fbpx

MONTEΛΑ 2012: PIAGGIO FLY 50, 125, 150

Αντεπίθεση… αλλά οικονομικά

Με το βλέμμα στραμμένο στις, όχι μία, αλλά δύο επιθετικές κινήσεις της Honda στην κατηγορία των μικρών, οικονομικών, σκούτερ πόλης, δηλαδή τα Honda Vision 50 και Honda Vision 110, η Piaggio αντεπιτίθεται με τα νέα Piaggio Fly 50 και Fly 125/150. Στο δελτίο τύπου η Piaggio αναφέρεται στα νέα Fly σαν τα “παγκόσμια σκούτερ, για τη διεθνή αγορά” έκφραση – global scooter – που λανσαρίστηκε πρώτη φορά από την Honda, για τα Vision οπότε, όπως αντιλαμβανόμαστε όλοι, πρόκειται για επίθεση κατά μέτωπο.

Piaggio Fly 50 / 125/ 150: Επίθεση στην οικονομική κατηγορία των σκούτερ

Ανανεωμένη είναι η εμφάνιση των Fly, σε στιλ “Mini – GT”, με προσεγμένο ιταλικό στιλ και μαζεμένες διαστάσεις. Το μπροστινό μέρος είναι αιχμηρό και “διατρητικό” και χαρακτηρίζεται από την κεντρική “γραβάτα”, κοινό στοιχείο αρκετών Piaggio (η οποία προέρχεται παραδοσιακά, από την κλασική Vespa) σε μαύρο χρώμα.  Η σέλα είναι χαμηλή, στα 760 χιλιοστά και κρύβει ένα μεγάλο αποθηκευτικό χώρο που χωρά δύο ανοικτά κράνη, με ζελατίνες. O χώρος κάτω από τη σέλα προέκυψε λόγω της μεταφοράς του ρεζερβουάρ βενζίνης κάτω από το δάπεδο. Ο ανεφοδιασμός γίνεται κάτω από το ντουλαπάκι της ποδιάς (για μικροαντικείμενα), πίσω από ένα πορτάκι που αποκαλύπτει την τάπα του ντεπόζιτου, που κλειδώνει.

 

Italian compact GT Design...

Οι ζάντες έχουν design “αστεριού” και διαθέτουν 5 μπράτσα, που δίνουν την αίσθηση ότι κινούνται, κόμα και όταν είναι σταματημένο το scooter. Το στόπ πίσω ενσωματώνει και τα δύο φλας, λεπταίνοντας την ουρά του Fly. Τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι αναδιπλούμενα και για τη στήριξή του υπάρχουν χειρολαβές, ενσωματωμένες στη σχάρα. Τα σταντ είναι δύο, το ένα κεντρικό και το άλλο πλάγιο.

Το πλαίσιο των Fly είναι καίνουργιο, μονής σωλήνας και το τηλεσκοπικό πιρούνι έχει καλάμια διαμέτρου 32 χιλιοστών. Στην πίσω ανάρτηση βρίσκουμε ένα αμορτισέρ, ενώ οι τροχοί είναι 12 ιντσών με λάστιχα 120/70 μπροστά και πίσω. Στον μπροστινό τροχό υπάρχει δισκόφρενο 220 χιλιοστών και ταμπούρο πίσω, 140 χιλιοστών (στο 50άρι). Tα 125 και 150 θα έχουν δισκόφρενα μπροστά και πίσω, τα οποία θα είναι συνδυαζόμενα.

Ο κινητήρας του Fly 50 είναι τετράχρονος, 4βάλβιδος. Ο κινητήρας των 125/150 κυβικών είναι καινούργιος, αερόψυκτος και διαθέτει 3 βαλβίδες στην κεφαλή του, ενώ τροφοδοτείται με ηλεκτρονικό ψεκασμό. Στόχος των μηχανικών της Piaggio ήταν η βελτιωμένη απόδοση, οι λιγότεροι μηχανικοί θόρυβοι και η μείωση της κατανάλωσης (η μικρότερη στην κατηγορία των 125cc σύμφωνα με την Piaggio), η οποία θα προσφέρει και μεγάλη αυτονομία λόγω του 6,5λιτρου ρεζερβουάρ.

Τα Fly 125 και Fly 150 θα είναι διαθέσιμα τον Ιούνιο του 2012 και το Fly 50 την Άνοιξη του 2012.
Οι τιμές τους αναμένεται να είναι, για το Fly 50 κοντά στα 1.500 ευρώ και για τα 125 και 150 κοντά στα 2.000 ευρώ, αυθαίρετες τιμές μεν, οι οποίες ομως προσδιορίζονται αν υπολογίσουμε τις τιμές των αντίστοιχων Honda Vision.