Οι 4Τ της LML δεν είναι συνηθισμένες βέσπες, έτσι όπως ίσως νομίσει κάποιος με την πρώτη ματιά. Μπορεί εξωτερικά να μοιάζει και να είναι μια παραδοσιακά μεταλλικού πλαισίου και εξαρτημάτων βέσπα, αλλά κάτω από τα καπάκια τους φιλοξενούνται τετράχρονοι κινητήρες. Η καινοτομία της LML προσφέρει μια τελείως διαφορετική εμπειρία από αυτήν που ήξεραν αφού ο 2βάλβιδος αερόψυκτος κινητήρας αποδίδει και ακούγεται “τελείως διαφορετικός”, αφού δεν είναι δίχρονος. Ροπάτος, οικονομικός σε κατανάλωση διατηρεί το 4άρι σασμάν με αλλαγές από το δεξί άκρο του τιμονιού.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Yamaha NMAX 125/125 Tech Max: Νο1 σε πωλήσεις τον Ιούλιο
Άλλο ήταν το Νο1 τον Ιούλιο… Ο Ιούλιος του 2025 έφερε για ακόμα ένα μήνα πολύ καλές πωλήσεις για τα… -
Kymco CV3: Με νέο κινητήρα 575cc
O κινητήρας που είδαμε στο AK 575 θα εφοδιάσει και το Kymco CV3 για το μοντέλο της επόμενης χρονιάς, όντας… -
Οδηγός αγοράς: 4 δικύλινδρα maxi σκούτερ
Τέσσερα δικύλινδρα σκούτερ που “ακροβατούν” μεταξύ σκούτερ και μοτοσυκλέτας, με ανέσεις και επιδόσεις Η κατηγορία των maxi, δικύλινδρων σκούτερ έχει… -
Daelim: Έγινε DNA Motors και ιδού το 300άρι της!
Από το 2021 η νοτιοκορεάτικη Daelim μετονομάστηκε σε DNA Motors κι έχει να παρουσιάσει ένα 300άρι Maxi σκούτερ σε πολύ… -
Ελλάδα 2025: Πωλήσεις 7μήνου δύο τροχών, ανά εταιρία
Μικρή πτώση τον Ιούλιο, με το 7μηνο να αντέχει Άντεξε το επτάμηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου στην ελληνική αγορά και έβγαλε θετικό πρόσημο,…