fbpx

PIAGGIO 2014: Λίγο πριν το σαλόνι

H Άνοιξη… και τα 350cc

 Νέα μοντέλα της Piaggio έρχονται για το 2014 στο σαλόνι του Μιλάνο, με το πιο σίγουρο αυτών να είναι η “Άνοιξη”, όπως δήλωσε εξ άλλου πρόσφατα και ο πρόεδρος της εταιρίας. Στη φημισμένη 5η Λεωφόρο, την 5th Avenue της Νέας Υόρκης στο κατάστημα Bvlgari μίλησε ο πρόεδρος της Piaggio ο Roberto Colaninno, παρουσιάζοντας τη Vespa 946 στις ΗΠΑ.

Η 946 – η οποία σύμφωνα με τον αμερικανικό τύπο: “είναι περισσότερο αντικείμενο μόδας, παρά ένα όχημα καθημερινής μετακίνησης” – θα κοστίζει στην Αμερική 9.946 δολάρια (δηλαδή 7.208 ευρώ).

Η Vespa 946 παρουσιάστηκε πρόσφατα και στις Ηνωμένες Πολιτείες

Vespa 125 Primavera ET3, του 1971. Μόνο το όνομα θα μείνει ίδιο για το μοντέλο του 2014

Τα νούμερα δείχνουν ότι οι πωλήσεις της Vespa πηγαίνουν καλά, αφού ο Coloninno ανέφερε αύξηση πωλήσεων κατά 21.3% το 2013 (Ιαν. – Σεπτ.) σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του ’12. Παράλληλα ανακοίνωσε και την παρουσίαση μιας νέας Vespa για το 2014, που θα χρησιμοποιεί το θρυλικό όνομα του παρελθόντος Primavera. Πριμαβέρα στα ιταλικά σημαίνει “Άνοιξη” και ήταν μια Vespa 125 κυβικών που παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 1968, γράφοντας μετέπειτα ιστορία.

Εκτός από τη Vespa Primavera 125 ie 3v 2014 , σύμφωνα με πληροφορίες και φωτογραφίες της ιταλικής ιστοσελίδας motoblog.it η Piaggio θα παρουσιαστεί στο Μιλάνο και νέα σειρά Vespa LX, η οποία θα διαθέτει εκτός των άλλων και νέα εμφάνιση. Οι κατασκοπικές φωτογραφίες εστάλλησαν από αναγνώστη του motoblog, που πέτυχε δοκιμαστές της Piaggio στο δρόμο, πάνω σε δυο πρωτότυπες Vespa καμουφλαρισμένες με πλαστικές ταινίες.

Οι δύο πρωτότυπες Vespa σε κατασκοπικές φωτογραφίες του motoblog.it

Ποδιά, δάπεδο, πλαϊνά καπάκια, ουρά και τιμόνι/προβολέας δείχνουν να είναι διαφορετικά από αυτά των LX που κυκλοφορούν σήμερα, ενώ παράλληλα υπάρχει πιθανότητα τα πρωτότυπα να μην προορίζονται για τις “μικρού πλαισίου” Vespa, αλλά για τις “μεγάλες” τις GTS.

Για τις τελευταίες που σήμερα χρησιμοποιούν τον 300άρη κινητήρα, “σέρνεται” μια φήμη στην αγορά, που μιλάει για χρησιμοποίηση του κινητήρα των 350 κυβικών (που χρησιμοποιείται σήμερα στο Beverly). Κι αν αυτός ο κινητήρας δεν χωράει στο πλαίσιο που γνωρίζουμε, σίγουρα τότε μπορεί να φιλοξενηθεί εύκολα πάνω στα MP3 της εταιρίας (μια αλλαγή που περιμένουμε εδώ και καιρό)

Για την Aprilia δεν υπάρχουν πληροφορίες για νέα μοντέλα του ’14

Για τις άλλες εταιρίες του Piaggio Group (Gilera, Aprilia, Derbi) δεν υπάρχουν προς το παρόν πληροφορίες για τα νέα μοντέλα , ενώ η Aprilia φαίνεται ότι πλήττεται περισσότερο από την οικονομική κρίση, αφού η διοίκηση της Piaggio βρίσκεται σε δύσκολες συζητήσεις με τους εκπροσώπους των σωματείων εργατών μετάλλου.

Το ένα από τα δύο εργοστάσια της Aprilia στο Scorzé, κοντά στη Βενετία, παραμένει κλειστό, αφού η Piaggio δεν μπορεί να εγγυηθεί το μέλλον των εργατών της Aprilia για τα επόμενα χρόνια.

Οι εργαζόμενοι πρότειναν στη διοίκηση να φτιάχνονται στα ιταλικά εργοστάσια εξαρτήματα, τα οποία σήμερα εισάγονται έτοιμα από τα ασιατικά εργοστάσια της Ινδίας και του Βιετνάμ, τα οποία εγκαινιάσθηκαν μόλις πέρσι.

X