Κατασκευή υψηλής ποιότητας και προδιαγραφών από την Ισπανία. Τα πλαίσια είναι φτιαγμένα από αλουμίνιο, η θέση οδήγησης επιθετική και απόλυτα σπορ, όπως εξάλλου και η όλη φιλοσοφία κατασκευής. Επιθετική-αιχμηρή είναι και η εμφάνιση, εντυπωσιακή η όψη του πλαισίου, πρωτότυπη είναι και η λύση της ανάρτησης πίσω με το μονό αμορτισέρ. Η φιλοξενία του δεύτερου ατόμου γίνεται σε ένα μικρό κομμάτι σέλας, έτσι όπως αρμόζει σε δίτροχα τέτοιου προορισμού. Οι επιδόσεις και το κράτημα είναι κορυφαία για την κατηγορία του κάθε GP-1.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Yamaha NMAX 125/125 Tech Max: Νο1 σε πωλήσεις τον Ιούλιο
Άλλο ήταν το Νο1 τον Ιούλιο… Ο Ιούλιος του 2025 έφερε για ακόμα ένα μήνα πολύ καλές πωλήσεις για τα… -
Kymco CV3: Με νέο κινητήρα 575cc
O κινητήρας που είδαμε στο AK 575 θα εφοδιάσει και το Kymco CV3 για το μοντέλο της επόμενης χρονιάς, όντας… -
Οδηγός αγοράς: 4 δικύλινδρα maxi σκούτερ
Τέσσερα δικύλινδρα σκούτερ που “ακροβατούν” μεταξύ σκούτερ και μοτοσυκλέτας, με ανέσεις και επιδόσεις Η κατηγορία των maxi, δικύλινδρων σκούτερ έχει… -
Daelim: Έγινε DNA Motors και ιδού το 300άρι της!
Από το 2021 η νοτιοκορεάτικη Daelim μετονομάστηκε σε DNA Motors κι έχει να παρουσιάσει ένα 300άρι Maxi σκούτερ σε πολύ… -
Ελλάδα 2025: Πωλήσεις 7μήνου δύο τροχών, ανά εταιρία
Μικρή πτώση τον Ιούλιο, με το 7μηνο να αντέχει Άντεξε το επτάμηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου στην ελληνική αγορά και έβγαλε θετικό πρόσημο,…