Οι 4Τ της LML δεν είναι συνηθισμένες βέσπες, έτσι όπως ίσως νομίσει κάποιος με την πρώτη ματιά. Μπορεί εξωτερικά να μοιάζει και να είναι μια παραδοσιακά μεταλλικού πλαισίου και εξαρτημάτων βέσπα, αλλά κάτω από τα καπάκια τους φιλοξενούνται τετράχρονοι κινητήρες. Η καινοτομία της LML προσφέρει μια τελείως διαφορετική εμπειρία από αυτήν που ήξεραν αφού ο 2βάλβιδος αερόψυκτος κινητήρας αποδίδει και ακούγεται “τελείως διαφορετικός”, αφού δεν είναι δίχρονος. Ροπάτος, οικονομικός σε κατανάλωση διατηρεί το 4άρι σασμάν με αλλαγές από το δεξί άκρο του τιμονιού.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Wottan: Ανανέωση του Storm 300 με όνομα ST-S 300
Πλήρως ανανεωμένος κινητήρας, πλαίσιο και εξοπλισμός για το νέο Wottan ST-S 300 Η Wottan Motor ανανεώνει την παρουσία της στην κατηγορία των… -
Οδηγός αγοράς: Adventure σκούτερ στα 350-400cc
Οκτώ προτάσεις στην Α2 κατηγορία, για καθημερινή κίνηση, ταξίδι και Off-Road δυνατότητες Τα Adventure σκούτερ έχουν εξελιχθεί σε μια κατηγορία με δική της… -
Lambretta Lui 50-75, 1968-70: Mε σχεδίαση Bertone
Το φωνάζαν Λούη! Ονομαζόταν Lambretta Lui, αλλά το φώναζαν απλά Lui (Λούη) και ήταν ένα μικρό σκούτερ που κατασκεύαζε η… -
QJMotor Fort 125N: Πλήρης τεχνική παρουσίαση
Η αναβάθμιση της κατηγορίας των premium Mini GT (+ανακοίνωση τιμής) Η QJMotor παρουσιάζει το νέο Fort 125N, ένα σκούτερ που… -
Kymco: Παρουσίασε το νέο CV3 575
Νέος κινητήρας 575cc (ο ίδιος που είδαμε στο AK 575), η βασική αλλαγή στο νέο Kymco CV3 575 Μετά τις…