Ιδού η Ρόδος, ιδού και το Skydrive…
Λόγω του ότι εδώ στο SCOOTERNET βρισκόμαστε πάντοτε “στα χαρακώματα” του χώρου των scooter, δεν παύουμε να ψάχνουμε όλο τον κόσμο για να βρούμε τα σκούτερ που θα μας κάνουν τη ζωή καλύτερη. Έχοντας ήδη παρουσιάσει ποια πιστεύαμε ότι θα μπορούσε να είναι η απάντηση της Yamaha στο ερώτημα και την πρόκληση που έθεσε πρώτη η Honda με το Vision 110, (και ήδη ετοιμάζονται τα Piaggio Fly 125/150 και το Kymco People One 125, για να το αντιμετωπίσουν) παρουσιάζουμε σήμερα την απάντηση της Suzuki. Ονομάζεται Suzuki Skydrive 125 και σε γενικές γραμμές κινείται πολύ κοντά στο Vision, αφού διαθέτει αερόψυκτο κινητήρα, επίπεδο δάπεδο, 14άρηδες τροχούς και ταμπούρο στον πίσω τροχό.
To Suzuki Skydrive 125 παρουσιάστηκε πρώτη φορά στις Φιλιππίνες (μια αγορά 3,8 εκ. δικύκλων) τον Νοέμβριο του 2009, σαν μοντέλο του 2010.
Ήταν ένα σκούτερ που είχε σχεδιαστεί και εξελιχθεί στην Ιαπωνία και… “ενσάρκωνε την γιαπωνέζικη κληρονομιά που συνδύαζε την παραδοσιακή μηχανική τελειότητα και την πρωτοποριακή τεχνολογία”, σύμφωνα με την ίδια την Suzuki.
Διέθετε “κορμί” αεροδυναμικό, έναν μεγάλο διπλό προβολέα που ενσωματωνόταν πάνω στο μεγάλο ρύγχος, είχε επίπεδο δάπεδο και 14άρηδες τροχούς. Η όλη σχεδίαση του μπροστινού μέρους θύμιζε, σύμφωνα και πάλι με την εταιρία το kabuto, που είναι το ανθεκτικό, παραδοσιακό γιαπωνέζικο κράνος που φορούσαν οι σαμουράι.
Ο κινητήρας του Suzuki Skydrive 125 είναι 125 κυβικών εκατοστών, μονοκύλινδρος, 4χρονος, αερόψυκτος, με 1ΕΕΚ και δύο βαλβίδες, που αποδίδει 7 ίππους, με τον θάλαμο καύσης να διαθέτει την πατέντα της Suzuki “Jet Cooling System”, αλλά και η εισαγωγή το “Pulsed Secondary Air Injection system” συστήματα που στοχεύουν στις επιδόσεις, αλλά και την οικονομία του καυσίμου του κινητήρα του σκούτερ.
Το Skydrive κυκλοφορεί σε μερικές χώρες με καρμπιρατέρ, και σε άλλες με ηλεκτρονικό ψεκασμό. Στην Ινδία για παράδειγμα, όπου η βενζίνη είναι αμφίβολης ποιότητας και οκτανίων χρησιμοποιεί καρμπιρατέρ Mikuni διαμέτρου 25mm (Ινδικής κατασκευής). Στις Μαλαισία, Ταϊλάνδη και Φιλιππίνες το βρίσκουμε με ηλεκτρονικό ψεκασμό. Για την εκκίνηση υπάρχει μίζα και μανιβέλα.
Η μεταφορά της δύναμης, από τον απλό σε σχεδίαση κινητήρα μέχρι τον πίσω τροχό, γίνεται με αυτόματη μετάδοση (διαρκώς μεταβαλλόμενη φυγοκεντρική – CVT). Η επιβράδυνση πραγματοποιείται από ένα δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό και ένα ταμπούρο στον οπίσθιο.
Οι τροχοί, όπως είπαμε και πιο πάνω είναι 14 ιντσών και τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 70/90 μπροστά και 80/90 πίσω.
Ο κεντρικός διακόπτης του σκούτερ διαθέτει μαγνητική φραγή, που φροντίζει λίγο παραπάνω από τα συνηθισμένα την αντικλεπτική προστασία. Κάτω από τη σέλα υπάρχει λίγος αποθηκευτικός χώρος, που όμως δεν χωράει με τίποτε κράνος (ή εκτός αν είναι τετράγωνο…).
Για υποστήριξη, υπάρχει ένα ανοικτό ντουλαπάκι/θήκη κάτω από το τιμόνι. Το Skydrive φοράει ένα καλαίσθητο τελικό εξάτμισης και αναδιπλούμενο μαρσπιέ για τον συνεπιβάτη. Το ρεζερβουάρ χωράει μόνο 4,0 λίτρα καυσίμου και το βάρος φτάνει τα 107 κιλά.
Από το 2012 μάλιστα, το Suzuki Skydrive 125 κατασκευάζεται και από την Suzuki India σύμφωνα με την οποία: “Η δύναμή του Skydrive, οι επιδόσεις του, η εμφάνισή αυτού του οικογενειακού άρματος (!!) είναι σίγουρο ότι θα χαράξει βαθιά στο μυαλό σου ανεξίτηλα, δυνατές εντυπώσεις”, άλλη κουλτούρα, άλλη προσέγγιση κοινού…