Κατασκευή υψηλής ποιότητας και προδιαγραφών από την Ισπανία. Τα πλαίσια είναι φτιαγμένα από αλουμίνιο, η θέση οδήγησης επιθετική και απόλυτα σπορ, όπως εξάλλου και η όλη φιλοσοφία κατασκευής. Επιθετική-αιχμηρή είναι και η εμφάνιση, εντυπωσιακή η όψη του πλαισίου, πρωτότυπη είναι και η λύση της ανάρτησης πίσω με το μονό αμορτισέρ. Η φιλοξενία του δεύτερου ατόμου γίνεται σε ένα μικρό κομμάτι σέλας, έτσι όπως αρμόζει σε δίτροχα τέτοιου προορισμού. Οι επιδόσεις και το κράτημα είναι κορυφαία για την κατηγορία του κάθε GP-1.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Ελλάδα 2024, Α’ 3μήνο: Ποιά είναι τα δημοφιλέστερα Top 25 Σκούτερ;
Συνεχίζει δυναμικά η ελληνική αγορά δύο τροχών και των σκούτερ Το πρώτο τρίμμηνο της χρονιάς κατέγραψε μια καλή επίδοση στις… -
Κόσμος: 62,6 εκατομμύρια δίτροχα πουλήθηκαν παγκοσμίως το 2023
Πάμε καλά… και σε παγκόσμιο επίπεδο Η Ασία είναι η ήπειρος με τις μεγαλύτερες πωλήσεις μοτοσυκλετών και σκούτερ στον κόσμο,… -
Bando: Ιμάντας μετάδοσης για Honda Forza NSS 125 (2017-2019)
Ποιότητα Made in Japan Οι ιμάντες κίνησης της BANDO (Made in Japan), ευρωπαϊκών προδιαγραφών και ποιότητας αντίστοιχης των OEM, παρέχουν… -
Rapid K-1988: Από τα anime στην πράξη
Έρχεται το μοντέλο κινουμένων σχεδίων Akira στους δρόμους; Το σκούτερ Kaneda από τη σειρά κινουμένων σχεδίων Akira και την ομώνυμη… -
Ρεκόρ Guinness: 1.233 χιλιόμετρα πάνω σε Vespa 50
Το ένα ρεκόρ πίσω από το άλλο για τον κύριο Boni Μετά από 24 ώρες και χωρίς να σταματήσει για…