Η αυτόματη έκδοση των κλασικών κατά τα άλλα ινδικών σκούτερ που διατηρεί τα παραδοσιακά χαρακτηριστικά των Βέσπα που ξέρουμε. Αυτή τη φορά όμως ο κινητήρας είναι αυτόματος με φυγοκεντρική μετάδοση CVT, ενώ παράλληλα είναι τετράχρονος.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Honda Eυρώπης: Μεγάλα νέα-Ανακοίνωσε 6ετή ευρωπαϊκή εγγύηση μοτοσυκλετών και σκούτερ!
Η Honda αυξάνει την εγγύηση στα έξι χρόνια! Μεγάλα νέα για τη μοτοσυκλέτα και τα σκούτερ, αλλά και τους φίλους… -
Suzuki 2024: Ρεκόρ πωλήσεων 15ετίας παγκοσμίως!
Οι παγκόσμιες πωλήσεις πήγαν πολύ καλά Οι παγκόσμιες πωλήσεις της Suzuki βελτιώθηκαν το 2024, φτάνοντας τις 2,1 εκατομμυρία ταξινομήσεις (+6,1%),… -
Daytona Invador 125 (2025): Μετακίνηση στα 2.095€
Αυτό που χρειάζεσαι σε χαμηλότατη τιμή Το νέο Daytona Invador 125 του 2025 είναι ένα μοντέρνας σχεδίασης σκούτερ πόλης Mini… -
Yamaha Crazy TMAX: Σπέσιαλ από τη Νίκαια
Δημιουργία της Ortolani Customs Από την αντιπροσωπεία της Yamaha Castellan, στη Νίκαια της Γαλλίας και τον customizing βελτιωτικό οίκο Ortolani… -
Βando: Ιμάντας Μετάδοσης Scooter για Honda SH Mode 125 (2012-2019)
Μετάδοση Bando Οι ιμάντες κίνησης της BANDO (Made in Japan), Ευρωπαϊκών προδιαγραφών και ποιότητας αντίστοιχης των OEM, παρέχουν ακρίβεια και…