Κατασκευή υψηλής ποιότητας και προδιαγραφών από την Ισπανία. Τα πλαίσια είναι φτιαγμένα από αλουμίνιο, η θέση οδήγησης επιθετική και απόλυτα σπορ, όπως εξάλλου και η όλη φιλοσοφία κατασκευής. Επιθετική-αιχμηρή είναι και η εμφάνιση, εντυπωσιακή η όψη του πλαισίου, πρωτότυπη είναι και η λύση της ανάρτησης πίσω με το μονό αμορτισέρ. Η φιλοξενία του δεύτερου ατόμου γίνεται σε ένα μικρό κομμάτι σέλας, έτσι όπως αρμόζει σε δίτροχα τέτοιου προορισμού. Οι επιδόσεις και το κράτημα είναι κορυφαία για την κατηγορία του κάθε GP-1.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
SYM Maxsym 400 GT, 2024: Ανανέωση και 34 ίπποι
Και σπορ και τουρισμός μαζί Η εξέλιξη και η αναζήτηση για βελτίωση δε σταματά ποτέ για τη SYM. Η No1… -
Thrust XSUV 125/300 2024: Νέο, κομψό maxi scooter
Με design που ξεχωρίζει Δυναμώνοντας ολοένα την παρουσία της στο χώρο των σκούτερ, η Thrust Motor, προγραμματίζει μέσα στο επόμενο… -
Voge SR3: Ήρθε, με 250 cc και τιμή 3.995€
Το “λογικό” maxi scooter των 250 κυβικών Καθώς η κατηγορία των maxi scooter 300 κυβικών κινείται προς τα πάνω, προς… -
Kymco – Ortolani: Custom-αρισμένα ΑΚ 550 και CV3
Mεταμόρφωση με δυο πινελιές Ο βελτιωτικός οίκος custom Ortolani κάνει την υπέρβαση και μετά από τα φημισμένα café racer και… -
Vespa World Days 2024: 30.000 Vespisti στην Ιταλία!
Μεγάλη εκδήλωση με δεκάδες χιλιάδες Vespisti στη μητέρα… Pontedera Στην Pontedera, στο “σπίτι της Vespa”, στην επαρχία της Πίζας, η…