HONDA INTEGRA, 2018: Βελτιώσεις

Έκδοση 35kW και προσθήκες στο DCT

Μετά από έξι χρόνια στην αγορά και παρότι η βασική φιλοσοφία και δομή παραμένει ανέπαφη το νέο Honda Integra 750 του 2018 δέχεται κάποιες μικρές αλλαγές, ενώ παρουσιάζεται και μια έκδοσή του με μικρότερο κυβισμό, για τα διπλώματα Α2.

Η τελευταία φορά που το Integra δέχθηκε αλλαγές/βελτιώσεις ήταν το 2016 στον τομέα της μπροστινής ανάρτησης, του αυτόματου σασμάν DCT, αλλά και των φωτιστικών σωμάτων που έγιναν full LED.

Τώρα, δύο χρόνια μετά και για το 2018, γίνονται και πάλι κάποια μικρά ραφιναρίσματα, που κάνουν το καλό σκούτερ, ακόμα καλύτερο.

Η εξέλιξη ποτέ δεν τελειώνει, ειδικά όταν η Honda είναι πρωτοπόρος και μόνη στο πεδίο του αυτόματου-ημιαυτόματου σασμάν με τους δύο συμπλέκτες. Στα ηλεκτρονικά συστήματα του Integra του 2018 θα υπάρχει το HSTC (Honda Selectable Torque System), ένα σύστημα που δεν επιτρέπει το γλίστρημα του πίσω τροχού όταν ανοίγει το γκάζι.

Ένα traction control ειδικά φτιαγμένο για το Honda Integra, που έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιηθεί.

Στο σασμάν DCT, έχουν γίνει βελτιώσεις στην αυτόματη σύμπλεξη-αποσύμπλεξη, στο κενό που δημιουργείται (σκαλοπάτι) δηλαδή στο άνοιγμα και κλείσιμο του γκαζιού. Επίσης έχει μικρύνει και η ταχύτητα αλλαγής από νεκρά σε “D”, στην ενεργοποίηση του κιβωτίου ταχυτήτων, που πριν χρειαζόταν κάποιο χρόνο για να τη δεχτεί (με το πάτημα κουμπιού στο τιμόνι).


Βελτιωμένη είναι και η λειτουργία του DCT (με νέο αλγόριθμό για την ανίχνευση ανηφόρας ή κατηφόρας στο δρόμο), έτσι ώστε να επιλέγονται καλύτερα οι ταχύτητες και να διατηρούνται-αυξάνονται ή όχι οι στροφές του κινητήρα.

Αντίστοιχα έχει ανέβει και το κόκκινο στο στροφόμετρο, που έχει πάει πλέον στις 7.500 rpm, κι έτσι ο κινητήρας μπορεί να κινήσει πιο γρήγορα το σύνολο, αφού έχει τη δυνατότητα να ανεβάσει περισσότερες στροφές.

Σημαντική προσθήκη στη γκάμα των Honda Integra για το 2018 είναι μια νέα έκδοση με ιπποδύναμη 35kW (46,9 ίπποι), ειδικά προσαρμοσμένη για τα διπλώματα οδήγησης τύπου A2.

Σημαντική λεπτομέρεια: η ιπποδύναμη μπορεί να αυξηθεί στο κανονικό – στους 54 ίππους – στους συνεργάτες της Honda, όταν έρθει η ώρα, αποκτηθεί δηλαδή το “ανοικτό” δίπλωμα A1.