SUZUKI ADDRESS UK 110: To δράμα των ανακλήσεων συνεχίζεται

 Ένα μοντέλο, έξι σημεία ανακλήσεων!

Μια ακόμα ανάκληση ασφαλείας για το μικρό σκούτερ πόλης Suzuki Address 110 UK ήρθε να προστεθεί πρόσφατα σε κάμποσες ακόμα που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια  –   βάζοντάς μας  σε σκέψεις για τη δουλειά που είχε γίνει εξ αρχής πάνω σε ένα μοντέλο το οποίο επρόκειτο να είναι ιδιαίτερα δημοφιλές και να εξελιχθεί σε best seller της Suzuki.

Suzuki Address 110 UK, ένα σκούτερ πόλης με πολλά πλεονεκτήματα θεωρητικά – και ενδιαφέρουσες επιδόσεις σε διάφορους τομείς.

Όταν πρωτοήρθε στο προσκήνιο και μπήκε στην οικογένεια της Suzuki, πλασάρισε τον εαυτό του σαν το “μικρό αστέρι”, αυτό που θα άλλαζε τη μετριότητα που εμφάνιζε η εταιρία στην αγορά… στον τομέα των μικρών σκούτερ. Μια κατηγορία στην οποία η γιαπωνέζικη εταιρία ήταν απούσα.

Ένα από τα πλεονεκτήματα του Address ήταν ο συνολικός του χαρακτήρας – συμπαθητικό, ιδιαίτερα φιλικό, εύκολο στη χρήση, ιδανικό για την πόλη – με μια τιμή που βρισκόταν κοντά στον ανταγωνισμό των φθηνότερων, οικονομικότερων ανταγωνιστών του από την Κίνα, την Ταϊβάν κ.λπ.

Το Address πρότεινε το όνομα της Suzuki –και την αξιοπιστία που κομίζει αυτό σε τιμή ανταγωνιστική, συμφέρουσα.

Το μικρό σκουτεράκι της Suzuki το είχαμε καλοδεχθεί, όπως νομίζαμε ότι του άξιζε, και είχαμε δημοσιοποιήσει τη θετική μας θέση – μέσω της δοκιμής που κάναμε το 2015 (διαβάστε εδώ).

Η συνέχεια της πορείας του ήταν τελείως διαφορετική, αφού στο πέρασμα του χρόνου ο “φέρελπις νέος, που θα άλλαζε τα πράγματα στη Suzuki” αποδείχθηκε λίγος και… πρόβλημα. Άλλο οι υποσχέσεις και τα μεγάλα λόγια, κι άλλο η πράξη…

Οι ανακλήσεις ασφαλείας από την Ευρωπαϊκή Ένωση άρχισαν να έρχονται η μία πίσω από την άλλη, για πλήθος σημείων (έξι πλέον στο σύνολο), με την εταιρία μάλιστα να βάζει σε κάθε ανάκληση δύο και τρία προβλήματα-θέματα μαζί, που έπρεπε να ελεχθούν, επιλυθούν, αντικατασταθούν κ.λπ.

Παρακάτω καταγράφουμε τις ανακλήσεις ασφαλείας που έχουν γίνει μέχρι σήμερα, με την τελευταία να έρχεται μόλις πριν από μια βδομάδα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, για λανθασμένο βίδωμα της γεννήτριας στην άκρη του στροφάλου.

Ανάκληση Νο1

  • Μανιβέλα και CVT
  • Φίλτρο αέρα και Μονάδα ψεκασµού
  • Συνδετήρας σωλήνα καύσιµου

Ανάκληση Νο2

  • Ντίζα γκαζιού

Ανάκληση Νο3

  • Κεντρικός διακόπτης
  • CVT

Ανάκληση Νο4

  • Έδραση γεννήτριας στην άκρη του στροφάλου

Η τελευταία ανάκληση ανακοινώθηκε μέσω του συστήματος ευρωπαϊκών ανακλήσεων Rapex και δημοσιεύθηκε πρόσφατα, την 13η εβδομάδα του έτους, ξεκινώντας από την Πολωνία. Το πρόβλημα της στερέωσης της γεννήτριας στο στρόφαλο του κινητήρα του Suzuki Address 110, που είναι ένα σοβαρό θέμα, δεν έχει δημοσιοποιηθεί ακόμα σε άλλες χώρες της ευρωπαϊκής αγοράς, ούτε στην Ελλάδα.

Εμείς από πλευράς μας, ένα έχουμε να πούμε: κρίμα. Δεν ήταν κάτι που περιμέναμε από μια εταιρία σαν την Suzuki και σίγουρα δεν χρειαζόταν να συμβεί…