Οι 4Τ της LML δεν είναι συνηθισμένες βέσπες, έτσι όπως ίσως νομίσει κάποιος με την πρώτη ματιά. Μπορεί εξωτερικά να μοιάζει και να είναι μια παραδοσιακά μεταλλικού πλαισίου και εξαρτημάτων βέσπα, αλλά κάτω από τα καπάκια τους φιλοξενούνται τετράχρονοι κινητήρες. Η καινοτομία της LML προσφέρει μια τελείως διαφορετική εμπειρία από αυτήν που ήξεραν αφού ο 2βάλβιδος αερόψυκτος κινητήρας αποδίδει και ακούγεται “τελείως διαφορετικός”, αφού δεν είναι δίχρονος. Ροπάτος, οικονομικός σε κατανάλωση διατηρεί το 4άρι σασμάν με αλλαγές από το δεξί άκρο του τιμονιού.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
SYM ECHS: Οικονομικό και compact εργαλείο για την πόλη
Με πολύ μικρές διαστάσεις και κατανάλωση 1.9 λτ./100 χλμ., το SYM ECHS στοχεύει ξεκάθαρα στην οικονομική και απρόσκοπτη καθημερινή μετακίνηση… -
Peugeot Django Manoush: Και ροζ και “λεοπαρδαλέ”
Mε μποέμικο πνεύμα Δύσκολα χρώματα το ροζ και το “λεοπαρδαλέ” μοτίβο για να μπλεχτούν μεταξύ τους, αλλά η Peugeot αποφάσισε… -
TVS Motor: Φιλόδοξα σχέδια για επέκταση
Η επόμενη ινδική εταιρία που θα έρθει στην Ευρώπη Η TVS Motor Company έκανε το ντεμπούτο της στην EICMA 2025,… -
Voge SR1 και Voge SR16 125: Η προσφορά συνεχίζεται
Δώρο ένα Top Case Συνεχίζεται η προσφορά της αντιπροσωπείας της Voge στα δύο δημοφιλή της σκούτερ, με δώρο ένα Top Case Voge… -
Ελλάδα, Oκτώβριος 2025: Τοp 20-Πωλήσεις Σκούτερ
Μεγάλη επιτυχία Zontes G368 Mε ελάχιστη αύξηση πωλήσεων έκλεισε ο δέκατος μήνας της χρονιάς για την κατηγορία των σκούτερ και,…
































