fbpx

HONDA FORZA 350 2021: Δυναμικά νέο

Αντίο 300, καλωσόρισες 350!

Η Honda κάνει την κίνηση που ελπίζαμε και περιμέναμε: αντικαθιστά το Forza 300 με ένα Forza 350, το οποίο βελτιώνει και διατηρεί τα ισχυρά του πλεονεκτήματα. Το κυριότερο και πιο θετικό είναι ότι το εισάγει στην Ευρώπη μετά την Ασία, στην οποία είχε παρουσιαστεί αρχικά.

Το Honda Forza 300 ήταν ένα εξαιρετικό σκούτερ που είχε να προσφέρει πολλά στο χώρο των σκούτερ, αν και η ιπποδύναμή του θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερη.

“Σοβαρό” από πλευράς γραμμών, αλλά και τόσο όσο έπρεπε επιθετικό, σε κέρδιζε με την ποιότητα κατασκευής, τον ομαλό, βελούδινο κινητήρα και τη λειτουργία του. Με τον ερχομό του νέου 350 ο κινητήρας δυνάμωσε, το ίδιο και οι επιδόσεις.

Για το 2021, η Honda προφανώς διατηρεί τα ισχυρά στοιχεία του Forza, αλλά μεγαλώνει τον κυβισμό από τα 279 cc στα 330 και τους ίππους από τους 24,8 στους 27,8 (όπως είχαμε δημοσιεύσει πριν από τρεις μήνες, όταν η Honda παρουσίασε το 350 επίσημα για την Ταϊλανδέζικη αγορά).
Ο νέος κινητήρας είναι Euro 5 και το πλαίσιο είναι αναθεωρημένο.

Ο κινητήρας του 350 είναι Euro 5, τετραβάλβιδος και έχει αυξήσει την ισχύ του κατά 16%, στα 20,8 kW (27,8 hp) στις 7.000 rpm. Η ροπή έφτασε τα 27.2 Nm στις 5.750 rpm.

Η Honda ισχυρίζεται ότι οι καμπύλες ροπής και ισχύος είναι πιο δυναμικές πάνω από 3.500 rpm: στην πράξη και σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της εταιρίας, η επιτάχυνση από 0 έως 200 m φτάνει τα 10,7 δευτερόλεπτα (0,7 δευτερόλεπτα ταχύτερα από πριν) και η τελική ταχύτητα έχει αυξηθεί κατά 8 km/h, στα 137 km/h. Ικανές επιδόσεις για δίτροχο καθημερινής χρήσης.

Για να ανέβει ο κινητήρας σε κυβισμό και να φτάσει στα 330 κυβικά αυξήθηκε η διάμετρος και η διαδρομή (77 x 70,7 mm έναντι 72 x 68,5 mm).

Οι βελτιώσεις επικεντρώθηκαν στην κυλινδροκεφαλή, τον στροφαλοφόρο άξονα (ελαφρύτερος κατά 10%) και το σώμα ψεκασμού (από 34 έως 36 mm), με τους αυλούς εισαγωγής και εξαγωγής πλήρως επανασχεδιασμένους.

Εκτός από αυτό, το Forza 350 διαθέτει, όπως το 300, ένα σύστημα ελέγχου πρόσφυσης HSTC, το οποίο μπορεί να αποσυνδεθεί. Η κατανάλωση ανακοινώνεται στα 3,3 l / 100, εξασφαλίζοντας μια αυτονομία περίπου 340 χιλιομέτρων χάρη στο ντεπόζιτο των 11,5 λίτρων.

Από πλευράς πλαισίου για τη Honda δεν αρκούσε να τοποθετήσει το νέο κινητήρα του 350 στο πλαίσιο του 300: έγιναν τροποποιήσεις, κυρίως ούτως ώστε να τοποθετηθεί το ψυγείο σε διαφορετική θέση. Η υπόλοιπη γεωμετρία έμεινε ίδια, όπως και το βάρος που παρέμεινε στα 182 κιλά με το σκούτερ πλήρες υγρών.

Το Honda Forza 350 δεν απαρνήθηκε το στυλ του των 300, αντίθετα το υιοθέτησε όπως ήταν λογικό. Διαφοροποιείται από τα διακοσμητικά “βέλη” στις δυο πλευρές του φέρινγκ του, κι από την παρουσία μιας νέας πρίζας USB, ενώ η εκκίνηση χωρίς κλειδί διατηρήθηκε.

Η έγχρωμη οθόνη TFT των οργάνων είναι νέα και μια εισαγωγή αέρα έκανε την εμφάνισή της στη ζελατίνα (που ρυθμίζεται καθ’ ύψος) για να περιοριστεί η επιστροφή της πίεσης του αέρα πίσω από το φέρινγκ.

Μεταξύ των λεπτομερειών, σημειώνουμε τη νέα πλαστική (για λόγους οικονομίας βάρους) χειρολαβή στην ουρά.

Ο χώρος κάτω από τη σέλα επιτρέπει να αποθηκευτούν δύο φουλφέις κράνη.
Το Honda Forza 350 είναι “ενημερωμένο” όσον αφορά στη συνδεσιμότητα, αφού προαιρετικά, μπορεί να διαθέτει το “Honda Smartphone Voice Control”, το οποίο σας επιτρέπει να ελέγχετε τις διάφορες λειτουργίες ενός κινητού τηλεφώνου ενώ βρίσκεστε εν κινήσει, όπως και πλοήγηση, μουσική, email ή κλήσεις.

Το Honda Forza 350 θα είναι διαθέσιμο σε πέντε χρώματα: μαύρο, μπλε, λευκό και δύο αποχρώσεις του γκρι, από τον Ιανουάριο του 2021 στην Ευρώπη, σε τιμή που δεν έχει καθοριστεί, αλλά ελπίζουμε ότι θα είναι κοντά στα 6.000 € όπως και το 300.

X