fbpx

ΕΥΡΩΠΗ: Πιο εύκολα τα διπλώματα Α2!

Οι δύο τροχοί είναι η λύση, γι’ αυτό βοηθήστε τους!

Η Ευρώπη διευκολύνει τη διαδικασία απόκτησης άδειας οδήγησης τύπου Α2 και ειδικά στο κομμάτι της εξέτασης.
Από την 1η Νοεμβρίου 2020 οι εξεταζόμενοι μπορούν να εκπαιδεύονται και να δίνουν εξετάσεις για άδεια οδήγησης κατηγορίας A2 με μοτοσυκλέτα 250 cc αντί για 400+ cc που είναι σήμερα!

Με την Ελλάδα, όχι μόνο να κοιμάται αλλά και, να δυναμιτίζει οποιαδήποτε προσπάθεια εξάπλωσης της χρήσης μοτοσυκλετών, παπιών και σκούτερ, λειτουργώντας ουσιαστικά υπέρ της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Ευρώπη κινείται επανειλημμένα προς την αντίθετη κατεύθυνση και διευκολύνει τους ενδιαφερόμενους που θέλουν να κινούνται με δύο τροχούς.

Κοινωνική αποστασιοποίηση” και “ατομική ευθύνη” ζητούν λόγω επιδημίας οι κυβερνώντες κι εκφράζουν δήθεν ενδιαφέρον για την υγεία των πολιτών της χώρας από τη μία, κι από την άλλη βάζουν εμπόδια εμποδίων σ’ αυτούς που θέλουν να “αποστασιοποιηθούν” με τον καλύτερο τρόπο, χρησιμοποιώντας το πιο ασφαλές μέσο μετακίνησης που είναι ένα σκούτερ ή μια μοτοσυκλέτα…

Kαι καλά οι μεγαλόσωμοι που μπορούν να χειριστούν εύκολα μια βαριά μοτοσυκλέτα. Οι πιο μικρόσωμοι;

Στις 5 Μαΐου 2020, η Ευρωπαϊκή Ένωση δημοσίευσε την οδηγία (ΕΕ) 2020/612 της Επιτροπής, για την τροποποίηση της οδηγίας 2006/126 / ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου σχετικά με τις άδειες οδήγησης, η οποία θα τεθεί σε ισχύ στις 25 Μαΐου. Μία από τις τροπολογίες είναι η μείωση του ελάχιστου κυβισμού των μοτοσυκλετών πάνω στις οποίες θα δίνουν εξετάσεις οι υποψήφιοι για δίπλωμα κατηγορίας Α2.

Για αρκετά χρόνια η FEMA, η ευρωπαϊκή ομοσπονδία μοτοσυκλετιστών, έχει ασκήσει πιέσεις για αυτήν την τροποποίηση, για άλλους λόγους στο παρελθόν, ώστε να επιτρέψει σε γυναίκες και πιο μικρόσωμους άντρες αναβάτες να περάσουν τις εξετάσεις του διπλώματος Α2.

Στατιστικές από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, ιδίως από τη Σουηδία, το Βέλγιο και την Ολλανδία, έδειξαν ότι οι γυναίκες αντιμετωπίζουν δυσκολία στο να περάσουν τις δοκιμασίες, ειδικά αυτές των ελιγμών. Μία από τις αιτίες για αυτό είναι ότι οι μοτοσικλέτες της εξέτασης είναι συχνά πολύ βαριές και πολύ ογκώδεις για τις γυναίκες και πιο μικρόσωμους άντρες.

Ένα ακόμα πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν πολύ λίγα μοντέλα μοτοσυκλετών στην αγορά που ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές της άδειας A2.

Ο Dolf Willigers, Γενικός Γραμματέας της FEMA, σχολίασε: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που σύντομα θα είναι δυνατή η εξέταση για άδεια A2 με μοτοσικλέτα 250 cc. Αυτό θα είναι μια ανακούφιση για τους πιο μικρόσωμους/ες. Εργαστήκαμε σκληρά για να το πετύχουμε και αυτό αποδεικνύεται είναι ότι όταν μια ομάδα μοτοσυκλετιστών ενδιαφέρεται, μπορεί να αλλάξει τη νομοθεσία”. Ακούει η Ελλάδα;

X