fbpx

HΟΝDA CLICK 125i: MOΝΤΕΛΟ 2012

Προς το παρόν για την Ταϊλάνδη… και βλέπουμε

Η Honda ανακοίνωσε στις 10 Ιανουαρίου την πρόθεσή της να διαθέσει στην Ταϊλανδέζικη αγορά το νέο σκούτερ Click 125i. Το σπορ 125άρι scooter κατασκευάζεται στη χώρα και οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν άμεσα στην τοπική αγορά, από αυτόν τον μήνα. Όμως το ενδιαφέρον για το μοντέλο δεν είναι μόνο τοπικό, αλλά και παγκόσμιο.

Ηοnda Click 125i, 2012, με τον νέο “παγκόσμιο” κινητήρα eSP της Honda

Honda Click 125i, στον κόκκινο χρωματισμό

Το Click 125i είναι το πρώτο σκούτερ της Honda που χρησιμοποιεί τον ολοκαίνουργιο κινητήρα eSP των 125cc, ο οποίος θα διατεθεί στο μέλλον και στην παγκόσμια αγορά, προσφέροντας αυξημένη αντοχή, μειωμένους θορύβους και εσωτερικές τριβές, καθώς και χαμηλή κατανάλωση. Ήδη από τον Σεπτέμβριο του 2011, η Honda είχε ανακοινώσει τη δημιουργία ενός καινούργιου κινητήρα στα 125 κυβικά (πατήστε ΕΔΩ για να διαβάσετε την είδηση)

Tεχνολογικά εξελιγμένος ο 125άρης, για να μην “καίει” και να μην ρυπαίνει, αλλά παράλληλα να “πηγαίνει” κιόλας

Το Honda Click 125i είναι ένα σκούτερ με μεγάλους τροχούς και επίπεδο δάπεδο που έχει βασιστεί αισθητικά σε προηγούμενο σκούτερ που κυκλοφορεί από το 2006 στην Ταϊλάνδη, το Click-i, με κινητήρα 110cc,  που εφοδιάστηκε το 2008 με ψεκασμό PGM-FI και έγινε πολύ δημοφιλές στην τοπική αγορά, κυρίως λόγω της επιθετικής, σπορ εμφάνισης του, απευθυνόμενο στους νέους αναβάτες.

Ηοnda Click-i 110 κ.εκ. είναι το προηγούμενο μοντέλο, πάνω στο οποίο βασίστηκε το Click 125i

Το “eSP” που χρησιμοποιεί ο κινητήρας του Click 125i του 2012, σημαίνει “enhanced Smart Power” υπόσχεται μειωμένη κατανάλωση και ατμοσφαιρικούς ρύπους, χωρίς απώλειες ιπποδύναμης, μέσω της μείωσης των εσωτερικών τριβών μεταξύ μηχανικών μερών. Ο νέος κινητήρας έχει 20% λιγότερες τριβές σε σχέση με τον ανταγωνισμό, είναι ελαφρύτερος και με πιο μικρές διαστάσεις, μειωμένο κόστος παραγωγής, και συνολικά πιο ήσυχος.

Τα παραπάνω πλεονεκτήματα του νέου 125άρη κινητήρα επιτυγχάνονται από την εξέλιξη και τη βελτίωση διαφόρων τομέων όπως ελαφρύτερο πιστόνι και πείρος πιστονιού, εξελιγμένη επεξεργασία κυλίνδρου (70% τέλειος κύκλος) η χρήση βελονοειδών ρουλεμάν, μικρότερα κοκοράκια, αποτελεσματικότερα ψυγεία υγρού, μικρότερα ρουλεμάν στροφάλου, μειωμένη χωρητικότητα λαδιού κινητήρα κατά 25% και ξανασχεδιασμένη εισαγωγή καυσίμου και νέος ιμάντας για τη μετάδοση τύπου V-Belt. Παράλληλα χρησιμοποιεί και σύστημα idle stop, που πρωτοείδαμε στο γνωστό μας Honda PCX 125. Oι μεγάλοι τροχοί στα σκούτερ θυμίζουν τα εξαιρετικά δημοφιλή στην Ασία “παπιά”, για αυτό το λόγο και το Click-i 110 κυκλοφορούσε και με τροχούς με ακτίνες, αντί για χυτές αλουμινένιες ζάντες (την ίδια τεχνική λύση είδαμε πρόσφατα και σε άλλα ασιατικά σκούτερ, όπως το μαλαισιανό Yamaha Nouvo 125).

Kαι το Click-i της φωτογραφίας – παλαιότερο μοντέλο -αλλά και το νέο Click 125i απευθύνονται σε νεανικό κοινό

Mε τις προδιαγραφές καυσαερίων να σκληραίνουν διαρκώς απέναντι στους κατασκευαστές, πρώτα στις αμερικανικές και ευρωπαϊκές αγορές και μετά στον υπόλοιπο κόσμο, τα εργοστάσια επιταχύνουν τις εξελίξεις όσον αφορά στους κινητήρες τους. Παράλληλα γίνεται σαφές ότι η Honda με βάση τα εργοστάσια της Ασίας προλειαίνει την παγκόσμια της επίθεση στο δρόμο για την κατάκτηση του οικονομικού, καθημερινής χρήσης, “παγκόσμιου σκούτερ”.
Με δεδομένο ότι το ταϊλανδέζικο εργοστάσιο της Honda έχει δείξει ήδη ένα πολύ καλό “δείγμα γραφής” με το PCX 125 idle stop, υποθέτουμε ότι και το Click 125i δεν θα διαφέρει ιδιαίτερα από πλευράς ποιότητας.
Δεν γνωρίζουμε ακόμα αν η Honda έχει αποφασίσει να διαθέσει το νέο σκούτερ στην ευρωπαϊκή αγορά και αν συμβεί κάτι τέτοιο τότε η γκάμα θα είναι υπερπλήρης και πολυεθνική: θα ξεκινάει με το κινεζικής κατασκευής Vision 110, θα περνάει στα ταϊλανδέζικα 125άρια Click και PCX και θα τελειώνει με το ιταλικής κατασκευής SH 150.
Πάντως αυτό που ανακοινώνει σίγουρα η Honda είναι ότι προγραμματίζει να τοποθετήσει τον “παγκόσμιο κινητήρα” eSP σε σκούτερ 125 κυβικών που θα παρουσιαστούν σε διάφορες χώρες του κόσμου μέσα στο 2012.

Ακολουθούν διαφορετικές εκδόσεις του Honda Click 125i που κυκλοφορούν στην Ταϊλάνδη. Παρατηρείστε τις εκδόσεις με τους τροχούς με ακτίνες, αντί για χυτές ζάντες.

X