fbpx
Motul Skyscraper Left
Motul Skyscraper Right

Zontes 2024: Ήρθε στην Ελλάδα το νέο D350

Σπορ maxi scooter από τη Zontes στα 350 κυβικά

Όμορφο και ισχυρό, το νέο Zontes D350 μόλις έφτασε στην ελληνική αγορά. Ένα “έξυπνο” σκούτερ που συνδυάζει τις σπορ γραμμές και επιδόσεις με πλούσιο εξοπλισμό ενός mega scooter.

Ένα σκούτερ που φτάνει την κατάλληλη στιγμή είναι το Zontes D350, το οποίο εμπίπτει στη δημοφιλή και ολοένα αυξανόμενη κατηγορία των maxi scooter 350 κυβικών.

 

Με γνωστή την τακτική της Zontes όσον αφορά τα σκούτερ, το D350 είναι μοντέρνο από πλευράς εμφάνισης που είναι “ψαγμένη”, υπερ-εξοπλισμένο σε μεγάλο βαθμό και κυρίως ισχυρό και γρήγορο, όπως κάθε σκούτερ που έχει παρουσιάσει μέχρι σήμερα η δραστήρια κινέζικη εταιρία.

Έτσι, μετά το Μ310, το Μ125 και το “μεγάλο” E350, η Ζοntes κάνει και ένα ακόμα βήμα με το εντυπωσιακής εμφάνισης D350.

Η σχεδίαση, γι’ άλλη μια φορά, είναι πολύ προσεγμένη και ελκυστική, με το D350 να κινείται σε ένα πιο “αιχμηρό” design, ενώ η ψηλή του ζελατίνα του δίνει και δυνατότητες τουριστικής χρήσης. 

Το ντεπόζιτο είναι μεγάλης χωρητικότητας στα 12 λίτρα, ενώ το ύψος σέλας έχει παραμείνει χαμηλά στα 760 mm.

Ο μονοκύλινδρος τετράχρονος, υγρόψυκτος κινητήρας με τον έναν εκκεντροφόρο και τις 4 βαλβίδες είναι ίδιος με του Ε350 και τροφοδοτείται από ψεκασμό της Bosch.

 

Έχει κυβισμό 349 κυβικών εκατοστών και πρόκειται για τον ισχυρότερο κινητήρα της κατηγορίας, που αποδίδει 37 ίππους (27 kW) στις 7.500 rpm και η ροπή του 38 Νm στις 6.000 rpm.

Ο μοντέρνος τεχνολογικά μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας με τις τέσσερις βαλβίδες, έχει δυνατότητα επιλογής προγραμμάτων λειτουργίας ECO και SPORT, ενώ το σύστημα Traction Control εξασφαλίζει υψηλού επιπέδου ενεργητική ασφάλεια ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες.

Η κατανάλωση σύμφωνα με την τυποποιημένη εργοστασιακή μέτρηση διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα. Η εταιρία ανακοινώνει κατανάλωση 3,5 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα.

Suzuki Scooters 9 Nov. 2023

Και εδώ έχει χρησιμοποιηθεί η λύση του έξυπνα τοποθετημένου ψυγείου για βελτιωμένη ψύξη του κινητήρα.

Υπάρχουν δύο προγράμματα οδήγησης (modes), ένα οικονομικό και ένα σπορ, και το ενδιαφέρον είναι πως ακόμα κι αν έχει επιλεγεί το οικονομικό πρόγραμμα, αυτό θα αλλάξει αυτόματα σε Sport mode αν ο αναβάτης θελήσει να κάνει δυναμικό προσπέρασμα ή να ανεβάσει τις στροφές πάνω από τις 7.000 rpm.

To σύστημα Traction Control ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό του D350, ελέγχοντας την περιστροφή του πίσω τροχού, διατηρώντας έτσι πάντα την ισορροπία στη δυναμική συμπεριφορά του scooter και τη βέλτιστη κατανομή της δύναμης που κατεβαίνει στην άσφαλτο.

Οι τροχοί είναι 15 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω και τα λάστιχα είναι ένα φαρδύ 120/70 μπροστά και 140/70 πίσω.

