Οι 4Τ της LML δεν είναι συνηθισμένες βέσπες, έτσι όπως ίσως νομίσει κάποιος με την πρώτη ματιά. Μπορεί εξωτερικά να μοιάζει και να είναι μια παραδοσιακά μεταλλικού πλαισίου και εξαρτημάτων βέσπα, αλλά κάτω από τα καπάκια τους φιλοξενούνται τετράχρονοι κινητήρες. Η καινοτομία της LML προσφέρει μια τελείως διαφορετική εμπειρία από αυτήν που ήξεραν αφού ο 2βάλβιδος αερόψυκτος κινητήρας αποδίδει και ακούγεται “τελείως διαφορετικός”, αφού δεν είναι δίχρονος. Ροπάτος, οικονομικός σε κατανάλωση διατηρεί το 4άρι σασμάν με αλλαγές από το δεξί άκρο του τιμονιού.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
SYM Maxsym 400 GT, 2024: Ανανέωση και 34 ίπποι
Και σπορ και τουρισμός μαζί Η εξέλιξη και η αναζήτηση για βελτίωση δε σταματά ποτέ για τη SYM. Η No1… -
Thrust XSUV 125/300 2024: Νέο, κομψό maxi scooter
Με design που ξεχωρίζει Δυναμώνοντας ολοένα την παρουσία της στο χώρο των σκούτερ, η Thrust Motor, προγραμματίζει μέσα στο επόμενο… -
Voge SR3: Ήρθε, με 250 cc και τιμή 3.995€
Το “λογικό” maxi scooter των 250 κυβικών Καθώς η κατηγορία των maxi scooter 300 κυβικών κινείται προς τα πάνω, προς… -
Kymco – Ortolani: Custom-αρισμένα ΑΚ 550 και CV3
Mεταμόρφωση με δυο πινελιές Ο βελτιωτικός οίκος custom Ortolani κάνει την υπέρβαση και μετά από τα φημισμένα café racer και… -
Vespa World Days 2024: 30.000 Vespisti στην Ιταλία!
Μεγάλη εκδήλωση με δεκάδες χιλιάδες Vespisti στη μητέρα… Pontedera Στην Pontedera, στο “σπίτι της Vespa”, στην επαρχία της Πίζας, η…