Κατασκευή υψηλής ποιότητας και προδιαγραφών από την Ισπανία. Τα πλαίσια είναι φτιαγμένα από αλουμίνιο, η θέση οδήγησης επιθετική και απόλυτα σπορ, όπως εξάλλου και η όλη φιλοσοφία κατασκευής. Επιθετική-αιχμηρή είναι και η εμφάνιση, εντυπωσιακή η όψη του πλαισίου, πρωτότυπη είναι και η λύση της ανάρτησης πίσω με το μονό αμορτισέρ. Η φιλοξενία του δεύτερου ατόμου γίνεται σε ένα μικρό κομμάτι σέλας, έτσι όπως αρμόζει σε δίτροχα τέτοιου προορισμού. Οι επιδόσεις και το κράτημα είναι κορυφαία για την κατηγορία του κάθε GP-1.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Ελλάδα Α’ 5μήνο 2025: Top15 Πωλήσεις Σκούτερ
Μικρή αλλά ενθαρρυντική αύξηση πωλήσεων Παρότι το πρώτο τετράμηνο του 2025 έκλεισε με μικρή μείωση (+4,7% ήταν το πρώτο τρίμηνο),… -
Aprilia SR 175: Υπερκυβισμένο για την Ινδία
TFT οθόνη και περισσότεροι ίπποι, ενώ τα υπόλοιπα έρχονται αυτούσια από το SR 125 Εδώ και λίγες μέρες έχουν αρχίσει… -
Invicta Electric: Σκούτερ που φτάνει τα 270 χλμ. αυτονομίας
Τεράστια αυτονομία (θεωρητικά) για το Neila Η Invicta Electric, μια ισπανική εταιρία δημιούργησε το Neila Next, ένα ηλεκτροκινούμενο σκούτερ το… -
Malossi – Force Master 3: Εγκέφαλοι για σκούτερ
Με την εγγύηση της Malossi Οι εγκέφαλοι Force Master 3 της Ιταλικής Malossi αποτελούν την βελτιωμένη έκδοση της Force Master… -
Yamaha RayZR 125, Δοκιμή: Μαθήματα οικονομίας
Το “Γιαμαχάκι” * Κυβισμός: 124 cc * Ιπποδύναμη: 8,0 ίπποι (8,4kW) στις 8.500 rpm * Τελική ταχύτητα: 91 km/h (πραγματική)…