Δισκόφρενα υπάρχουν και στους δύο τροχούς με ακτινική δαγκάνα μπροστά J.Juan και δικάναλο ABS. Η διάμετρος του μπροστινού φρένου είναι 268 χιλιοστά και του πίσω 265 χιλ.

Το βάρος του σκούτερ φτάνει τα 168 κιλά άδειο.

Το Zontes 350D διαθέτει διπλή θύρα ταχείας φόρτισης USB QC3.0, σύστημα keyless με μικρό, βολικό πομπό μπρελόκ, έγχρωμη οθόνη με επιλογές από 4 interface (Recreation, Race, Street και Simplicity) και αυτόματη προσαρμογή σε προβολή ημέρας/νύχτας, ανάλογα με τις συνθήκες φωτός του περιβάλλοντος.

Υπάρχει σύστημα πληροφόρησης των πιέσεων των ελαστικών, οι οποίες καταγράφονται πάνω στην TFT οθόνη έτσι ώστε να αποφεύγονται τα ξεφούσκωτα και τα σκασμένα λάστιχα και μ’ αυτό τον τρόπο να παρατείνεται η ζωή τους αλλά και να αυξάνεται η ασφάλεια.

To νέας γενιάς σύστημα Keyless 3.0 διαθέτει μια ακόμη πιο εξελιγμένη κρυπτογράφηση που αναγνωρίζει εύκολα το κλειδί σε απόσταση μικρότερη του 1,5 μέτρου από τον αισθητήρα. Μόλις μεγαλώσει αυτή η απόσταση το D350 κλειδώνει αυτόματα, ενώ το σύστημα διαθέτει και τη διεθνή πιστοποίηση αδιαβροχοποίησης IP67.

Η σημαντική δυνατότητα του συστήματος είναι ότι το κλειδί μπορεί να επικοινωνήσει με τον αισθητήρα ακόμη και όταν έχει αφαιρεθεί εντελώς η μπαταρία από το σκούτερ, διασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο ότι το όχημα δεν θα μείνει κλειδωμένο και ακινητοποιημένο.

Στο αριστερό άκρο του τιμονιού υπάρχει και χειρόφρενο.

Η ζελατίνα είναι πλατύτερη και υψηλότερη σε σχέση με το Μ310 και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη!

Κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος για ένα φουλφέις κράνος, που τοποθετείται με την κορυφή του προς τα κάτω.

Όλα τα φωτιστικά σώματα του D350 είναι τεχνολογίας LED και προέρχονται από την Osram. Η φωτεινότητα να ξεπερνά τα 80.000 candelas, επιτυγχάνοντας μια φυσική δέσμη με δυνατή ένταση και μεγάλη διασπορά, ώστε να αυξηθεί το επίπεδο ασφάλειας κατά την οδήγηση σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.

Το τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 37mm, εδράζεται σε δύο πλάκες, όπως συμβαίνει στις μοτοσυκλέτες, συνδυάζοντας την άνεση στις χαμηλές ταχύτητες και τη σταθερότητα σε πιο γρήγορους ρυθμούς οδήγησης.

Ο σχεδιασμός του μειώνει τις μη αναρτώμενες μάζες , με αντίστοιχα οφέλη στη δυναμική συμπεριφορά του D350.

Οι ρυθμίσεις των οπίσθιων δύο αμορτισέρ είναι μελετημένες, ώστε να ανταποκρίνονται στην αυξημένη ιπποδύναμη που έχουν να διαχειριστούν.

Κάτω από τη σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος που μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος και μικροαντικείμενα του αναβάτη.

Eνδιαφέρον έχουν και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του σκούτερ με το μεταξόνιο να παραμένει μικρό στα 1.405 χιλιοστά, δίνοντας πόντους στην ευελιξία του, ενώ το βάρος δεν ξεπερνάει τα 188 κιλά.

Η τιμή του Zontes D350 ανακοινώθηκε στα πολύ ανταγωνιστικά 4.795 ευρώ, διατίθεται σε τρία χρώματα (μπλε, γκρι και λευκό) και το ελληνικό κοινό θα δει το σκούτερ για πρώτη φορά στην έκθεση μοτοσυκλέτας 2024.

