Υπέροχο “γλυπτό” ύμνος στην αυθεντική Vespa
Ο βιομηχανικός σχεδιαστής, Ιταλός Giulio Ιachetti επαναφέρει την κλασική Vespa 98cc, την πρώτη-πρώτη που βγήκε ποτέ το 1946, επιδεικνύοντας παράλληλα και τις δικές του ιδέες υπό το πρίσμα της ηλεκτροκίνησης. Το αποτέλεσμα είναι απλά υπέροχο…
Vespampère το ονομάζει ο Giulio Ιachetti το δημιούργημά του, που είναι μια επανερμηνεία της κλασικής Βέσπα με ηλεκτροκινητήρα με το design να χαρακτηρίζεται εμπνευσμένο. Κι αν σας φαίνεται η Vespampère ένα ακόμα πρωτότυπο, ρίξτε μια ματιά στις λεπτομέρειες.
Πέρα από τη συνολική εικόνα που “ρέει”, παντρεύοντας τις σύγχρονες τάσεις με τις κλασικές φόρμες, δείτε τη σέλα που “αιωρείται”, τον στρογγυλό, λεπτό, LED προβολέα στο τιμόνι που ανασηκώνεται, το “λείο” τιμόνι, τους ενσωματωμένους στο τιμόνι διακόπτες, τα επίπεδα φλας, το “χωνευτό” σήμα της Piaggio με οπίσθιο φωτισμό, κ.α.
Βασισμένη η Vespampère στην πρωτότυπη σιλουέτα του πιο διάσημου σκούτερ στον κόσμο, συνδέεται με την παράδοση, αλλά ταυτόχρονα διαθέτει ένα μικρό σώμα (που κινείται από ηλεκτροκινητήρα), για μεγαλύτερη ευελιξία στην κίνηση στην πόλη.
Όλα τα χειριστήρια, το ταχύμετρο, η ένδειξη φόρτισης και τα φώτα είναι προσβάσιμα μέσω μιας εφαρμογής και ασύρματης σύνδεσης, ενώ στο ταμπλό έχει δημιουργηθεί μια ειδική θήκη για την αποθήκευση ενός smartphone. Οι λεπτοί καθρέφτες πίσω ενσωματώνουν και τα φλας.
Το τιμόνι διαθέτει μια πρωτότυπη λύση για την κομψή φιλοξενία των μανετών μπροστινού και οπίσθιου φρένου.
Κι αν όλες οι ευφυείς ιδέες του σχεδιαστή της Vespampère προορίζονται να μείνουν σε επίπεδο “δοκιμής” πρωτότυπου δίτροχου, την κατάθεσή του ο Iachetti την έχει κάνει, κι αυτό έχει τη σημασία του.
Θυμηθείτε αυτές τις καινοτομίες στις λεπτομέρειες και τις εφαρμογές του Iachetti γιατί θα τις δείτε σίγουρα στο μέλλον σε μοντέλα παραγωγής. H Vespampère είναι από αυτά τα κομμάτια για τα οποία λέμε ότι είναι πολύ “μπροστά”.