fbpx

Daytona Virtus 125: Ήρθε – Ανακοίνωση τιμής

Ένα Αdventure για την πόλη!

Η μεγαλύτερη αρετή σε οποιοδήποτε όχημα ανεξαρτήτου κατηγορίας και τροχών είναι η έλλειψη συμβιβασμών, η οποία αυτομάτως μεταφράζεται σε ελευθερία κίνησης και έκφρασης. Αυτήν  ακριβώς τη φιλοσοφία στη μικρή κατηγορία έρχεται να εφαρμόσει το Virtus 125, το νέο σκούτερ της Daytona που μετατρέπει κάθε αστική “περιπέτεια” σε απόλαυση και διασκέδαση για όλους.

Ένα ακόμα σημαντικό πλεονέκτημα του Daytona Virtus 125 είναι ότι μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα αυτοκινήτου (διαβάστε εδώ).

Η “καρδιά” του Daytona Virtus 125 είναι ένας μονοκύλινδρος υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητήρας 124,8cc, ο οποίος αποδίδει 11,5 ίππους και 10,5Nm ροπής, που στοχεύει σε μια ιδανική ισορροπία επιδόσεων και οικονομίας.

 

Η ανακοινώσιμη κατανάλωση φτάνει τα 2,7 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα (WMTC3) και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 13,5L, η θεωρητική αυτονομία του μπορεί να ξεπεράσει τα 450 χιλιόμετρα.

Το ψυγείο είναι τοποθετημένο χαμηλά και πίσω, συμβάλλοντας στη συγκέντρωση των μαζών και στο χαμηλό κέντρο βάρους.

Ο σχεδιασμός του νέου Daytona Virtus 125 δεν αφήνει περιθώρια αμφιβολίας για τις επιρροές του ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις, αλλά και μια ταυτόσημη εμφάνιση με τον αδελφό του Daytona Virtus 300 με δυναμικές γραμμές, επιθετική όψη και μια φουτουριστική οπτική χάρη στις πολυεπίπεδες επιφάνειες και τους LED προβολείς του, οι οποίοι ακολουθούν το σχεδιαστικό μονοπάτι του υπόλοιπου συνόλου, δίνοντας μια “θυμωμένη” έκφραση στην μπροστινή του όψη.

Τεχνολογίας LED είναι και τα κομψά φλας, ενώ υπάρχουν και έτοιμες αναμονές για προβολάκια στο κάτω μέρος της ποδιάς, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την adventure φιλοσοφία του σκούτερ της Daytona.

Η ζελατίνα του ρυθμίζεται σε τρεις θέσεις καθ’ ύψος, μέσω ενός ιδιαίτερα εύχρηστου και εύκολου συστήματος, χωρίς τη χρήση εργαλείων, παρέχοντας ολοκληρωμένη προστασία στον αναβάτη.

Το ξεχωριστό τιμόνι του Daytona Virtus 125 είναι αλουμινένιο μεταβλητής διατομής και εδράζεται σε επίσης αλουμινένια καβαλέτα, ακολουθώντας τα μοτοσυκλετιστικά πρότυπα.

Το πλάτος του προσφέρει έναν ικανό μοχλό, που συμβάλλει τα μέγιστα στη διατήρηση του ελέγχου ακόμη και σε δύσκολα τερέν.

Η σέλα του είναι ενιαία, με τον συνεπιβάτη να τοποθετείται λίγο πιο ψηλά σε σχέση με τον αναβάτη, ενώ διαθέτει δύο ξεχωριστές υφές στο κάλυμμα με αντιολισθητικές ιδιότητες.

Ο χώρος είναι περισσότερο από επαρκής και για τους δύο επιβαίνοντες, ενώ για τη σωστή στήριξη του συνεπιβάτη η σχάρα, που ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό, παίζει το ρόλο και των χειρολαβών.

Ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι και η ουρά του Virtus 125, με τo επίσης LED φωτιστικό σώμα και φλας και την όμορφη προέκταση για τη βάση της πινακίδας, ενώ διαθέτει και ξεχωριστό πίσω φτερό ώστε να μη φτάσουν ποτέ νερά ή χώματα στην πλάτη του συνεπιβάτη.

Λεπτομέρειες όπως οι αεραγωγοί πίσω από την ποδιά, τα αλουμινένια προστατευτικά στο σημείο που πατούν τα πόδια του αναβάτη και οι διακόπτες με οπίσθιο φωτισμό, τονίζουν το υψηλό επίπεδο ποιότητας της συνολικής κατασκευής που χαρακτηρίζει το Daytona Virtus 125.

Το Daytona Virtus 125 είναι “προικισμένο” με πλούσιο ηλεκτρονικό εξοπλισμό, όπως το έξυπνο σύστημα keyless με ηλεκτρικό κλείδωμα/ξεκλείδωμα της σέλα και της τάπας του ρεζερβουάρ.

Η έγχρωμη LCD οθόνη προβάλλει όχι μόνο τις απαραίτητες βασικές πληροφορίες, αλλά και πλήθος συμπληρωματικών ενδείξεων όπως η εξωτερική θερμοκρασία και ένα πληρέστατο trip computer.

Στον στάνταρ εξοπλισμό του συμπεριλαμβάνονται η παροχή ρεύματος 12V στην αριστερή πλευρά των οργάνων, αλλά και η θύρα φόρτισης USB που συναντάμε στο ντουλαπάκι που βρίσκεται κάτω από το τιμόνι στην αριστερή πλευρά της ποδιάς, το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει το κινητό τηλέφωνο του αναβάτη και διάφορα μικροαντικείμενα.

Ο κύριος αποθηκευτικός χώρος βρίσκεται κάτω από τη σέλα, μέσα στον οποίο μπορεί να χωρέσει το κράνος του αναβάτη, ενώ η σχάρα ανεβάζει ακόμη περισσότερο το επίπεδο πρακτικότητας.

Το Daytona Virtus 125 διαθέτει επίσης δύο δισκόφρενα (240mm εμπρός / 220mm πίσω) με δαγκάνες της J.Juan (ακτινική τριπίστονη μπροστά!) και δίσκους τύπου “μαργαρίτα”, ενώ φυσικά υπάρχει και σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS) που φροντίζει για το μέγιστο επίπεδο ασφάλειας κατά την πέδηση.

Οι μανέτες των φρένων είναι ρυθμιζόμενες σε πέντε θέσεις, με το Virtus 125 να αποτελεί ένα από τα ελάχιστα σκούτερ της κατηγορίας του με τέτοια δυνατότητα.

Το νέο Daytona Virtus 125 διατίθεται μέσω του επίσημου δικτύου συνεργατών της Γκοργκόλης Α.Ε. και η τιμή του έχει καθοριστεί στα 2.495€.

Περισσότερες πληροφορίες: daytonamotors.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X