KYMCO CV2, CV3, 2018: Πειραματισμοί με δυο μοντέλα

Ψηλαφώντας μέλλον και επιλογές

Oι κατευθύνσεις που μπορεί να ακολουθήσει ένας κατασκευαστής έγιναν αντικείμενο μελέτης από την Kymco. Τον “προβληματισμό” της εξέθεσε με τα πρωτότυπα Kymco CV2 και Kymco CV3 Concept, που αποτέλεσαν μοντέλα έκθεσης και διερεύνησης του κοινού, με την παραγωγή να υπολογίζεται κατά το τέλος του 2018…

Επανάσταση θέλει να φέρει η Kymco στην κατηγορία των μεγάλων maxi scooter κάνοντας δυο κινήσεις σε μια έκθεση.

Έτσι στην EICMA που έγινε στο Μιλάνο παρουσιάστηκαν όχι ένα, αλλά δύο σκούτερ (τα οποία είχαμε παρουσιάσει στο παρελθόν, πατήστε εδώ και εδώ) το ένα για χρήση δρόμου/εκτός δρόμου και ένα με τρεις τροχούς.

Η σειρά των πρωτότυπων σκούτερ της Kymco ονομάζεται “C Concept ”, το “V” μεταφράζεται σαν vehicle (όχημα) και το “2” ή το “3” αναφέρεται στους τροχούς του καθενός.

Κymco CV2, 2018

Το δίτροχο CV2 ονομάζεται “Adventure Tourer” θέλωντας να κινηθεί προς την πλευρά του Honda Χ-ADV 750 και στόχος της Kymco είναι να αναπτυχθούν καινοτόμα σκούτερ που ξεπερνούν τις ανάγκες των πελατών.

Γι’ αυτό και το ιδιαίτερο σχήμα και design του σκούτερ, που δείχνει ότι είναι έτοιμο να κυλήσει τις ρόδες του και στο χώμα.

Με ανάποδο πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω που ρυθμίζεται εύκολα, με αμφότερες τις αναρτήσεις να έχουν μεγαλύτερες διαδρομές… από το Kymco ΑΚ 550i, πάνω στο οποίο βασίζεται (κάτι που ισχύει και για το Kymco CV3).

Το ψυγείο του δικύλινδρου κινητήρα έχει μεταφερθεί στο ρύγχος του σκούτερ, έτσι ώστε να υπάρχει καλύτερη ψύξη, αλλά και για να δημιουργηθεί χώρος πίσω από τον μπροστινό τροχό.

Αυτό που αναφέρεται με νόημα από την Kymco είναι ότι οι κινητήρες των Kymco CV2 και Kymco CV3 Concept θα είναι ισχυρότεροι του ΑΚ 550i, κάτι που – έχουμε πληροφορίες ότι – σημαίνει περισσότερα κυβικά, στα 600, ίσως και παραπάνω!

Τα ελαστικά έχουν σχεδίαση για χρήση εντός και εκτός δρόμου και τα φρένα είναι μεγάλοι δίσκοι τύπου μαργαρίτα της Brembo.


Το μαξιλάρι-υποστήριξη της σέλας του αναβάτη είναι εργονομικά σχεδιασμένο με χειροκίνητα ρυθμιζόμενη πλάτη, ώστε να φιλοξενεί διαφορετικούς σωματότυπους αναβατών, συμβάλλοντας στην άνεση της οδήγησης κατά τη διάρκεια ταξιδιών μεγάλων αποστάσεων.

Κymco CV3, 2018

Από την άλλη το Kymco CV3 είναι το πρώτο τρίκυκλο σκούτερ της ταϊβανέζικης εταιρίας, με χαρακτηριστικό τους δυο μπροστινούς τροχούς που του επιτρέπουν να έχει επιπλέον σταθερότητα και να προσφέρει περισσότερη εμπιστοσύνη στον αναβάτη του.

Το CV3 είναι επίσης εξοπλισμένο με ηλεκτρονικό κλείδωμα των μπροστινών αναρτήσεων έτσι ώστε να μένει όρθιο κατά το παρκάρισμα. Το 3τροχο σκούτερ θα έχει τη δυνατότητα να φορέσει και οροφή για περεταίρω προστασία του αναβάτη.

Ετοιμαστείτε λοιπόν για δυο νέα μοντέλα maxi scooter από την Kymco που κάθε άλλο παρά συνηθισμένα είναι. Οι ημερομηνίες που υπολογίζονται να βγαίνουν στην αγορά είναι – σύμφωνα με τις πηγές μας – τα τέλη του 2018 για το Kymco CV2 και το 2019 για το Kymco CV3.