Ιταλικό σύμβολο
Σύμφωνα με μελέτη που διερευνά και αναλύει την αξία της κάθε μάρκας, η Vespa του Όμιλου Piaggio, αποτιμάται με αξία 906 εκατομμυρίων ευρώ.
Η μελέτη που διεξήχθη από την Interbrand, παγκόσμιο ηγέτη στην παροχή συμβουλών επωνυμιών, δείχνει τη Vespa ως «μια μοναδική και παγκοσμίως αναγνωρισμένη μάρκα, χάρη στον άριστο συνδυασμό σχεδιασμού, lifestyle και ιταλικής παράδοσης».
Για τον προσδιορισμό της οικονομικής αξίας της επωνυμίας Vespa, η Interbrand χρησιμοποίησε αποδεδειγμένες και αποκλειστικές τεχνικές χρηματοοικονομικής αποτίμησης, ενσωματώνοντας ένα πλήρες σύνολο πληροφοριών, δεδομένων αγοράς και ποσοτικών μελετών που πραγματοποιήθηκαν στις 10 μεγαλύτερες αγορές της Vespa.
Στην αποτίμηση μετρούν παράγοντες όπως ισχύς της επωνυμίας, διαφορετικότητα και αναγνωρισιμότητα μεταξύ των υπόλοιπων μοντέλων της αγοράς.
Ο βαθμός διαφοροποίησης στον τομέα αναφοράς, η μοναδικότητα, η αναγνωρισιμότητα του σχεδιασμού της Vespa και η πολιτιστική κληρονομιά που μεταφέρει είναι τα χαρακτηριστικά αυτού του δίτροχου ιταλικού συμβόλου.
Το 2021 ήταν μια σημαντική χρονιά για τη Vespa, η οποία γιόρτασε την 75η επέτειό της με την κυκλοφορία της Vespa 75th Special Series και έφτασε στο ορόσημο των 19 εκατομμυρίων μονάδων παραγωγής και πώλησης από το 1946 έως σήμερα.
«Η Vespa είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια μάρκα γύρω από την μετακίνηση. Συμβολίζει την τέχνη, τον σχεδιασμό, την τεχνολογία και τη διασκέδαση», δήλωσε ο Michele Colaninno, Διευθύνων Σύμβουλος στρατηγικής, προϊόντων και καινοτομίας του Ομίλου Piaggio.