fbpx

PIAGGIO BEVERLY 300 / 400 ΗPE, 2021: Περισσότερα στοιχεία

Οι κινητήρες των Beverly… με ερωτηματικό

Η εικοσαετία που συμπληρώνει το Beverly, ένα από τα πιο δημοφιλή σκούτερ της αγοράς, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2001, σηματοδοτείται από μια εκτενή ανανέωση στην έκδοση 300 και από την αναβάθμιση της έκδοσης 350, σε 400. Έχουμε ήδη αναφερθεί στα πρώτα στοιχεία που δόθηκαν στην δημοσιότητα και τώρα επιστρέφουμε στο θέμα, αφού η Piaggio αποκάλυψε περισσότερες πληροφορίες.

Piaggio Beverly 300 HPE 2021

Την Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου, παραμονή Χριστουγέννων, βγήκε η πρώτη ανακοίνωση για τα Beverly του 2021 με ελάχιστες πληροφορίες, ενώ δυο μέρες μετά το Σάββατο (!) 26 Δεκεμβρίου η εταιρία μας πρόσφερε μερικές ακόμα σαν Χριστουγεννιάτικο μποναμά.

Tα στοιχεία που ανακοινώνει μέχρι στιγμής η Piaggio για τα Beverly 300 και 400 είναι τα εξής:

  • Full LED φώτα
  • Πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων, αποτελούμενος από LCD οθόνη 5,5 ιντσών
  • Σύστημα διασυνδεσιμότητας Piaggio MIA (μόνο στην έκδοση 400)
  • Κeyless σύστημα εκκίνησης / κλειδώματος
  • Ανανεωμένη, πιο δυναμική σχεδίαση που ενσωματώνει στοιχεία από τη σειρά των Medley
  • Nέας σχεδίασης ζάντες, με διάμετρο 16” μπροστά και 14” πίσω
  • Αναρτήσεις της Showa (!), αποτελούμενες από συμβατικό πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 35 mm και δύο αμορτισέρ με ρύθμιση της προφόρτισης του ελατηρίου σε 5 θέσεις

Κινητήρας Beverly 400 HPE 2021

Σε ό,τι αφορά τώρα τους κινητήρες, αυτοί είναι φυσικά Euro 5 και ανήκουν στην HPE (High Peformance Engine) σειρά της Piaggio.

Η εταιρία αναφέρεται σε αυτούς ως 300 και 400cc, αλλά θυμίζουμε ότι ήταν μια τακτική που χρησιμοποιούταν και στα προηγούμενης γενιάς μοτέρ των Beverly – αναφέρονταν δηλαδή σαν 300 cc και 350 cc, ενώ στην πραγματικότητα είχαν χωρητικότητα 278 και 330 cc αντιστοίχως.

Κινητήρας Beverly 300 HPE 2021

Φυσικά δεν ψέγουμε μόνο την Piaggio για αυτή την τακτική. Η στρογγυλοποίηση της χωρητικότητας αποτελεί κοινή πρακτική για όλους σχεδόν τους κατασκευαστές.

Πάντως, μέχρις ότου δημοσιευθούν πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά, τα αναγραφόμενα 300 και 400cc ας μην τα θεωρούμε δεδομένα.

Piaggio Beverly S 400 HPE 2021

Η ανακοινώσιμη ισχύς, παρουσιάζεται βελτιωμένη σε σχέση με αυτή των προηγούμενων εκδόσεων Beverly.

Η Piaggio αναφέρει 23% περισσότερη ισχύ για το 300 HPE, που αποδίδει 25,8 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 15% περισσότερη ροπή, με την κορύφωση της να αγγίζει τα 26 Nm στις 6.250 σ.α.λ.

Οι περίτεχνες χυτές αλουμινένιες ζάντες των Beverly

Για το Beverly 400 ΗPE, αναφέρεται ξεκάθαρα ότι έχει αυξηθεί η χωρητικότητα από τα 330cc του Beverly 350, χωρίς όμως, όπως ήδη αναφέρθηκε, αυτό να σημαίνει ότι έχει φτάσει στα 400cc που καταδεικνύει εκ πρώτης, η ονομασία του μοντέλου.

Οι τιμές που ανακοινώνονται από την Piaggio για αυτή, τη μεγάλη έκδοση του Beverly, είναι 35,4 ίπποι στις 7.500 σ.α.λ. και 37,7 Nm στις 5.500 σ.α.λ.

Μια παρατήρηση για τον κινητήρα του Beverly 300 HPE, είναι ότι μπορεί να εμφανίζεται ισχυρότερος σε σχέση με αυτόν (21 ίππων) που αντικαθιστά, ωστόσο υπολείπεται ελαφρώς σε ισχύ από τον 300 HPE κινητήρα που είχαμε γνωρίσει στα MP3 μοντέλα (τα οποία είχαν 26,2 έναντι 25,8 ίππους).

Piaggio Beverly S 400 HPE 2021

Φυσικά πρόκειται για σύγκριση του κινητήρα ΗΡΕ προδιαγραφών Euro 4 του MP3, με αυτόν του Beverly 300 2021 προδιαγραφών Euro 5 και η διαφορά είναι μικρότερη από μισό ίππο.

Θα επανέλθουμε φυσικά στο θέμα, μόλις έχουμε πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά για τα νέα Beverly.