fbpx

PGO Alpha Max 125: Σταθερή αξία στην άλλη άκρη του κόσμου

Η διαχρονική αξία στα σπορ σκούτερ

Δεν είναι καινούργιο μοντέλο το PGO Alpha Max 125 αφού μετράει ήδη 5 χρόνια παρουσίας στις ασιατικές αγορές, είναι όμως η σταθερή αξία μιας εταιρίας – της PGO – που θεωρείται από τις καλύτερες στην πατρίδα της, την Ταϊβάν.

Είδατε πώς ήρθαν τα πράγματα και οι ταϊβανέζικες εταιρίες, και πιο συγκεκριμένα η Kymco και η SYM, θεωρούνται σήμερα από τις κορυφαίες του χώρου των σκούτερ;

Ποιος να το φανταζόταν πριν από 30 χρόνια, τη δεκαετία του ’90 όταν έκαναν τα πρώτα τους βήματα και υπήρχαν αρκετοί που περιφρονούσαν τα προϊόντα τους. Με την Ταϊβάν να έχει φτάσει σε ποιοτικό επίπεδο ισάξιο του φημισμένου Ιαπωνικού, οι ισορροπίες έχουν αλλάξει και το μικρό νησί απέναντι από την ηπειρωτική Κίνα αποτελεί σφραγίδα εγγύησης.

Μέσα στις ταϊβανέζικες εταιρίες συγκαταλέγεται και η πεπειραμένη PGO που μπορεί να μην έχει το εύρος της γκάμας των Kymco και SYM, αλλά χαίρει υψηλής εκτίμησης στην Ταϊβάν, μια χώρα που “ξέρει να αγοράζει σκούτερ”, τα οποία πωλούνται κατά πολλές εκατοντάδες χιλιάδες κάθε χρόνο.

Ένα από τα πιο “αξιοσέβαστα” μοντέλα της εκεί αγοράς είναι το PGO Alpha Max 125, ένα μοντέλο που αντέχει στο χρόνο, κάτι σαν τα Symphony ST, τα Agility, τα Liberty της ελληνικής αγοράς.

 

Το θέμα όμως είναι ότι το συγκεκριμένο σκούτερ θεωρείται μοντέλο σπορ χρήσης, όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες και μάλιστα με τροχούς διαμέτρου 13 ιντσών!

Βάζουμε θαυμαστικό στις 13 ίντσες, γιατί στην Ελλάδα κυρίως, αλλά και στην Ευρώπη αυτή η διάμετρος θεωρείται “μικρή”, ενώ στην πραγματικότητα είναι μεσαία, μαζί με τις 14 ίντσες.

Οι 13-14 ίντσες έχουν ένα μοναδικό πλεονέκτημα αφού συνδυάζουν τη σταθερότητα των 15-16 ιντσών, αλλά και την ευελιξία που προσφέρουν οι 11άρηδες-12άρηδες τροχοί, ενώ παράλληλα προσφέρουν αρκετό “κόψιμο” τιμονιού δεξιά-αριστερά που κάνει τα σκούτερ ευέλικτα μέσα στην πόλη. Είναι ένας “χρυσός συνδυασμός” ή συμβιβασμός αν θέλετε. 

Τι κάνει λοιπόν το PGO Alpha Max 125 στην πράξη. Καταρχάς έχει τετραβάλβιδο κινητήρα απόδοσης 11 ίππων, η σέλα είναι χαμηλή, όπως χαμηλό είναι και το βάρος (σημαντικό για τους σωματότυπους της Ασίας), άρα μιλάμε για ένα άκρως ευέλικτο και ελαφρύ σύνολο που σε σπορ οδήγηση (και καλή άσφαλτο) κάνει θαύματα!

Άλλες αγορές, άλλα κόλπα, άλλα μοντέλα και διαφορετικές συνήθειες.

Εννοείται ότι ένα τέτοιο σκούτερ στην Ευρώπη – δεν εισάγεται – δεν θα γινόταν μεγάλη επιτυχία, ούτε θα παρέμενε για χρόνια στη γκάμα μιας εταιρίας.