Περισσότερες πληροφορίες: zontes.gr

Σπορ maxi scooter από τη Zontes στα 350 κυβικά

Όμορφο και ισχυρό το νέο Zontes D350 μόλις έφτασε στην ελληνική αγορά. Ένα “έξυπνο” σκούτερ που συνδυάζει τις σπορ γραμμές και επιδόσεις με πλούσιο εξοπλισμό ενός mega scooter.

Ένα σκούτερ που φτάνει την κατάλληλη στιγμή είναι το Zontes D350 το οποίο εμπίπτει στη δημοφιλή και ολοένα αυξανόμενη κατηγορία των maxi scooter 350 κυβικών.

 

Με γνωστή την τακτική της Zontes όσον αφορά στα σκούτερ, το D350 είναι μοντέρνο από πλευράς εμφάνισης που είναι “ψαγμένη”, υπερ-εξοπλισμένο σε μεγάλο βαθμό και κυρίως ισχυρό και γρήγορο, όπως κάθε σκούτερ που έχει παρουσιάσει μέχρι σήμερα η δραστήρια κινέζικη εταιρία.

Έτσι μετά το Μ310, το Μ125 και το “μεγάλο” E350, η Ζοntes κάνει και ένα ακόμα βήμα με το εντυπωσιακής εμφάνισης D350.

Η σχεδίαση, γι’ άλλη μια φορά, είναι πολύ προσεγμένη και ελκυστική, με το D350 να κινείται σε ένα πιο “αιχμηρό” design, ενώ η ψηλή του ζελατίνα του δίνει και δυνατότητες τουριστικής χρήσης. 

Το ντεπόζιτο είναι μεγάλης χωρητικότητας στα 12 λίτρα, ενώ το ύψος σέλας έχει παραμείνει χαμηλά στα 760 mm.

Ο μονοκύλινδρος τετράχρονος, υγρόψυκτος κινητήρας με τον έναν εκκεντροφόρο και τις 4 βαλβίδες είναι ίδιος με του Ε350 και τροφοδοτείται από ψεκασμό της Bosch.

 

Έχει κυβισμό 349 κυβικών εκατοστών και πρόκειται για τον ισχυρότερο κινητήρα της κατηγορίας, που αποδίδει 37 ίππους (27 kW) στις 7.500 rpm και η ροπή του τα 38 Νm στις 6.000 rpm.

Ο μοντέρνος τεχνολογικά μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας με τις τέσσερις βαλβίδες έχει δυνατότητα επιλογής προγραμμάτων λειτουργίας ECO και SPORT, ενώ το σύστημα Traction Control εξασφαλίζει υψηλού επιπέδου ενεργητική ασφάλεια ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες.

Η κατανάλωση σύμφωνα με την τυποποιημένη εργοστασιακή μέτρηση διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα. Η εταιρία ανακοινώνει κατανάλωση 3,5 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα.

Suzuki Scooters 9 Nov. 2023

Και εδώ έχει χρησιμοποιηθεί η λύση του έξυπνα τοποθετημένου ψυγείου για βελτιωμένη ψύξη του κινητήρα.

Υπάρχουν δύο προγράμματα οδήγησης (modes), ένα οικονομικό και ένα σπορ, και το ενδιαφέρον είναι πως ακόμα κι αν έχει επιλεγεί το οικονομικό πρόγραμμα, αυτό θα αλλάξει αυτόματα σε Sport mode αν ο αναβάτης θελήσει να κάνει δυναμικό προσπέρασμα ή να ανεβάσει τις στροφές πάνω από τις 7.000 rpm.

To σύστημα Traction Control ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό του D350, ελέγχοντας την περιστροφή του πίσω τροχού, διατηρώντας έτσι πάντα την ισορροπία στη δυναμική συμπεριφορά του scooter και τη βέλτιστη κατανομή της δύναμης που κατεβαίνει στην άσφαλτο.

Οι τροχοί είναι 15 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω και τα λάστιχα είναι ένα φαρδύ 120/70 μπροστά και 140/70 πίσω.

