HONDA X-ADV PROJECT: Μετατροπή σε CUB EZ 90

Φόρος τιμής σε ένα σκούτερ-παιχνίδι

Τα τρομερά παιδιά της Deus στο Μιλάνο μετατρέπουν το σοβαρό Honda X-ADV, σε ένα παιχνιδιάρικο Cub EZ 90 του παρελθόντος.

Tο υποκοριστικό του Cub EZ 90 που παρουσιάστηκε στην αγορά το 1991-1996 και εμείς είχαμε αφιερώσει κατά σύμπτωση ένα άρθρο (δείτε το εδώ) ήταν “EZ Rider”, λόγω του ότι ήταν πολύ εύκολο στη χρήση.

Πόσο αστείο είναι λοιπόν ένα βαρύ και επιβλητικό Honda X-ADV 750 να μεταλλάσσεται μέσα από τα χρυσά χέρια των ανθρώπων του οίκου Deus, σε ένα “αθώο, εύκολο, σκουτεράκι”;

Το X-ADV είναι δημιούργημα δυο δυνάμεων στο χώρο των σκούτερ: της Ιταλίας που το εμπνεύσθηκε και το σχεδίασε και της Ιαπωνίας που το δημιούργησε, το κατασκεύασε.

Όποια δόση τρέλας έχει στο γονίδιό του το X-ADV, μπορεί να εξηγηθεί, είτε μέσω του ενός, είτε μέσω του άλλου εμπλεκόμενου στο μοντέλο.

To πρωτότυπο 750 των Deus…

… και το παλιό Honda EZ-90 του ’90

Οι Deus, με βοήθεια από το σχεδιαστικό στούντιο Kaos Design στο Μιλάνο, ανεβάζει τον πήχη και κλείνουν το μάτι στο παρελθόν του X-ADV και τον πρόγονο Honda Cub EZ 90, δημιουργώντας ένα μοντέλο concept που ονόμασαν “Cub Cubed”.

Ο “κυβισμός του κουταβιού” αναφέρεται σε ένα ογκώδες, μεγέθους XXL Cub EZ 90 (ή EZ-9), το οποίο έγινε δημοφιλές σε συγκεκριμένες αγορές, όπως η ιταλική, τη δεκαετία του 1990.


Το Cub Cubed των Deus έχει διατηρήσει τις διαστάσεις του EZ 90, από το οποίο αντιγράφει πιστά τις αρχικές γραμμές, τα στοιχεία και τα χρώματα.

Σύμφωνα με τους δημιουργούς “Χρειάστηκαν εκατοντάδες ώρες σκληρής δουλειάς, για να δημιουργήσουμε ένα μοντέλο πάνω στο οποίο κατασκευάστηκαν τα καλούπια για τα καλύμματα από ανθρακονήματα”.

Ο Deus δεν πείραξαν τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 745cc, των 54 hp με τη μετάδοση DCT, που φοράει πλέον εξάτμιση SC Project, η οποία είναι μικρότερη και ελαφρύτερη από τη νορμάλ.

Το X-ADV που κερδίζει τους αναβάτες του με τις ικανότητές του σε αστική κυκλοφορία και τη δυνατότητα κίνησής εκτός δρόμου στην περίπτωσή μας έχει γίνει ελαφρύτερο, πιο ευέλικτο και προσανατολισμένο πιο πολύ προς το χώμα. Υπολογίζεται ότι έχει γίνει δίαιτα 18 κιλών, από το αρχικό βάρος των 238 κιλών.

Χαρούμενο, παχουλό και “παιχνιδιάρικης” εμφάνισης το πρωτότυπο αυτό σκούτερ περιφρονεί τη σοβαρότητα για μια πιο ελαφριά πινελιά στο θέμα σκούτερ πολλών κυβικών.

(δείτε το βίντεο που ακολουθεί, είναι καλοφτιαγμένο, έχει έκπληξη και ωραίο τέλος…)