Αλήθεια τώρα;
Η ιταλική Italjet έχει τη συνήθεια παραμονές μεγάλων σαλονιών (βλ. EICMA Μιλάνο που πλησιάζει) να ανακοινώνει νέα μοντέλα για την επόμενη χρονιά. Έτσι και φέτος ανακοίνωσε πάλι μοντέλα για το 2020, αλλά εμείς είμαστε πλέον καχύποπτοι… όσο κι αν μας αρέσει αυτό το εκπληκτικής σχεδίασης και κατασκευής σκούτερ.
Και μας αρέσει πολύ το Italjet Dragster 200 του 2020, μένουμε με το στόμα ανοιχτό. Είναι ένα από τα κορυφαία που έχουμε δει ποτέ και από πλευράς εμφάνισης και από πλευράς τεχνολογίας και καινοτόμων λύσεων.
Πρόκειται για μια υπέροχη ανάμιξη διαφόρων στοιχείων, ένα πλαίσιο χωροδικτύωμα μαζί με ένα μπροστινό σύστημα ανάρτησης/διεύθυνσης που θυμίζει Bimota Tesi και υπέροχης εμφάνισης. Υπάρχει κάποιος – που να του αρέσει η προχωρημένη τεχνολογία – ο οποίος να μην εντυπωσιάζεται από αυτό εδώ το σκούτερ;
Ιδού οι φωτογραφίες που δημοσιεύονται στο επίσημο site της εταιρίας στην Ιταλία (πατήστε εδώ) και είναι ίδιες με τις περσινές…
Η παλαιότερη γενιά σκουτεράδων θα θυμάται τα παλιά Italjet Dragster, που είχαν κάνει το πέρασμά τους και από την ελληνική αγορά (με αντιπρόσωπο τον Σφακιανάκη-Suzuki) και είχαν παραμείνει στην κυκλοφορία από το 1998 έως το 2003.
Και εκείνα τα Italjet Dragster είχαν τέτοια στοιχεία και λύσεις σαν το σημερινό, ενώ φορούσαν και ισχυρούς δίχρονους κινητήρες.
Όποιοι ήξεραν τι έβλεπαν στο δρόμο και τι οδηγούσαν, αναγνώριζαν στο πρόσωπο των Dragster ένα υπερ-σκούτερ, μια μοναδική, εξωτική κατασκευή που όμοιά της δεν υπήρχε… και ούτε υπάρχει πλέον στην αγορά.
Ο μεγαλύτερος κυβισμός που κυκλοφορούσε στα Italjet Dragster τότε ήταν τα 180 κυβικά, με τον δίχρονο κινητήρα της Piaggio να κάνει το σκούτερ να κινείται σαν βολίδα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Τώρα, παραμονές του σαλονιού του Μιλάνου που γίνεται αρχές Νοεμβρίου, η Italjet αναγγέλλει και πάλι την “μεγάλη επιστροφή”, υποσχόμενη για ακόμα μια φορά ότι “να! φυλάω σταυρό, να σου ορκίζομαι… θα επιστρέψω”.
Τα Italjet Dragster του 2020, μάλιστα, θα φορούν – λένε – 2 διαφορετικούς μονοκύλινδρους υγρόψυκτους κινητήρες με κυβισμό 125 και 200 cc, με ιπποδυνάμεις 14,9 και 19,8 ίππων!
Όσο για μας, χαζεύουμε και πάλι αυτά τα δίτροχα κομψοτεχνήματα και τα ζηλεύουμε.
Και στον κόκκινο άσπρο και στον μαύρο κίτρινο συνδυασμό, τα σκούτερ της Italjet “σκίζουν” και σε συνολική εμφάνιση και σε λεπτομέρειες.
Να τους πιστέψουμε αυτή τη φορά; Ή μήπως να αρχίσουμε να ελπίζουμε να τους αντιγράψει κάποιος και να παρουσιάσει ένα σκούτερ που να μοιάζει με το Dragster; Σε μερικές μέρες θα ξέρουμε αν οι Ιταλοί λένε αλήθεια.