fbpx

HONDA, 2015: ΕΡΧΕΤΑΙ 3ΤΡΟΧΟ INTEGRA;

Κατατέθηκαν σχέδια στην Ιαπωνία

Υπάρχει πιθανότητα η Honda να εξελίξει ένα 3τροχο scooter με βάση το Integra 750; Ναι και μάλιστα υπάρχουν κι αποδείξεις. Ευρωπαϊκά περιοδικά δημοσίευσαν την προηγούμενη βδομάδα σχέδια που κατατέθηκαν από τη Honda, στη υπηρεσία κατοχύρωσης πατεντών της Ιαπωνίας.

Τα μηχανολογικά σχέδια δείχνουν ένα Honda Integra NC 750 DCT να είναι προσαρμοσμένο πάνω σε ένα σύστημα αναρτήσεων-διεύθυνσης με δύο τροχούς. Μια τέτοια εξέλιξη θα κάνει τους κατόχους διπλώματος “Β” για 3τροχα σκούτερ στην Ευρώπη πολύ χαρούμενους, ειδικά και μετά από τις πληροφορίες που δημοσιεύσαμε την προηγούμενη βδομάδα για το ενδιαφέρον της Yamaha να επεκταθεί σε μεγαλύτερου κυβισμού 3τροχα σκούτερ (πατήστε ΕΔΩ).

Πρώτη και κύρια αγορά που ενδιαφέρει τους κατασκευαστικούς οίκους και την Honda φυσικά, είναι η Γαλλία η οποία έκλεισε το 2014 με 14.207 πωλήσεις 3κυκλων σκούτερ! Βέβαια η Yamaha με την παρουσίαση του Tricity 125 δεν περιόρισε τους ορίζοντές της στη Γαλλία και την Ευρώπη, “ανοίγοντας” την τρίτροχη αγορά σκούτερ και στην Ασία, όπου διατίθεται το ταϊλανδέζικης κατασκευής μοντέλο.

Honda 3wheeler-1Η πλατφόρμα-βάση των NC Integra είναι ιδανική για τέτοιες κατασκευές

Η πλατφόρμα-βάση των NC Integra είναι ιδανική για τέτοιες κατασκευές

Αν λοιπόν πρόκειται για πραγματικό ενδιαφέρον από πλευράς Honda και όχι απλά μια διερευνητική κίνηση ή απλά κατάθεση πατεντών για να μην υπάρξει διαρροή μέσω βιομηχανικής κατασκοπίας, τότε κάποια στιγμή θα δούμε μελλοντική κίνηση και ίσως μοντέλο με τρεις τροχούς, όπως δεν έχει κάνει ποτέ στο παρελθόν η γιαπωνέζικη εταιρία.

Το σύστημα που πατενταρίστηκε στην Ιαπωνία από την Honda έχει περιορισμένο πλάτος και η σύνδεση με το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας-σκούτερ γίνεται με πολύπλοκο σύστημα παραλληλόγραμμου, δύο ψαλιδιών (αλλά και μεγάλων μπράτσων) που κινούνται από μεγάλου μήκους αναρτήσεις, έτσι ώστε να μπορεί να γέρνει στις στροφές. Δεν μπορεί να διακρίνει κάποιος αν υπάρχει σύστημα που μπλοκάρει-“παγώνει” την ανάρτηση, έτσι ώστε το τρίτροχο να παραμένει όρθιο μόνο του, χωρίς τη βοήθεια σταντ.

Υπενθυμίζουμε ότι η πλατφόρμα των Integra – Honda NC 750 DCT χρησιμοποιεί έναν ήπιας απόδοσης, δικύλινδρο κινητήρα χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου, με αυτόματο κιβώτιο τύπου DCT με δύο συμπλέκτες. Αν αποφασίσει λοιπόν η Honda να προχωρήσει στην παρουσίαση ενός 3τροχου σκούτερ έχει το 70-80% έτοιμο και μένει μόνο να εξελίξει το μπροστινό δίτροχο τμήμα. Ίδωμεν…

Honda 3wheeler-2Θα φέρει το μέλλον ένα 3τροχο Integra άραγε;

Θα φέρει άραγε το μέλλον ένα 3τροχο Integra;

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