Δισκόφρενα υπάρχουν και στους δύο τροχούς με ακτινική δαγκάνα μπροστά J.Juan και δικάναλο ABS. Η διάμετρος του μπροστινού φρένου είναι 268 χιλιοστά και του πίσω 265 χιλ.

Το βάρος του σκούτερ φτάνει τα 168 κιλά άδειο.

Το Zontes 350D διαθέτει διπλή θύρα ταχείας φόρτισης USB QC3.0, σύστημα keyless με μικρό, βολικό πομπό μπρελόκ, έγχρωμη οθόνη με επιλογές από 4 interface (Recreation, Race, Street και Simplicity) και αυτόματη προσαρμογή σε προβολή ημέρας/νύχτας, ανάλογα με τις συνθήκες φωτός του περιβάλλοντος.

Υπάρχει σύστημα πληροφόρησης των πιέσεων των ελαστικών, οι οποίες καταγράφονται πάνω στην TFT οθόνη έτσι ώστε να αποφεύγονται τα ξεφούσκωτα και τα σκασμένα λάστιχα και μ’ αυτό τον τρόπο να παρατείνεται η ζωή τους αλλά και να αυξάνεται η ασφάλεια.

To νέας γενιάς σύστημα Keyless 3.0 διαθέτει μια ακόμη πιο εξελιγμένη κρυπτογράφηση, που αναγνωρίζει εύκολα το κλειδί σε απόσταση μικρότερη του 1,5 μέτρου από τον αισθητήρα. Μόλις μεγαλώσει αυτή η απόσταση το D350 κλειδώνει αυτόματα, ενώ το σύστημα διαθέτει και τη διεθνή πιστοποίηση αδιαβροχοποίησης IP67.

Η σημαντική δυνατότητα του συστήματος είναι ότι το κλειδί μπορεί να επικοινωνήσει με τον αισθητήρα, ακόμη και όταν έχει αφαιρεθεί εντελώς η μπαταρία από το σκούτερ, διασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο ότι το όχημα δεν θα μείνει κλειδωμένο και ακινητοποιημένο.

Στο αριστερό άκρο του τιμονιού υπάρχει και χειρόφρενο.

Η ζελατίνα είναι πλατύτερη και υψηλότερη σε σχέση με το Μ310 και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη!

Κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος για ένα φουλφέις κράνος, που τοποθετείται με την κορυφή του προς τα κάτω.

Όλα τα φωτιστικά σώματα του D350 είναι τεχνολογίας LED και προέρχονται από την Osram. Η φωτεινότητα να ξεπερνά τα 80.000 candelas, επιτυγχάνοντας μια φυσική δέσμη με δυνατή ένταση και μεγάλη διασπορά, ώστε να αυξηθεί το επίπεδο ασφάλειας κατά την οδήγηση σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.

Το τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 37mm, εδράζεται σε δύο πλάκες, όπως συμβαίνει στις μοτοσυκλέτες, συνδυάζοντας την άνεση στις χαμηλές ταχύτητες και τη σταθερότητα σε πιο γρήγορους ρυθμούς οδήγησης.

Ο σχεδιασμός του μειώνει τις μη αναρτώμενες μάζες , με αντίστοιχα οφέλη στη δυναμική συμπεριφορά του D350.

Οι ρυθμίσεις των οπίσθιων δύο αμορτισέρ είναι μελετημένες, ώστε να ανταποκρίνονται στην αυξημένη ιπποδύναμη που έχουν να διαχειριστούν.

Κάτω από τη σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος που μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος και μικροαντικείμενα του αναβάτη.

Eνδιαφέρον έχουν και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του σκούτερ με το μεταξόνιο να παραμένει μικρό στα 1.405 χιλιοστά, δίνοντας πόντους στην ευελιξία του, ενώ το βάρος δεν ξεπερνάει τα 188 κιλά.

Η τιμή του Zontes D350 ανακοινώθηκε στα πολύ ανταγωνιστικά 4.795 ευρώ, διατίθεται σε τρια χρώματα (μπλε, γκρι και λευκό) και το σκούτερ θα το δει το ελληνικό κοινό για πρώτη φορά στην έκθεση μοτοσυκλέτας 2024.

