fbpx

GOVECS: ΣΚΟΥΤΕΡ ΧΙΟΝΙΟΥ, Η ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ!

Και μάλιστα ηλεκτρικό

 Στην Ευρώπη, στη βόρεια της πλευρά, δεν είναι λίγοι αυτοί που για κάποιους χειμωνιάτικους μήνες “παίζουν με τα χιόνια” κάθε χρόνο. Αν τυχαίνει αυτοί οι Βορειο-Ευρωπαίοι να είναι και σκουτερίστες, η γερμανική Govecs μόλις πρόσφατα παρουσίασε τη νέα της δημιουργία: ένα νέο “όχημα χιονιού”, που είναι το πρώτο στον κόσμο ηλεκτρικό σκούτερ, ειδικά σχεδιασμένο για κίνηση στο χιόνι.

Αν η Ελλάδα δεν ήταν τουριστικά καλοκαιρινός προορισμός και ήταν χειμερινός τότε ο τόπος θα είχε γεμίσει με πινακίδες όχι “Rent a Scooter”, αλλά “Rent a Snow Scooter”, μόλις τα scooter της Govecs γίνονταν πιο γνωστά. Εντάξει λίγο παρατραβηγμένο το σενάριο, αλλά τελικά σημασία έχει ότι η εταιρία έχει φτιάξει ένα όχημα με χιονοπέδιλο στο μπροστινό του μέρος, κάνοντάς το να μοιάζει με… κάτι καινούργιο. To Go-Snow είναι το νέο μοντέλο της Govecs GO! Και έχει ηλεκτρικό κινητήρα που είναι αντίστοιχος με έναν συμβατικό 50άρη, από πλευράς ιπποδύναμης, αλλά όχι και ροπής όπως θα δούμε παρακάτω.

Το εξτρά κιτ έχει εξελιχθεί και κατασκευαστεί από μια ιταλική εταιρία την Riminimoto και περιλαμβάνει ένα πέδιλο μπροστά που εφαρμόζεται πάνω στον άξονα τροχού στο πιρούνι και τρακτερωτό λάστιχο πίσω. Μικρά προβλήματα υπάρχουν προς το παρόν με τις νομοθεσίες συγκεκριμένων ευρωπαϊκών κρατών, γιατί δεν υπάρχει πρόβλεψη για την κίνηση τέτοιων οχημάτων στα βουνά και το χιόνι. Οι δασικοί όμως δρόμοι και οι ιδιωτικές περιοχές είναι ελεύθερες για το Go-Snow.

To video που ακολουθεί έχει γυριστεί στους ιταλικούς Δολομίτες και κάτι μας λέει ότι ο αναβάτης δεν είναι τυχαίος, από τον τρόπο που οδηγεί και αντιδρά στα γλιστρήματα, μάλλον για αναβάτης εντούρο (λέτε να είναι αγωνιζόμενος;) μας φαίνεται.

Το φρενάρισμα στο ηλεκτρικό Govecs χιονιού, γίνεται μόνο στον πίσω τροχό (με δισκόφρενο) και ο ηλεκτρικός κινητήρας με την μπαταρία των ιόντων λιθίου παράγει μπόλικη ροπή 5,4 χιλιογραμμόμετρων. Για την φόρτισή της μπαταρίας στο 85% της χωρτητικότητά της χρειάζεται 2 ώρες.

X