Ραφιναρίσματα αλά Vespa
Με ελαφρώς αλλαγμένη μπροστινή ανάρτηση, σύστημα keyless, βελτιώσεις στα φρένα, νέο όργανο στην έκδοση GTS SuperTech, επανασχεδιασμένη σέλα και θέση συνεπιβάτη, πέρα από τα νέα τους χρώματα, έρχονται οι Vespa GTS του 2023, σε δύο τύπους: 125 και 300.
“Η ανανέωση της Vespa είναι πάντα ένα γεγονός, που συνεχίζει μια ιστορία επιτυχίας, που βασίζεται στις αξίες του στυλ και της τεχνολογίας”, έτσι ξεκινάει η Piaggio το δελτίο τύπου της νέας Βέσπα για το 2023.
Η νέα Vespa GTS συνεχίζει την κληρονομιά του θρυλικού «Vespone», αφού έτσι ονομάζονται οι μεγαλύτερου πλαισίου Vespa στην Ιταλία.
Κομψότητα, διαχρονικές γραμμές και νέους χρωματικούς συνδυασμούς φέρνει το 2023 για το εμβληματικό σκούτερ της ιταλικής εταιρίας.
Και τα χρώματα στα οποία διατίθενται πλέον οι Vespa δεν είναι λίγα, αφού ούτε λίγο-ούτε πολύ, υπάρχουν δεκατέσσερις διαφορετικοί χρωματισμοί στη διάθεση του εκάστοτε ενδιαφερόμενου.
Η νέα σειρά Vespa GTS 2023 είναι πιο πλούσια σε βασικό εξοπλισμό και περιλαμβάνει τέσσερις εκδόσεις: την κλασική-βασική Vespa GTS, τη σύγχρονη GTS Super, τη σπορ GTS SuperSport και την “τεχνολογική” Vespa GTS SuperTech.
Όλες οι εκδόσεις χρησιμοποιούν είτε τον κινητήρα 125 i-get, είτε τον κινητήρα 300 hpe (High Performance Engine) των 278 κυβικών, που διαφημίζονται από την Piaggio ως δύο από τους πιο προηγμένους τεχνολογικά και αποδοτικούς κινητήρες, όσον αφορά τον περιορισμό των εκπομπών και την κατανάλωση καυσίμου.
Το πλαίσιο της νέας οικογένειας GTS, όπως πάντα στην ιστορία της Vespa, είναι αυστηρά κατασκευασμένο από χάλυβα (πρεσαριστή λαμαρίνα) ένα υλικό κατά 100% ανακυκλώσιμο, το οποίο προσφέρει ακαμψία και δυνατότητα εύκολης επισκευής.
Αυτό το πλαίσιο (ή “σασί” όπως το λένε κάμποσοι Βεσπάκηδες) αποτελεί αποκλειστικότητα της Vespa παγκοσμίως και συνδυάζεται πλέον με μια εντελώς νέα μπροστινή ανάρτηση.
Η παραδοσιακή διάταξη μονού μπράτσου και μονού αμορτισέρ διατηρείται, αλλά έχει επανασχεδιαστεί για να εξασφαλίσει μεγαλύτερη σταθερότητα και καλύτερη λειτουργία, ιδίως σε υψηλές ταχύτητες και να βελτιώσει την άνεση και το χειρισμό χάρη στη νέα σκληρότητα/προοδευτικότητα του αμορτισέρ.
Στο δελτίο τύπου των νέων GTS η Piaggio αναφέρεται και στις νέες τουριστικές δυνατότητές τους: “Η νέα Vespa GTS υπογραμμίζει περαιτέρω την ισχυρή κλίση για τον τουρισμό και τα ταξίδια, στα οποία οι μεγάλες Βέσπες προτείνουν μια νέα σέλα με ανώτερη άνεση ακόμη και για τον συνεπιβάτη και βελτιστοποιημένη εργονομία για εύκολη τοποθέτηση των ποδιών του”.
Οι νέες Vespa κάνουν ένα ακόμη βήμα προς τον εκμοντερνισμό χάρη στην εισαγωγή του συστήματος keyless, ώστε να ενεργοποιείται η ανάφλεξη χωρίς να χρειάζεται να τοποθετήσετε το παραδοσιακό κλειδί, κάνοντας έτσι όλη την εκκίνηση, το άνοιγμα της σέλας και το κλείδωμα του τιμονιού, από το τηλεχειριστήριο.
Η έκδοση SuperTech εφοδιάζεται με μια σύγχρονη έγχρωμη οθόνη TFT, που είναι ικανή να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του συστήματος συνδεσιμότητας VESPA MIA, το οποίο διατίθεται στάνταρ στα SuperTech και στα SuperSport ως αξεσουάρ.
Όλες οι εκδόσεις της νέας Vespa GTS είναι ήδη διαθέσιμες στους αντιπροσώπους του Ομίλου Piaggio στην Ευρώπη (για την Ελλάδα δεν υπάρχει ενημέρωση), με τιμές που ξεκινούν από 5.999 ευρώ για την έκδοση GTS 125 και ξεκινούν από 6.999 ευρώ για τις εκδόσεις 300 hpe.