Οι 4Τ της LML δεν είναι συνηθισμένες βέσπες, έτσι όπως ίσως νομίσει κάποιος με την πρώτη ματιά. Μπορεί εξωτερικά να μοιάζει και να είναι μια παραδοσιακά μεταλλικού πλαισίου και εξαρτημάτων βέσπα, αλλά κάτω από τα καπάκια τους φιλοξενούνται τετράχρονοι κινητήρες. Η καινοτομία της LML προσφέρει μια τελείως διαφορετική εμπειρία από αυτήν που ήξεραν αφού ο 2βάλβιδος αερόψυκτος κινητήρας αποδίδει και ακούγεται “τελείως διαφορετικός”, αφού δεν είναι δίχρονος. Ροπάτος, οικονομικός σε κατανάλωση διατηρεί το 4άρι σασμάν με αλλαγές από το δεξί άκρο του τιμονιού.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Daytona Cargo 125 EVO: Νέο, έτοιμο για δουλειά!
Το Cargo περνάει εξελιγμένο στην επόμενη φάση του Η Daytona κάνει και πάλι την κίνηση στο χώρο των σκούτερ για… -
Yamaha ΝΜΑΧ: Με δώρο 200€ σε Γνήσια Αξεσουάρ
Μαζί με το Yamaha ΝΜΑΧ, δώρο 200 ευρώ Για να κλείσει καλά η χρονιά, η αντιπροσωπεία της Yamaha στην Ελλάδα… -
EICMA 2024: H επιτυχία χτύπησε ταβάνι – 600.000 επισκέπτες!
Περισσότεροι από 600 χιλιάδες επισκέπτες στην έκθεση του Μιλάνου! Οι πόρτες έκλεισαν πριν δυο βδομάδες στο εκθεσιακό κέντρο Rho Fiera,… -
Motoway: Εκπτώσεις 50% – Προσφορές σε 1.216 προϊόντα
Μια Black Friday έκπληξη! Οι εκπτώσεις έχουν ήδη ξεκινήσει στο eshop της Motoway! Με πάνω από 1.216 προϊόντα σε μειωμένες… -
QJ Motor SRK 125 E 2025: Ούτε σκούτερ – ούτε μοτοσυκλέτα!
Όταν λέμε υβρίδιο… αυτό εννοούμε Στην έκθεση EICMA του Μιλάνου παρουσιάστηκε ένα ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής και εμφάνισης δίτροχο. Το QJ Motor…