Νέες χρωματικές επιλογές στην αποδεδειγμένα καλή συνταγή
Το Honda PCX125 του 2023 προσθέτει δύο νέα χρώματα στη γκάμα του και ενισχύει τη σημαντική θέση που κατέχει στην κατηγορία των αστικών σκούτερ. Διατηρεί φυσικά τον τετραβάλβιδο, τεχνολογικά εξελιγμένο κινητήρα Smart Power Plus (eSP+) με Traction control και Start & Stop και όλα τα στοιχεία που έκαναν το PCX δημοφιλές.
Για το 2023, δύο νέες χρωματικές επιλογές εντάσσονται στην οικογένεια των PCX, για ένα μοντέλο που αθόρυβα έχει γράψει μια από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες της Honda, έχοντας σημειώσει πωλήσεις άνω των 140.000 μονάδων στην Ευρώπη από τότε που πρωτοεμφανίστηκε το 2010.
Η επιτυχία του οφείλεται σε μια φόρμουλα, στην οποία η Honda έχει πολυετή εμπειρία: έντονος, μοντέρνος σχεδιασμός που ταιριάζει στον αστικό τρόπο ζωής, προσδίδοντας στυλ, σε συνδυασμό με τις compact διαστάσεις που διασφαλίζουν την ευκολία χρήσης του σκούτερ, αλλά και την ικανότητά του να ελίσσεται με άνεση μέσα στις πολυσύχναστες πόλεις.
Αναπόσπαστο στοιχείο της πετυχημένης μίξης είναι η “φιλοσοφία Χ” της Honda για την άνεση του αναβάτη, αφού αυτό υπαινίσσεται και το όνομά του: PC σημαίνει “Personal Comfort – Προσωπική Άνεση”, ενώ “X” σημαίνει έξτρα.
Άρα το PCX μεταφράζεται ως “έξτρα προσωπική άνεση” στην καθημερινή μετακίνηση, κάτι που παρέχεται από την όρθια, συγκεκριμένη θέση οδήγησης, τον αποτελεσματικό κινητήρα, την προστασία από τις καιρικές συνθήκες, τον χώρο αποθήκευσης κάτω από τη σέλα για κράνος και φυσικά την υψηλή ποιότητα κατασκευής Honda σε όλα τα επίπεδα.
Παράλληλα όλα τα παραπάνω συνοδεύονται από μια πολύ καλή σχέση ποιότητας/τιμής (τόσο κατά την αγορά, όσο και κατά τη διάρκεια της ιδιοκτησίας – κατανάλωση, κόστος χρήσης, υψηλή μεταπώληση, κ.λπ.) η οποία πάντα συνέβαλε στη δημοτικότητα του PCX.
Το 2010, το PCX ήταν το πρώτο δίτροχο στην Ευρώπη που διέθετε τεχνολογία Idling Stop. Δύο χρόνια αργότερα έγινε το πρώτο σκούτερ στην Ευρώπη που χρησιμοποίησε τον αποδοτικό και βελτιωμένο κινητήρα Smart Power (eSP) της Honda.
Για το 2016 απέκτησε προδιαγραφές Euro4 και το 2018 έλαβε ένα σημαντικό σχεδιαστικό φρεσκάρισμα, ένα νέο πλαίσιο και περισσότερη ισχύ από πλευράς κινητήρα.
Μιας και ήταν και είναι το σκούτερ που προχωρούσε πάντα μαζί με την εποχή, το 2021 έκανε άλμα προς τα εμπρός με νέο συνδυασμό κινητήρα και πλαισίου, αυξημένη άνεση για τους επιβαίνοντες, καθώς και μια εξέλιξη του πρωτοποριακού στυλ του – καταφέρνοντας έτσι να διατηρηθεί ψηλά στις συνειδήσεις των Ευρωπαίων σκουτεριστών.
Ο βελτιωμένος τετραβάλβιδος κινητήρας Smart Power Plus (eSP+) παράγει ισχύ 12,5 ίππων (9,2 kW), ροπή 11,8 Nm έχει κατανάλωση 47,6 km/l (WMTC).
Διαθέτει τεχνολογία Idling Stop και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού Honda Selectable Torque Control (HSTC).
Για το 2023 δύο ακόμα κομψές, νέες χρωματικές επιλογές προστίθενται στη γκάμα του PCX125.
Το μοντέλο του 2023 θα είναι διαθέσιμο και στο νέο Γκρι μεταλλικό και Μπλε Ματ Μεταλλικό, εκτός τoυ υπάρχοντος λευκού και του μαύρου χρωματισμού.