Οι 4Τ της LML δεν είναι συνηθισμένες βέσπες, έτσι όπως ίσως νομίσει κάποιος με την πρώτη ματιά. Μπορεί εξωτερικά να μοιάζει και να είναι μια παραδοσιακά μεταλλικού πλαισίου και εξαρτημάτων βέσπα, αλλά κάτω από τα καπάκια τους φιλοξενούνται τετράχρονοι κινητήρες. Η καινοτομία της LML προσφέρει μια τελείως διαφορετική εμπειρία από αυτήν που ήξεραν αφού ο 2βάλβιδος αερόψυκτος κινητήρας αποδίδει και ακούγεται “τελείως διαφορετικός”, αφού δεν είναι δίχρονος. Ροπάτος, οικονομικός σε κατανάλωση διατηρεί το 4άρι σασμάν με αλλαγές από το δεξί άκρο του τιμονιού.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Ελλάδα Α’ 4μήνο 2025: Πωλήσεις σκούτερ – Top 20
Με μικρή μείωση έκλεισε το πρώτο τετράμηνο Μετά από μια μικρή αύξηση της τάξεως του +4,77% που είδαμε στο πρώτο… -
Voge Test Ride Experience: Μέρος Δεύτερο
Οδηγήστε τα μοντέλα της Voge [Δελτίο Τύπου] Η αντιπροσωπεία της Voge Motorcycles προσφέρει τη δυνατότητα σε κάθε ενδιαφερόμενο να οδηγήσει… -
Ταξινομήσεις Απρίλιος 2025: Ποιές ήταν οι 10 πρώτες εταιρίες
Πεσμένη η αγορά σε σχέση με πέρυσι, αλλά με καλά νούμερα Όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος ο Απρίλιος ήταν… -
UM Motorcycles: 10 χρόνια εγγύηση στα Euro5+ μοντέλα της!
Πρόσφατα η Honda έκανε μια κίνηση που εντυπωσίασε, καθώς προσέφερε επέκταση της εγγύησης των μοντέλων της στα 6 χρόνια. … -
Gov.gr: Nέες ψηφιακές διαδικασίες για άδειες οδήγησης, μεταβιβάσεις
Αντί να περιμένεις στην ουρά στο Υπουργείο… κάντο ψηφιακά Μέσω του gov.gr πραγματοποιούν πλέον οι πολίτες και στις 13 Περιφέρειες…