Πολύτιμα τρακοσάρια
“Με περηφάνεια”, όπως δήλωσε, παρουσίασε η ταϊβανέζικη εταιρία στο σαλόνι της EICMA 2019 το Kymco Agility 300i ABS, το οποίο χαρακτήρισε “premium”, για την κατηγορία των 300αριών πόλης. Παράλληλα το ολοκαίνουργιο μοντέλο χρησιμοποιεί το όνομα Agility και γίνεται το μεγαλύτερο σε κυβισμό της οικογένειας.
Ευελιξία και ευκολία κίνησης μέσα στην πόλη. Αυτό είναι το ζητούμενο από ένα σκούτερ “αστικό” όπως λέμε, που θα σπαταλήσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του μέσα στην κίνηση των πόλεων.
Οι κυβισμοί κοντά στα 300 cc θεωρούνται από τους ανθρώπους του χώρου των σκούτερ ιδανικοί, ως η “μέση λύση” μεταξύ αποτελεσματικότητας και επιδόσεων, γι’ αυτό και “ανθίζουν” ειδικά στην πυκνοκατοικημένη Ευρώπη.
Mέχρι σήμερα ξέραμε τα μικρότερα Agility των 50, 125, 150 και 200 κυβικών που αποτελούν τα best seller της Kymco.
Τώρα έρχεται η σειρά του μεγαλύτερου Agility – έστω και με μικρή καθυστέρηση, αφού το μοντέλο είχε παρουσιαστεί και στο παρελθόν – να κάνει την εμφάνισή του στην αγορά, σαν μοντέλο παραγωγής πλέον.
Φυσικά, όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες, από πλευράς διαστάσεων είναι μεγαλύτερο από τα άλλα Agility, από τα οποία δανείζεται κάποια στοιχεία με εμφάνιση τόσο επιθετική όσο πρέπει και κομψή, αφού και αυτό το σκούτερ της Kymco είναι σχεδιασμένο στην Ιταλία.
Το Kymco Agility 300i ABS έχει μεγάλο τροχό μπροστά 16 ιντσών, ενώ πίσω έχει υιοθετηθεί η λύση του μικρότερης διαμέτρου τροχού των 14 ιντσών, έτσι ώστε να αυξάνεται ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα.
Εκεί μπορούν να χωρέσουν δυο κράνη συγκεκριμένων διαστάσεων (ένα ανοικτό, ένα φουλφέις ή δύο ανοικτά).
Ο κινητήρας του Agility 300 είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος 2 βαλβίδων με 1ΕΕΚ, κυβισμού 276 cc με ψεκασμό και αποδίδει 23,2 ίππους (17 kW) στις 8.000 rpm και 2,3 kg-m στις 6.500 rpm.
Είναι ένας γνωστός και αξιόπιστος κινητήρας καλών επιδόσεων, που συναντάμε και σε άλλα μοντέλα της εταιρίας.
Τα φωτιστικά σώματα είναι Full LED, ενώ στον εξοπλισμό υπάρχει μια χρήσιμη ζελατίνα στο τιμόνι και διαφανείς, προστατευτικές χούφτες στα άκρα του τιμονιού.
Η μπροστινή ανάρτηση είναι τηλεσκοπικό συμβατικό πιρούνι, ενώ πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ – τοποθετημένα σε σχεδόν κάθετη θέση – που διαθέτουν ρύθμιση προφόρτισης των ελατηρίων, τα οποία είναι μεταβλητής πυκνότητας για προοδευτική απόσβεση.
Ένα μεγάλης διαμέτρου (300 mm) κυματιστό δισκόφρενο υπάρχει στον μπροστινό τροχό, που χρησιμοποιεί δαγκάνα δύο εμβόλων. Πίσω συναντάμε ένα επίσης κυματιστό δισκόφρενο 240 mm, τη στιγμή που και στα δυο φρένα υπάρχει ABS.
Το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 810 mm, το βάρος ανακοινώνεται στα 177 kg (κενό) και τα ελαστικά είναι διαστάσεων 110/70-16 μπροστά και 140/70-14 πίσω.
Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες, βαμμένες μαύρες, όπως και το χαρακτηριστικό “τρίγωνο” στο μπροστινό τμήμα της ποδιάς του 300, που κατεβαίνει μέχρι το μπροστινό φτερό.
Το Kymco Agility 300i ABS του 2020 θα έρθει στην Ελλάδα μέσα στους πρώτους μήνες της επόμενης χρονιάς και η τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα.