Διακριτικός δυναμίτης
Πραγματικά δεν έχει καμία σημασία αν το βελτιωμένο ΤΜΑΧ 530 που παρουσιάζουμε είναι το παλιό ή το νεότερο μοντέλο, αφού αυτό που έχει σημασία είναι η αισθητική και μηχανολογική παρέμβαση που έχει δεχτεί το θρυλικό για την Ευρώπη scooter. Με το αποτέλεσμα να είναι απλά άριστο.
Το μαύρο ματ χρώμα έχει μια υποχθόνια δύναμη, ναι μεν από τη μία “κατεβάζει” τους τόνους, υποβιβάζει την λάμψη του χρώματος άρα και της συνολικής εικόνας, από την άλλη όμως η διακριτική δυναμική αναδεικνύει και τονίζει την ισχύ του design.
Ναι το ΤΜΑΧ της Badan Motos από τη Γενεύη της Ελβετίας ίσως και να πέρναγε απαρατήρητο σε κάποιον που δεν γνωρίζει την αξία των περιφερειακών – πανάκριβων – περιφερειακών. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι οι βελτιωτές, οι λάτρεις των ΤΜΑΧ είχαν τοποθετήσει ανάποδα πιρούνια στις δημιουργίες τους πολύ νωρίτερα από την ίδια την “μητέρα” εταιρία, κάτι που πραγματοποίησε στην τελευταία, πρόσφατη έκδοση του 530.
Στην περίπτωσή μας ο δημιουργός Alex Chevalier της A.C Development στη Γενεύη που δούλεψε για λογαριασμό της Badan Motos χρησιμοποίησε πιρούνι της Ohlins από το supersport 600άρι μοντέλο Yamaha R6. Παράλληλα τοποθέτησε στο 530 εξαρτήματα της Rizoma, της Brembo, νέα σέλα, εμπνευσμένης σχεδίασης, διαδρομής και κατάληξης εξάτμιση και δίσκους τύπους μαργαρίτα, εκτός των άλλων εξαρτημάτων και παρεμβάσεων. Και τέλος επέλεξε το μαύρο ματ χρώμα και τα διακριτικά σιρίτια στο φέρινγκ που έκαναν τη διαφορά στο Yamaha ΤΜΑΧ 530 HyperModified της Badan Motos.