Περισσότερες πληροφορίες: zontes.gr

Σπορ maxi scooter από τη Zontes στα 350 κυβικά

Όμορφο και ισχυρό το νέο Zontes D350 μόλις έφτασε στην ελληνική αγορά. Ένα “έξυπνο” σκούτερ που συνδυάζει τις σπορ γραμμές και επιδόσεις με πλούσιο εξοπλισμό ενός mega scooter.

Ένα σκούτερ που φτάνει την κατάλληλη στιγμή είναι το Zontes D350 το οποίο εμπίπτει στη δημοφιλή και ολοένα αυξανόμενη κατηγορία των maxi scooter 350 κυβικών.

 

Με γνωστή την τακτική της Zontes όσον αφορά στα σκούτερ, το D350 είναι μοντέρνο από πλευράς εμφάνισης που είναι “ψαγμένη”, υπερ-εξοπλισμένο σε μεγάλο βαθμό και κυρίως ισχυρό και γρήγορο, όπως κάθε σκούτερ που έχει παρουσιάσει μέχρι σήμερα η δραστήρια κινέζικη εταιρία.

Έτσι μετά το Μ310, το Μ125 και το “μεγάλο” E350, η Ζοntes κάνει και ένα ακόμα βήμα με το εντυπωσιακής εμφάνισης D350.

Η σχεδίαση, γι’ άλλη μια φορά, είναι πολύ προσεγμένη και ελκυστική, με το D350 να κινείται σε ένα πιο “αιχμηρό” design, ενώ η ψηλή του ζελατίνα του δίνει και δυνατότητες τουριστικής χρήσης. 

Το ντεπόζιτο είναι μεγάλης χωρητικότητας στα 12 λίτρα, ενώ το ύψος σέλας έχει παραμείνει χαμηλά στα 760 mm.

Ο μονοκύλινδρος τετράχρονος, υγρόψυκτος κινητήρας με τον έναν εκκεντροφόρο και τις 4 βαλβίδες είναι ίδιος με του Ε350 και τροφοδοτείται από ψεκασμό της Bosch.

 

Έχει κυβισμό 349 κυβικών εκατοστών και πρόκειται για τον ισχυρότερο κινητήρα της κατηγορίας, που αποδίδει 37 ίππους (27 kW) στις 7.500 rpm και η ροπή του τα 38 Νm στις 6.000 rpm.

Ο μοντέρνος τεχνολογικά μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας με τις τέσσερις βαλβίδες έχει δυνατότητα επιλογής προγραμμάτων λειτουργίας ECO και SPORT, ενώ το σύστημα Traction Control εξασφαλίζει υψηλού επιπέδου ενεργητική ασφάλεια ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες.

Η κατανάλωση σύμφωνα με την τυποποιημένη εργοστασιακή μέτρηση διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα. Η εταιρία ανακοινώνει κατανάλωση 3,5 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα.

Suzuki Scooters 9 Nov. 2023

Και εδώ έχει χρησιμοποιηθεί η λύση του έξυπνα τοποθετημένου ψυγείου για βελτιωμένη ψύξη του κινητήρα.

Υπάρχουν δύο προγράμματα οδήγησης (modes), ένα οικονομικό και ένα σπορ, και το ενδιαφέρον είναι πως ακόμα κι αν έχει επιλεγεί το οικονομικό πρόγραμμα, αυτό θα αλλάξει αυτόματα σε Sport mode αν ο αναβάτης θελήσει να κάνει δυναμικό προσπέρασμα ή να ανεβάσει τις στροφές πάνω από τις 7.000 rpm.

To σύστημα Traction Control ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό του D350, ελέγχοντας την περιστροφή του πίσω τροχού, διατηρώντας έτσι πάντα την ισορροπία στη δυναμική συμπεριφορά του scooter και τη βέλτιστη κατανομή της δύναμης που κατεβαίνει στην άσφαλτο.

Οι τροχοί είναι 15 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω και τα λάστιχα είναι ένα φαρδύ 120/70 μπροστά και 140/70 πίσω.

