Από μικρός στην περιπέτεια
Τo Voge SR1 ADV είναι ένα μοντέρνο και καλοσχεδιασμένο σκούτερ που μόλις κατέφθασε, με στόχο τις περιπλανήσεις σε κάθε είδους έδαφος, καθώς εμπίπτει στην κατηγορία που ονομάζεται urban adventure και που έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής στα μεσαία και μεγάλα κυβικά. Παράλληλα, ανακοινώθηκε και η τιμή του που είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική.
Ο κυβισμός των 125cc είναι κομβικός, καθόσον προσελκύει νέους αναβάτες και κοινό από το χώρο του αυτοκινήτου.
Σε όλους αυτούς απευθύνεται η Voge με το SR1 ΑDV και τους προτρέπει να ανέβουν στη σέλα του και μαζί να ξεκινήσουν προκειμένου να ανακαλύψουν νέους προορισμούς.
Tο νέο SR1 ADV συνδυάζει αληθινό εξοπλισμό περιπέτειας με σαγηνευτική σχεδίαση. Είναι μια νικητήρια επιλογή για όλους όσους επιθυμούν να βιώσουν την αστική μετακίνηση με σύγχρονο και πρωτότυπο τρόπο.
Ο εξοπλισμός του – όπως μας συνηθίζει η Voge – είναι πλούσιος, κάνοντας ακόμα και μοντέλα με υπερδιπλάσιο κυβισμό να το ζηλεύουν. Σκληροτράχηλη κατασκευή, με σημασία στη λεπτομέρεια, δύσκολα θα βρεθεί κάτι να το εμποδίσει στο διάβα του. Στην πόλη, στα νησιά, στους επαρχιακούς δρόμους, σε δασικές χωμάτινες διαδρομές, όλα είναι εύκολη υπόθεση για αυτό το υπερσύγχρονο μοντέλο.
Η σχεδίαση είναι ένα από τα δυνατά σημεία του νέου SR1 ADV, αποτελώντας μια σύνθεση μεταξύ δυναμισμού και χρηστικότητας.
Η επιθετική εμφάνιση ενισχύει την αίσθηση υπεροχής στον αναβάτη, που σημαδεύει με το βλέμμα του τον ορίζοντα και απλά ανοίγει το γκάζι. Τα πάνελ του αμαξώματος είναι στιβαρά και σε συνδυασμό με το υψηλής αντοχής ατσάλινο πλαίσιο επιτρέπουν στο σκούτερ να αντιμετωπίζει δύσκολες συνθήκες χρήσης χωρίς προβλήματα.
Τα Full LED φωτιστικά σώματα, εκτός από τη διασφάλιση εξαιρετικής νυχτερινής ορατότητας, συμβάλλουν με την αισθητική τους στη δημιουργία ενός εντυπωσιακού μοντέλου που δεν θα περάσει απαρατήρητο όπου κι αν κινείται.
Ο υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας των 125cc με το ψυγείο ενσωματωμένο στο κάρτερ είναι ιδιαίτερα αποδοτικός από πλευράς κατανάλωσης.
Επιπρόσθετα, η τεχνολογία που χρησιμοποιείται από το εργοστάσιο εγγυάται αντοχή στη σκληρή χρήση.
Η ύπαρξη -ως στάνταρ- του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης (Traction Control) είναι αυτή που θα επαναφέρει τα πράγματα στη θέση τους σε οποιαδήποτε οδηγική υπερβολή.
Πέραν του Traction Control, το SR1 ADV διαθέτει δικάναλο ΑBS και αξιοζήλευτο (πάντα στάνταρ) εξοπλισμό. Η αεροδυναμική ζελατίνα είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη, η εκκίνηση και όλες οι λειτουργίες γίνονται χωρίς κλειδί, ενώ μια κάμερα (Dash Cam), που βρίσκεται κάτω από τους δύο προβολείς, καταγράφει δεδομένα με εύκολο χειρισμό από μπουτόν στο τιμόνι.
Ομοίως μέσω μπουτόν ελέγχεται και η λειτουργία ανοίγματος σέλας και τάπας ρεζερβουάρ, ενώ μια βαθιά θήκη στην ποδιά, το ντουλαπάκι κάτω από το τιμόνι, ο πρακτικός γάντζος στο εσωτερικό της ποδιάς και μια θύρα USB προσφέρουν καλοδεχούμενους πόντους στη χρηστικότητα.
Το πλαίσιο είναι ενισχυμένο σωληνωτό χωροδικτύωμα και οι αναρτήσεις έχουν τις προδιαγραφές και μεγαλύτερες διαδρομές για να αντιμετωπίζουν δύσκολες καταστάσεις οδήγησης, ακόμα και σε οδήγηση εκτός δρόμου.
Τα δύο αμορτισέρ διαθέτουν ξεχωριστό δοχείο αζώτου προκειμένου να διατηρούν τα χαρακτηριστικά λειτουργίας τους σε κάθε συνθήκη, ακόμα και στην πολύωρη χρήση.
Το τιμόνι του νέου SR1 ADV εντυπωσιάζει με τις προδιαγραφές του καθόσον προέρχεται απευθείας από μοτοσυκλέτα κατηγορίας MX/Enduro. Είναι τύπου Fat Bar, διαθέτει καβαλέτα και μπορεί να ρυθμιστεί κατά το δοκούν από τον αναβάτη.
Τέλος, οι τροχοί ελαφρού κράματος 14″ μπροστά και 13″ πίσω είναι εφοδιασμένοι με ελαστικά διπλής χρήσης διαστάσεων 110/80 και 130/70, αυξάνοντας τα περιθώρια της πρόσφυσης σε κάθε είδους δρόμο και εμπνέοντας τον αναβάτη να αγγίξει τα όριά του με μεγάλη ασφάλεια.
Η τιμή αγοράς του νέου SR1 ADV διαμορφώθηκε στα 2.895€ και το μοντέλο διατίθεται σε δύο χρωματικούς συνδυασμούς: Μαύρο/Γκρι και Κόκκινο/Γκρι. Kαλύπτεται από εγγύηση 2 ετών χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων και για την απόκτησή του υπάρχει δυνατότητα αποπληρωμής μέχρι 72 δόσεις χωρίς προκαταβολή μέσω των χρηματοδοτικών προγραμμάτων της εταιρίας.
Περισσότερες πληροφορίες: voge.gr
Κύρια χαρακτηριστικά Voge SR1 ADV
- Υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας 125cc
- Ισχύς 11,6Hp
- TCS (Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης)
- Κάμερα Dash Cam
- Ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα (ακόμα και εν κινήσει)
- Έγχρωμη οθόνη LCD με μαύρο φόντο και λευκούς χαρακτήρες για βέλτιστη αναγνωσιμότητα ακόμα και σε έντονο φως
- Υποδοχή USB για φόρτιση smartphone και άλλων ηλεκτρονικών συσκευών
- Φωτισμός Full LED
- Σύστημα ανάφλεξης χωρίς κλειδί (Keyless)
- Πρακτικός γάντζος στο εσωτερικό της ποδιάς
- Ανθεκτικό ατσάλινο πλαίσιο
- Αλουμινένιο ψαλίδι
- Σύστημα πέδησης με δίσκους σε κάθε τροχό
- Δικάναλο ABS
- Ζάντες 14″ μπροστά και 13″ πίσω με ελαστικά διπλής χρήσης
- Αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αζώτου
- Τιμόνι Fat Bar με καβαλέττα, για μέγιστο έλεγχο ακόμα και εκτός δρόμου
- Bάρος 135kg
- Ύψος σέλας 810mm
- Ρεζερβουάρ 9lt