YAMAHA TMAX 560, 2020: Έρχεται!

Τ-Maximus για καλούς λόγους

Τρεις βασικοί λόγοι υπάρχουν για να έρθει στο προσκήνιο το νέο μοντέλο της ναυαρχίδας των σκούτερ της Yamaha. Ένα νέο Yamaha ΤΜΑΧ για το 2020 είναι ό,τι πρέπει για να τακτοποιήσει κάμποσους ανοικτούς λογαριασμούς

Ο πρώτος λόγος για να παρουσιαστεί ένα υπερ-ανανεωμένο ή ακόμα καλύτερα ένα ολοκαίνουργιο Yamaha ΤΜΑΧ για το 2020 είναι ότι, με αφορμή τη συμμόρφωση στις προδιαγραφές Euro5, δίνεται η ευκαιρία να υπάρξουν αλλαγές στον κυβισμό – προς τα πάνω – γιατί υποχρεωτικά λόγω φιμώματος του κινητήρα… θα υπάρξει αλλαγή ιπποδύναμης… προς τα κάτω.

Συνεπώς, τα “560 κάτι” κυβικά που λένε οι φήμες ότι θα έχει ο δικύλινδρος κινητήρας για το 2020 είναι ακριβώς ο κυβισμός που θα κρατήσει την ιπποδύναμη στα σημερινά επίπεδα των 45,2 ίππων … ή άντε να δοθεί κάτι παραπάνω, “ένας και κάτι” ίπποι, έτσι για το καλό.

Επίσης αυτό που συνηγορεί σε μια τέτοια κίνηση είναι το γεγονός ότι η τελευταία φορά που ο κυβισμός στο ΤΜΑΧ άλλαξε και πήγε στα 530 (από τα 500 cc) ήταν το 2012. Οκτώ χρόνια είναι αρκετά, θα λέγαμε.

Ο δεύτερος λόγος είναι ότι το Yamaha ΤΜΑΧ κλείνει φέτος 20 χρόνια από τη μέρα που οι ρόδες του πάτησαν στους δρόμους του κόσμου – και έγινε εμπορική επιτυχία – άρα έχει μια καλή δικαιολογία για να δεχθεί δραστικές αλλαγές. Αυτό ισχύει ιδίως στο κομμάτι της αισθητικής του μπροστινού τμήματος του φέρινγκ, το οποίο από τότε που εμφανίστηκε στην αγορά (το 2017) μόνο γκρίνιες έχει φέρει μαζί του, ιδίως συγκρινόμενο με το σαφώς ωραιότερο (συμφωνούν σχεδόν όλοι) μπροστινό του προηγούμενου ΤΜΑΧ.

Ο τρίτος λόγος είναι ότι μια ανανέωση σε διάφορους τομείς θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση του ανταγωνισμού με νέα, “φρέσκα” όπλα –  όταν έχει ήδη ανακοινωθεί ο ερχομός του νέου SYM Maxsym TL –  που θα τονώσει και τις πωλήσεις ειδικά στις ευρωπαϊκές χώρες όπου έδειξαν να μειώνουν τους ρυθμούς τους από το 2017 και μετά (είπαμε γιατί), σε σύγκριση με το παρελθόν.

Λογικά το αλουμινένιο πλαίσιο του δικύλινδρου σκούτερ δεν θα αλλάξει, άρα το ΤΜΑΧ θα διατηρήσει τις διαστάσεις του και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του. Αυτό που θα αυξηθεί θα είναι το συνολικό βάρος της κατασκευής. Οι πληροφορίες μιλούν για πέντε κιλά παραπάνω (218) για τη βασική έκδοση και σκαρφάλωμα στα 220 κιλά για την “πλούσια” έκδοση DX.

Θα παροτρύναμε τη Yamaha να μη χάσει τις τρεις ευκαιρίες που της δίνονται  να φρεσκάρει το σημαντικότερό της σκούτερ, τη στιγμή που Γάλλοι και Ιταλοί, οι οποίοι πραγματικά λατρεύουν τα ΤΜΑΧ, όπως αντικατοπτρίζεται στις πωλήσεις τους, τρίβουν τα χέρια τους ανυπόμονοι.