Δισκόφρενα υπάρχουν και στους δύο τροχούς με ακτινική δαγκάνα μπροστά J.Juan και δικάναλο ABS. Η διάμετρος του μπροστινού φρένου είναι 268 χιλιοστά και του πίσω 265 χιλ.

Το βάρος του σκούτερ φτάνει τα 168 κιλά άδειο.

Το Zontes 350D διαθέτει διπλή θύρα ταχείας φόρτισης USB QC3.0, σύστημα keyless με μικρό, βολικό πομπό μπρελόκ, έγχρωμη οθόνη με επιλογές από 4 interface (Recreation, Race, Street και Simplicity) και αυτόματη προσαρμογή σε προβολή ημέρας/νύχτας, ανάλογα με τις συνθήκες φωτός του περιβάλλοντος.

Υπάρχει σύστημα πληροφόρησης των πιέσεων των ελαστικών, οι οποίες καταγράφονται πάνω στην TFT οθόνη έτσι ώστε να αποφεύγονται τα ξεφούσκωτα και τα σκασμένα λάστιχα και μ’ αυτό τον τρόπο να παρατείνεται η ζωή τους αλλά και να αυξάνεται η ασφάλεια.

To νέας γενιάς σύστημα Keyless 3.0 διαθέτει μια ακόμη πιο εξελιγμένη κρυπτογράφηση, που αναγνωρίζει εύκολα το κλειδί σε απόσταση μικρότερη του 1,5 μέτρου από τον αισθητήρα. Μόλις μεγαλώσει αυτή η απόσταση το D350 κλειδώνει αυτόματα, ενώ το σύστημα διαθέτει και τη διεθνή πιστοποίηση αδιαβροχοποίησης IP67.

Η σημαντική δυνατότητα του συστήματος είναι ότι το κλειδί μπορεί να επικοινωνήσει με τον αισθητήρα, ακόμη και όταν έχει αφαιρεθεί εντελώς η μπαταρία από το σκούτερ, διασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο ότι το όχημα δεν θα μείνει κλειδωμένο και ακινητοποιημένο.

Στο αριστερό άκρο του τιμονιού υπάρχει και χειρόφρενο.

Η ζελατίνα είναι πλατύτερη και υψηλότερη σε σχέση με το Μ310 και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη!

Κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος για ένα φουλφέις κράνος, που τοποθετείται με την κορυφή του προς τα κάτω.

Όλα τα φωτιστικά σώματα του D350 είναι τεχνολογίας LED και προέρχονται από την Osram. Η φωτεινότητα να ξεπερνά τα 80.000 candelas, επιτυγχάνοντας μια φυσική δέσμη με δυνατή ένταση και μεγάλη διασπορά, ώστε να αυξηθεί το επίπεδο ασφάλειας κατά την οδήγηση σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.

Το τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 37mm, εδράζεται σε δύο πλάκες, όπως συμβαίνει στις μοτοσυκλέτες, συνδυάζοντας την άνεση στις χαμηλές ταχύτητες και τη σταθερότητα σε πιο γρήγορους ρυθμούς οδήγησης.

Οι ρυθμίσεις των δύο αμορτισέρ πίσω είναι μελετημένες, ώστε να ανταποκρίνονται στην αυξημένη ιπποδύναμη που έχουν να διαχειριστούν.

Κάτω από τη σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος που μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος και μικροαντικείμενα του αναβάτη.

Eνδιαφέρον έχουν και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του σκούτερ με το μεταξόνιο να παραμένει μικρό στα 1.405 χιλιοστά, δίνοντας πόντους στην ευελιξία του, ενώ το βάρος δεν ξεπερνάει τα 188 κιλά.

Η τιμή του Zontes D350 ανακοινώθηκε στα πολύ ανταγωνιστικά 4.795 ευρώ, διατίθεται σε τρια χρώματα (μπλε, γκρι και λευκό) και το σκούτερ θα το δει το ελληνικό κοινό για πρώτη φορά στην έκθεση μοτοσυκλέτας 2024.

Περισσότερες πληροφορίες: zontes.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X