Μετακίνηση χαμηλού κόστους
Μετά το ήδη υπάρχον δίχρονο 50άρι, τώρα έρχεται και το μεγαλύτερο 100άρι, αυτή τη φορά με τετράχρονο κινητήρα… και χαμηλή τιμή.
Όπως πολλοί άλλοι κατασκευαστές σκούτερ ανά τον κόσμο, έτσι και η γαλλική εταιρία Peugeot συνεργάζεται με εργοστάσια στην Κίνα που κατασκευάζουν για λογαριασμό της σκούτερ με το σήμα της, με στόχο την μείωση της τιμής αγοράς. Έτσι τα προϊόντα της Peugeot γίνονται πιο προσιτά στους καταναλωτές.
Ένα από αυτά είναι το μοντέλο Kisbee 100 που φτιάχνεται από την εταιρία Quingqi, συνεργάτη της Peugeot στην Κίνα, κι έτσι η τιμή του scooter κατεβαίνει σε μεγάλο βαθμό.
Η μάχη των τιμών στην περίπτωση του Κίσμπι (ηχητικά, στην αγγλική γλώσσα, το όνομα μεταφράζεται σαν «φίλησε τη μέλισσα»…) έχει φτάσει κοντά στα 1.850 ευρώ, σε ευρωπαϊκές αγορές.
Ιδιαίτερο αισθητικά είναι το νέο 100άρι, με χαρακτηριστικό προβολέα και φωτιστικά σώματα στο ρύγχος. Έτσι αντανακλά το design του που είναι καθαρά ευρωπαϊκό και όχι κινεζικό. Ελαφρύ φαίνεται στο μάτι, το ίδιο ισχύει και για τη ζυγαριά, η οποία δείχνει μόλις 97 κιλά.
Το δάπεδο είναι επίπεδο και ικανοποιητικών διαστάσεων, το μπροστινό φρένο είναι δισκόφρενο και το πίσω ταμπούρο, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι απλός, περιέχοντας μόνο τις βασικές ενδείξεις. Κάτω από την σέλα, σύμφωνα με την εταιρία χωράει ένα φουλφέις κράνος.
Κάτω από τα πλαστικά του σκούτερ κρύβεται ένας απλός αερόψυκτος τετράχρονος, μονοκύλινδρος κινητήρας με δύο βαλβίδες που παίρνει «τροφή» από ένα καρμπυρατέρ (low cost είπαμε…) με τη δύναμη να πλησιάζει τους 7 ίππους στις 7.000 στροφές.
Μικρό δεν είναι μόνο το βάρος του στα 97 κιλά, είναι και το μεταξόνιο στα 1.258 χιλιοστά, ενώ το ντεπόζιτο καυσίμου χωράει 6,5 λίτρα.
Τα φρένα είναι ένας μικρός δίσκος 170 χιλιοστών μπροστά και ένα επίσης μικρό ταμπούρο πίσω στα 110 χιλιοστά (είπαμε χαμηλό βάρος…), ενώ οι τροχοί του Peugeot Kisbee 100 είναι 12 ιντσών μπροστά και πίσω.
Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα επίσημα για το αν και πότε θα εισαχθεί στην Ελληνική αγορά.