Ο Dovizioso ανέλαβε την προώθηση, αλλά το σκούτερ… πουθενά!
H Italjet και o Andrea Divizioso έδωσαν τα χέρια, κι ο πρώην Ιταλός αναβάτης του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας θα αναλάβει ρόλο πρεσβευτή της εταιρίας, ενώ θα συμμετάσχει παράλληλα και στην εξέλιξη του Dragster. Όμως, για μισό λεπτό… εξέλιξη; Δεν ήταν έτοιμο το σκούτερ να λανσαριστεί στις αγορές; Τι έχει συμβεί και… Dragster ακούμε εδώ και καιρό αλλά Dragster δεν βλέπουμε;
Ήταν στα τέλη του Οκτωβρίου του 2018 που διέρρευσαν οι πρώτες πληροφορίες, και ένα χρόνο μετά, στην EICMA του 2019, είχαμε την επίσημη παρουσίαση.
Μια «επική» επιστροφή, με το πιο τρελό σκούτερ παραγωγής όλων των εποχών, το Italjet Dragster, να προκαλεί και πάλι αίσθηση, πιο ακραίο και επιθετικό από ποτέ!
Το νέο Italjet Dragster, σε εκδόσεις 125 και 200 cc, είναι μια προσαρμοσμένη στο σήμερα εκδοχή του προγόνου του, φτιαγμένη για τον ίδιο σκοπό, να ανιχνεύει δηλαδή τα όρια του σχεδιασμού και να προκαλεί τους πάντες και τα πάντα.
Είναι σαν ένα concept από αυτά που τα βλέπουμε και λέμε «εντυπωσιακό αλλά δεν πρόκειται να περάσει ποτέ στην παραγωγή», που έκανε την υπέρβαση και προσφέρεται αυτούσιο ως μοντέλο παραγωγής, χωρίς να έχει δεχθεί καμία αλλαγή.
Το επιτηδευμένα εκτεθειμένο σε κοινή θέα πλαίσιο χωροδικτύωμα, το οριζόντια τοποθετημένο αμορτισέρ της μπροστινής ανάρτησης ανάμεσα στα πόδια του οδηγού και φυσικά το εναλλακτικό μονόμπρατσο και hub steering μπροστινό, είναι όλα εδώ και είναι πιο εντυπωσιακά από ποτέ, σε μια σχεδιαστική εκτέλεση που μοιάζει να προέρχεται από το μακρινό μέλλον.
Όλα καλά και φυσικά η ανυπομονησία μας ήταν μεγάλη για την υποδοχή των Italjet Dragster 125 και 200, με 15 και 20 ίππους αντιστοίχως, αλλά… μας έχει φάει το περίμενε!
Περισσότερο αλατοπίπερο στην ιστορία έριχνε μάλιστα η φήμη ότι είχε βρεθεί και Έλληνας αντιπρόσωπος της εταιρίας και θα βλέπαμε τα υπερσύγχρονα, τεχνολογικά προηγμένα σκούτερ και στα μέρη μας!
Τα τελευταία νέα που έρχονται από το στρατόπεδο του KSR Group, το οποίο και «τρέχει» την όλη προσπάθεια αναβίωσης του θρυλικού σκούτερ, θέλουν τον πρώην αναβάτη της εργοστασιακής ομάδας στα MotoGP, και ουκ ολίγες φορές “παραλίγο πρωταθλητή” Andrea Dovizioso, να αναλαμβάνει την προώθηση του μοντέλου και να συμμετέχει στην εξέλιξη του.
Τι έχει συμβεί όμως και καθυστέρησε τόσο πολύ το λανσάρισμα του σκούτερ; Στην ιστοσελίδα του KSR Group, υπάρχει η απάντηση, αναρτημένη επίσημα και σε κοινή θέα. Όπως μας ενημερώνει ο Massimo Tartarini, CEO της Italjet, η πανδημία του κορωνοϊού ήταν η αιτία που το χρονοδιάγραμμα τινάχτηκε στον αέρα.
«Η πανδημία και η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στην Ιταλία, έχουν δημιουργήσει καθυστερήσεις στην εξέλιξη του Dragster», αναφέρει ο Tartarini και συνεχίζει «Οι κατά τόπους καραντίνες που είχαν επιβληθεί και που ακόμη ισχύουν, δημιούργησαν προβλήματα στις μετακινήσεις της ομάδας των μηχανικών μας, ενώ πολλά εργοστάσια προμηθευτών μας, παρέμειναν για μεγάλο διάστημα κλειστά. Δυστυχώς, παρά τη μεγάλη προσπάθεια που καταβάλαμε όλοι μας, η κατάσταση αυτή μας επηρέασε και προκάλεσε μεγάλα προβλήματα».
«Θέλουμε περισσότερο από τον καθένα να δρομολογηθεί επιτέλους η παραγωγή του Dragster και δουλεύουμε νυχθημερόν πάνω σε αυτό. Ήδη έχει ξεκινήσει η κατασκευή 50 μονάδων προπαραγωγής, οι οποίες και θα υποβληθούν σε εντατικές δοκιμές και ελέγχους. Μετά από αυτή την περίοδο και αφού σιγουρευτούμε ότι όλα λειτουργούν στην εντέλεια, θα ξεκινήσουμε τη μαζική παραγωγή των εκδόσεων του μοντέλου. Πιστεύουμε ότι μέχρι τα τέλη Μαΐου, θα ξεκινήσουν οι πρώτες παραδόσεις».
Εν αναμονή λοιπόν, φαίνεται ότι έχουμε μπει στην τελική ευθεία και το ότι ανακοινώθηκε η συνεργασία με τον Dovizioso, είναι αν μη τι άλλο ένα σημάδι ότι όλα βαίνουν καλώς και ότι πολύ σύντομα τα Dragster θα είναι διαθέσιμα προς πώληση.