fbpx

Honda Giorno 50 2022: Η Honda που αγαπά τα ρετρό

Πενηνταράκι… κλασικών γραμμών

Πόσο συμπαθητικά είναι αυτά τα μικρά, γιαπωνέζικα ρετρό σκουτεράκια 50 κυβικών! Με ιταλικό όνομα, ιταλική σχεδίαση και… ιαπωνική κατασκευή, το Honda Giornο “μένει Ιαπωνία” και δεν πάει πουθενά αλλού δυστυχώς.

Το όνομα Giorno δίπλα σ’ αυτό της Honda το είχαμε δει ελάχιστες φορές πάνω σε μικρά σκούτερ και μάλιστα μεταχειρισμένα παρα-εισαγωγής από την Ιαπωνία. Γιατί το προνόμιο των Giorno το κρατάει η Honda μόνο για την πατρίδα της. Αυτό είναι το πρώτο περίεργο.

Το δεύτερο είναι ότι το 50άρι σκούτερ φοράει τροχούς διαμέτρου 10 ιντσών και φρένο ταμπούρο στον μπροστινό τροχό!

Η απόδοση του εξελιγμένου υγρόψυκτου κινητήρα τελευταίας γενιάς, φτάνει τους 4,5 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. κι έχει τροφοδοσία με ψεκασμό.

Μικρό, ελαφρύ, οικονομικό, οδηγείται με δίπλωμα μοτοποδηλάτου και από πλευράς σχεδίασης αποφεύγει τις γωνίες και τις αιχμές.

Όλα τα πλαστικά τμήματα του χαμηλού και μικρών διαστάσεων σκούτερ είναι στρογγυλά και κοίλα. Μεγάλος και ο προβολέας στο τιμόνι, ενώ στην ποδιά ένα χρωμιωμένο διακοσμητικό δημιουργεί ένα “χαμόγελο”.

Το ρεζερβουάρ του χωράει 4,5 λίτρα και με την ανακοινώσιμη – ιδανική – κατανάλωση 1,25 λίτρων σύμφωνα με τη Honda, το σκούτερ θα κάλυπτε μια απόσταση γύρω στα 320 χιλιόμετρα!

Το Giorno ζυγίζει μόλις 81 κιλά και διαθέτει αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα με χωρητικότητα 20 λίτρων, ενώ υπάρχουν επιπλέον μικροί αποθηκευτικοί χώροι πίσω από την ποδιά.

Το Honda Giorno του 2022 έχει 1.650 μήκος και το μεταξόνιο του είναι 1.180 χιλιοστά. Το ύψος της σέλας, όπως ήταν αναμενόμενο είναι πολύ χαμηλά στα 720 χιλιοστά.

Για το μοντέλο του 2022, η Honda προσφέρει το νέο Giorno σε 4 νέα χρώματα: Μπεζ, Πράσινο ματ και μεταλλικό, αλλά και Ροζ.

Αν υποθέσουμε ότι η Ευρώπη έχει αρχίσει και μένει πίσω στις πωλήσεις 50αριών σκούτερ, δεν θα ήταν καθόλου άσχημη ιδέα να βλέπαμε ένα Honda Giorno με κινητήρα 125 κυβικών… ως αντίπαλο δέος της Vespa, για παράδειγμα.

X