Έτοιμη η Yamaha
H Yamaha ήταν πάντοτε μια εταιρία μοτοσυκλετών και σκούτερ που δεν δίσταζε να δοκιμάσει διαφορετικούς δρόμους, όσον αφορά τα νέα της μοντέλα.
Οι φήμες που κυκλοφορούν πρόσφατα μιλούν για ένα νέο μεγαλύτερο T-Max που θα είναι ανεβασμένο στα 600 ή παραπάνω κυβικά, αλλά και για ένα τετράτροχο σκούτερ, για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε σε αποκλειστικότητα στο SCOOTERNET (πατήστε ΕΔΩ). Είναι πολύ πιθανόν να τα δούμε να παρουσιάζονται είτε το ένα, είτε το άλλο, είτε και τα δύο, στα σαλόνια μοτοσυκλέτας του Μιλάνο και του Παρισιού.
Με δεδομένη τη δημοτικότητα του Τ-Μax 500 και το φανατικό κοινό που έχει αποκτήσει από το 2000 που παρουσιάστηκε, η είδηση για τη δημιουργία ενός μεγαλύτερου T-Max που “σέρνεται” και ανακυκλώνεται στα media, τα περιοδικά, τις ιστοσελίδες και τα φόρουμ εδώ και τρια χρόνια προκάλεσε πολύ ενδιαφέρον από πλευράς κοινού.
Στο πέρασμα του χρόνου, λίγο η κρίση, λίγο οι διαρκώς μειούμενες πωλήσεις μοτοσυκλετών και σκούτερ, αλλά και το “πάγωμα” των πωλήσεων των Mega σκούτερ, έκαναν τη Yamaha να σταματήσει το project, προς απογοήτευση πολλών.
Πρόσφατα όμως διαρρέρουν πληροφορίες και συζητιέται πως κάτι μπορεί να συμβεί, προς την παρουσίαση ενός ακόμα πιο εξελιγμένου T-Max. Το πιθανότερο είναι πως τα σχέδια για την παρουσίαση ενός τρικύλινδρου 750 (δείτε τις γνωστές, ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες του οποίου κυκλοφορούν στην αγορά από το 2009, δημιουργία του σχεδιαστή J.M Guerin για το ισπανικό περιοδικό Motociclismo), μάλλον μπαίνουν στο ράφι, αφού και η εταιρία, αλλά και η Ιαπωνική βιομηχανία γενικότερα έχει προβλήματα από τους μεγάλους σεισμούς της Άνοιξης και τα επακόλουθά τους που έπληξαν τη χώρα την Άνοιξη.
Έτσι ένα βελτιωμένο 500 με αύξηση του κυβισμού του στα 530 ή τα 580 κ.εκ, πιθανά να λανσαριστεί με το όνομα T-Max 600. Η επιλογή αυτή αν επιλεγεί θα είναι οικονομικότερη, από το να δημιουργηθεί ένας νέος κινητήρας 750 κυβικών.
Να θυμίσουμε λίγο τι φήμες κυκλοφορούσαν στο παρελθόν, αφού η ιστορία αναθερμαίνεται. Ο κινητήρας του 750 είχε αναφερθεί, τότε το 2009, πως θα στηριζόταν πάνω στον υπάρχοντα δικύλινδρο του 500, ο οποίος χρησιμοποιεί μια τρίτη μπιέλα σε αντικραδασμικό σύστημα. Αυτή η τρίτη μπιέλα θα μπορούσε να δουλέψει πάνω στον υπάρχοντα στρόφαλο, με τις κατάλληλα κάρτερ και χυτά, σε έναν κανονικό κύλινδρο, κάνοντας τον κινητήρα τρικύλινδρο από δικύλινδρο. Κι αυτό χωρίς να απαιτείται μεγάλη έρευνα και εξέλιξη και κυρίως χωρίς να αλλάζουν οι διαστάσεις του έτοιμου κινητήρα.
Ο κυβισμός θα μπορούσε να φτάσει μέχρι τα 750 κυβικά, “κάνοντας λίγη παρέα” στο μεγαλύτερο σκούτερ της αγοράς, από πλευράς κυβισμού, το Gilera GP 800. H τελική μετάδοση θα μάκραινε και θα ενισχυόταν, αφού η ιπποδύναμη θα ανέβαινε και οι αναρτήσεις θα βελτιώνονταν. Τα μάτια λοιπόν στραμμένα στα σαλόνια μοτοσυκλέτας στις 8 Νοεμβρίου στο Μιλάνο και στις 30 Νοεμβρίου στο Παρίσι.