερα πλεονεκτήματα του Kymco ΑΚ 550 παραμένει φυσικά ανέγγιχτο και δεν είναι άλλο από το θηριώδες αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών, με αλουμινένιο αφαιρούμενο υποπλαίσιο.

Από το ίδιο υλικό είναι φτιαγμένο και το καλαίσθητο ψαλίδι. Οι τροχοί του 550 είναι 15 ιντσών (ελαστικά 120/70 μπροστά και 160/60 πίσω) μια διάμετρος που προσφέρει σταθερότητα και στις υψηλές ταχύτητες.

Μπροστά στην ανάρτηση υπάρχει ένα ωραιότατο ανάποδο πιρούνι με μεγάλης διαμέτρου στελέχη, ενώ πίσω συναντάμε ένα μονό αμορτισέρ παράκεντρα τοποθετημένο.

Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 14,5 λίτρα, ενώ το βάρος φτάνει τα 223 κιλά με το σκούτερ άδειο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