fbpx

PGO G-MAX 220i: Από την Ταϊβάν με σπορ διαθέσεις

 Μοναδικό στο είδος του

Η μοναδικότητα αυτού του σκούτερ έγκειται στον ιδιαίτερο κυβισμό του, αλλά όχι μόνο, αφού διαθέτει ξεχωριστή σχεδίαση, όπως και άλλα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Το PGO G-Max 220i, που φέρει περήφανα πάνω του το σήμα “Made in Taiwan”, προσφέρεται στην τιμή των 2.580 ευρώ.

Έχει σπορ εμφάνιση με δυο μεγάλους προβολείς σφηνοειδούς σχήματος στο φέρινγκ-ποδιά του, έχει περιμετρικό πλαίσιο (και ψηλό τούνελ) που συναντάμε σε μοτοσυκλέτες για την ενίσχυση της ακαμψίας στο κυνήγι του βελτιωμένου κρατήματος, και μια ανάρτηση που όμοιά της δεν υπάρχει στο χώρο των σκούτερ.

Η ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ με ένα αμορτισέρ που είναι μάλιστα κεντρικά (κάθετα) τοποθετημένο στο τούνελ, ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη!

Έτσι επιτυγχάνονται οι εξής στόχοι: και η κατανομή βάρους είναι σωστότερη και η ανάρτηση δεν θα ενοχλεί τον αναβάτη όταν τερματίζει περνώντας τις δυνάμεις στην σπονδυλική του στήλη, κάτι που συμβαίνει όταν τα αμορτισέρ βρίσκονται στο πίσω μέρος των σκούτερ και τοποθετημένα σε συγκεκριμένες γωνίες.

Για να γίνει το καλό καλύτερο, η σύνδεση του αμορτισέρ με το πλαίσιο γίνεται μέσω βραχιόνων, όπως και στις μοτοσυκλέτες.

Η PGO, μια Ταϊβανέζικη εταιρία από τις παλαιότερες του χώρου, εφάρμοσε πάνω στο PGO G-Max 220i πλήθος νέων στοιχείων που δεν σταματούν στα περιφερειακά, αλλά περνούν και στον κινητήρα.

Ο μονοκύλινδρος τετράχρονος κινητήρας, κατασκευής PGO – πιστός στη γραμμή των σπορ σκούτερ – δεν ψύχεται ούτε από αέρα, ούτε από υγρό, αλλά είναι αερο-ελαιόψυκτος!

Επίσης η κεφαλή έχει τέσσερις βαλβίδες και ο κυβισμός του είναι στα 220 κυβικά εκατοστά.

Η τροφοδοσία γίνεται από ηλεκτρονικό ψεκασμό και η ιπποδύναμη φτάνει τους 15 ίππους στις 7.250 rpm. Η ροπή είναι στα 1,7 kgm στις 5.500 σ.α.λ., ενώ – όπως αναφέρει η εταιρία – το υλικό κατασκευής του πιστονιού έχει φτιαχτεί με τεχνολογία δανεισμένη από τη ΝΑSA!

Οι τροχοί του PGO G-Max 220i είναι 13 ιντσών (μια μεσαία διάμετρος που έχει το πλεονέκτημα της ευελιξίας) ενώ οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες και χρησιμοποιούν φαρδιά ελαστικά 120/60 μπροστά και 130/60 πίσω.

Ο μπροστινός δίσκος είναι τύπου μαργαρίτας, διαμέτρου 220 mm και η δαγκάνα έχει δύο έμβολα, ομοίως τύπου μαργαρίτας είναι και το πίσω δισκόφρενο, ενώ το βάρος του σκούτερ φτάνει τα 144 κιλά, με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ να βρίσκεται στα 7 λίτρα.

Η τιμή του PGO G-Max 220i, όπως είπαμε και στον πρόλογο, είναι  2.580 ευρώ.

Περισσότερες πληροφορίες: Μπούκουρας ΑΕΒΕ, 3ο Χλμ. ΕΟ Αγρινίου-Αντιρρίου, 30100 Αγρίνιο, 26410 50071, 26410 50072 , www.boukourasmotors.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