Οι 4Τ της LML δεν είναι συνηθισμένες βέσπες, έτσι όπως ίσως νομίσει κάποιος με την πρώτη ματιά. Μπορεί εξωτερικά να μοιάζει και να είναι μια παραδοσιακά μεταλλικού πλαισίου και εξαρτημάτων βέσπα, αλλά κάτω από τα καπάκια τους φιλοξενούνται τετράχρονοι κινητήρες. Η καινοτομία της LML προσφέρει μια τελείως διαφορετική εμπειρία από αυτήν που ήξεραν αφού ο 2βάλβιδος αερόψυκτος κινητήρας αποδίδει και ακούγεται “τελείως διαφορετικός”, αφού δεν είναι δίχρονος. Ροπάτος, οικονομικός σε κατανάλωση διατηρεί το 4άρι σασμάν με αλλαγές από το δεξί άκρο του τιμονιού.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
ASUS ADV125: Νέο Adventure στην Ελλάδα!
Κομψό, δυναμικό και ικανό Με ιδιαίτερη χαρά ανακοίνωσε η αντιπροσωπεία Motoway-Καμπράνης την άφιξη του ASUS ADV125, ενός νέου adventure σκούτερ… -
SYM Arctic Route 2025: Με SYM στην Αλάσκα
Στον προθάλαμο της Αλάσκας Με το ταξίδι να συνεχίζεται, ο Κωνσταντίνος Μητσάκης ολοκλήρωσε το σκέλος από το Winnipeg έως το… -
Ιωάννης Δ. Σαρακάκης: Εξελέγη Πρόεδρος του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου
[Δελτίο Τύπου] Ο Ιωάννης Δ. Σαρακάκης, Πρόεδρος του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, εξελέγη νέος Πρόεδρος του Ελληνο-Aμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου. Σε δηλώσεις… -
Honda CUV e: Έρχεται στην Ευρώπη το δεύτερο – μεγαλύτερο – ηλεκτρικό σκούτερ της Honda
Η Honda τηρεί την υπόσχεσή της Η Honda παρουσίασε το δεύτερο ηλεκτρικό σκούτερ της ευρωπαϊκής της γκάμας για το 2025… -
QJMotor Fort 250: Το «μεσαίο» Fort που δεν θα έρθει (προς το παρόν) στην Ευρώπη
Για την ώρα το QJMotor Fort 250 διατίθεται μόνο στην Ινδονησία Η QJMotor είναι μια εταιρία που η γκάμα της…