Taranis 110: Αδελφός του NSC, ξάδελφος του Vision…
Εδώ στο Scooternet, όπως έχετε καταλάβει, ρέπουμε στο να αποκαλύπτουμε μοντέλα, να κάνουμε προτάσεις και να υποδεικνύουμε τάσεις, πριν καν τις σκεφτούν τα εργοστάσια (εντάξει, δεν το πετυχαίνουμε πάντα…). Αυτή τη φορά πιστεύουμε ότι πετύχαμε διάνα, αφού το κινέζικο Honda Taranis 110 και όμορφο είναι, αλλά κυρίως… είναι ίδιο με το νέο 50άρι που παρουσιάστηκε πρόσφατα για την ευρωπαϊκή αγορά, το Honda NSC 50R, το οποίο θα κυκλοφορήσει και στα χρώματα της αγωνιστικής ομάδας της Honda στα MotoGP, της Repsol.
Tώρα κοιτάξτε ποιο είναι το αστείο. Όταν λέμε ότι το 50άρι είναι ίδιο με το 110, το εννοούμε γιατί συγκρίναμε προσεκτικά τεχνικά χαρακτηριστικά και διαστάσεις, με τις τελευταίες να βρίσκονται εξαιρετικά κοντά. Το πιθανότερο λοιπόν (κατά 99% δηλαδή, αφού δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση) είναι το Honda NSC 50R και το Honda Taranis 110 να ακολουθούν και πάλι την τακτική της γιαπωνέζικης εταιρίας, που είδαμε και στο παρελθόν. Δηλαδή την περίπτωση των Honda Vision 50 και Honda Vision 110, τα οποία άλλαζαν μόνο στον κινητήρα και τον κυβισμό τους. Λόγω της άμεσης συγγένειας NSC 50R, εμείς λέμε ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το Taranis 110 να είναι ένα σκούτερ που θα λανσάρει και στην Ευρώπη η Honda. Κι αυτό γιατί είναι εύκολο να συμβεί.
Περιττό να πούμε ότι το Taranis 110 φοράει τον κινητήρα του Vision και κατασκευάζεται στο κινεζικό εργοστάσιο της Honda, αυτό της Wuyang, στην πόλη Guangzhou (όπως και τα Honda Vision 50 και Honda Vision 110 εξ’ άλλου).
Τaranis στα κινεζικά σημαίνει σπαθί/λεπίδα και πρόκειται για ένα σκούτερ που συνδυάζει επιθετικό στυλ και φοράει μεγάλους τροχούς, παραπέμποντας σαν σύνολο, σε συνδυασμό με το ψηλό τούνελ ανάμεσα στα πόδια του οδηγού, σε παπί.
Οι δύο προβολείς θυμίζουν supersport μοτοσυκλέτα, όπως και η βάση μαρσπιέ του συνεπιβάτη, ενώ τα χρώματα της Repsol είναι περιττό να πούμε ότι ομορφαίνουν πολύ το σύνολο.
Οι τροχοί είναι 14 ιντσών και τα φρένα είναι εφοδιασμένα με CBS, δηλαδή συνδυαζόμενα φρένα. με το μπροστινό φρένο να είναι δισκόφρενο και το πίσω ταμπούρο (όπως και στο Vision)
Ο κινητήρας, όπως είπαμε, προέρχεται από το Vision 110 και είναι αερόψυκτος με δύο βαλβίδες και χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό ψεκασμό Honda PGM-FI. H απόδοσή του φτάνει τους 8.24 ίππους, στις 7.500 στροφές το λεπτό.
Η Honda ανακοινώνει ότι η κατανάλωσή του Τaranis είναι στα 50.5 χιλιόμετρα στο λίτρο. To τεπόζιτο χωράει 5,5 λίτρα, ενώ αν θέλετε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες, δεν έχετε παρά να πατήσετε ΕΔΩ για να διαβάσετε την παρουσίαση του μικρού αδελφού Honda NSC 50R.
Έχει ενδιαφέρον να δούμε αν για άλλη μια φορά θα προλάβουμε τις επίσημες ανακοινώσεις της Honda για τα σχέδιά της εισαγωγής του Honda Taranis 125 στην Ευρώπη; Πάντως έστω και σαν πρόταση το Taranis 110 δεν είναι καθόλου άσχημο. Τι λέτε;