fbpx

ΝΕΟΣ KINHTHΡΑΣ: Honda Ιntegra 700

Δικύλινδρος και διαφορετικός

Το είχαμε δει στην περσινή έκθεση EICMA Mιλάνο. Ήταν το Honda New Mid Concept, το σκούτερ-μοτοσυκλέτα που είχαμε παρουσιάσει και πριν από μήνες (πατήστε εδώ για να διαβάσετε) και μόλις σήμερα, Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου, η Honda παρουσίασε τις πρώτες φωτογραφίες και τις λεπτομέρειες του ολοκαίνουργιου κινητήρα που θα φοράει το Mega–Scooter των 670 κυβικών, το οποίο μετονομάζεται σε Honda Integra 700…

Το επαναστατικό scooter New Mid Concept, θα κινείται από έναν εξίοσυ επαναστατικό κινητήρα

O εμπνευσμένης σχεδίασης κινητήρας είναι τετράχρονος, υδρόψυκτος, 670 κυβικών, 2κύλινδρος σε σειρά, με τους κυλίνδρους σε επικλινή θέση και χρησιμοποιεί τον δεύτερης γενιάς, ελαφρύτερο διπλό συμπλέκτη, πατέντα της Honda, που ονομάζεται DTC και πρωτοείδαμε πάνω στον κινητήρα του VFR 1200.

Παράλληλα θα υπάρχει και ένα κιβώτιο έξι σχέσεων. Ο κινητήρας από πλευράς χωρητικότητας τοποθετείται στη μεσαία κατηγορία κυβισμού, δηλαδή ανάμεσα σε 500 και 750 κ.εκ. και σύμφωνα με τη Honda έχει δοθεί έμφαση στη ροπή από τις χαμηλές μέχρι τις μεσαίες στροφές, καθώς και στην αποτελεσματική, οικολογική-οικονομική απόδοση.

Η εταιρία ανακοινώνει πως η κατανάλωση φτάνει τα 27 χιλιόμετρα στο λίτρο, πράγμα που σημαίνει πως ο κινητήρας των 670 κ.εκ. θα καίει κάτι παραπάνω από 3,5 λίτρα βενζίνης για να διανύσει 100 χιλιόμετρα!

Ο νέος κινητήρας δεν θα τοποθετηθεί μόνο στο υβριδικό σκούτερ Mid Concept, αλλά και σε δύο ακόμα διαφορετικά μοντέλα, διαφορετικών προορισμών και χρήσης, που θα παρουσιαστούν στο Μιλάνο, στην EICMA 2011(69η Διεθνής Έκθεση Μοτοσυκλέτας) που θα γίνει τον Νοέμβριο.

Η Honda δημιούργησε αυτόν τον κινητήρα έτσι ώστε να φτιαχτούν μοτοσυκλέτες που να βασίζονται πάνω στις αρχές που κομίζει, δηλαδή: μεσαίος κυβισμός, ροπή και οικονομία, μαζί με αυτονομία για τουρισμό και αστική χρήση. To ενδιαφέρον είναι για το πως θα τοποθετηθεί πάνω σε μοτοσυκλέτα αυτός ο κινητήρας που είναι καθαρά “σκουτεράδικης” διάταξης (ναι θυμίζει και κινητήρα T-Max, εκτός των άλλων).

Οι δύο κύλινδροι έχουν έντονη κλίση προς τα μπροστά, στις 62 μοίρες και συνδυάζεται με αποτελεσματικότερους θαλάμους καύσης και τεχνολογίες μείωσης των εσωτερικών τριβών που βοηθούν την οικονομία καυσίμου.

Στην προσπάθεια μεγαλύτερης εκμετάλλευσης του καυσίμου, οι εσωτερικές διαστάσεις των κυλίνδρων είναι υποτετράγωνες (!) στα 73×80 χιλιοστά (διαμέτρος, επί διαδρομή). Τα πιστόνια και τα χιτώνια έχουν επεξεργαστεί με νέα, τεχνολογικά εξελιγμένα υλικά. Η ανάφλεξη γίνεται στις 270 μοίρες και υπάρχει αντικραδασμικός άξονας.

Η τροφοδοσία γίνεται από μονό αυλό εισαγωγής καυσίμου, κοινό και για τους δύο κυλίνδρους. Με τέτοια χαρακτηριστικά απόδοσης του νέου κινητήρα, αυτό που πρόκειται να παρουσιάσει η μεγάλη Ιαπωνική εταιρία στο Μιλάνο, γίνεται ολοένα και πιο ενδιαφέρον. Υπομονή και μείνετε συντονισμένοι…

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