Εξαιρετικό και… “τούμπανο”
Θα έπρεπε να μπορούσαμε να υπολογίσουμε πόσο έχει στοιχίσει ετούτη εδώ η “μετατροπή” του Yamaha BW’s 125 που παρουσιάζουμε σήμερα. Έρχεται από την Ταϊβάν και – όσο περίεργο κι αν σας/μας φαίνεται… προορίζεται για καθημερινή χρήση. “Τούμπανο” στην αργκό της μοτοσυκλέτας σημαίνει μηχανάκι που έχει δεχτεί πολλές βελτιώσεις, που είναι πολύ “πειραγμένο”. “Πειραγμένο” στην αργκό σημαίνει… ε, δε θα τελειώσουμε ποτέ, το πιάσατε το νόημα…
Παίρνεις όρκο ότι πρόκειται για αγωνιστικό σκούτερ πίστας. Η δουλειά που έχει πέσει πάνω του είναι κάτι παραπάνω από πολλή, ενώ κανένα εξάρτημά δεν έχει μείνει απείραχτο.
Το ταϊβανέζικης κατασκευής Yamaha με πρόχειρους υπολογισμούς πρέπει να έχει στοιχίσει τουλάχιστον 3-4 φορές πάνω από την τιμή αγοράς του. Αν προσέξετε στις φωτογραφίες και δύο σταντ διαθέτει (τα στάντ σε αγωνιστική χρήση είναι τα πρώτα εξαρτήματα που αφαιρούνται πάνω από τα σκούτερ, γιατί γίνονται “εμπόδιο” στο στρίψιμο), αλλά και πινακίδα κυκλοφορίας.
Μπροστά υπάρχει ένα εξαιρετικής ποιότητας, ανεστραμμένο πιρούνι της Ohlins προσαρμοσμένο πάνω στο BW’s, το οποίο είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και διαθέτει ξεχωριστό δοχείο σε κάθε καλάμι.
Αλλαγμένα – και πλήρως ρυθμιζόμενα – είναι τα δύο πίσω αμορτισέρ μάρκας Shark και αυτά με ξεχωριστά ρεζερβουάρ λαδιού-αερίου.
O κύλινδρος είναι στα 63 χιλιοστά, με χειροποίητη κεφαλή και τον κυβισμό ανεβασμένο στα 250cc. Η τροφοδοσία γίνεται με ένα καρμπυρατέρ της Keihin των 30 χιλιοστών.
Αναβαθμισμένη σε επίπεδο επιδόσεων είναι και η μετάδοση με οπές στo special καπάκι, έτσι ώστε να ψύχεται καλύτερα.
Η εξάτμιση – αριστούργημα χειροτεχνίας – είναι μάρκας HPM, ενώ υπάρχει και ψυγείο λαδιού. Το ψαλίδι είναι φτιαγμένο από CNC και αποτελεί ένα ακόμα αριστουργηματικό κομμάτι πάνω σε αυτό το scooter.
Διπλός προβολέας έχει τοποθετηθεί μπροστά (ο ένας καλύπτεται από ένα λουλούδι για να μειώνεται η “κακία” του σκούτερ), μαζί με σωληνωτή βάση από κουρμπαρισμένο και επίτηδες, φανερά “καμένο” σωλήνα.
To εμφανές σωληνωτό πλαίσιο του BW’s είναι “ενισχυμένο” οπτικά από φύλλα ανθρακονημάτων, ενώ η δαγκάνα μεγαλύτερης διαμέτρου μπροστινό δίσκο είναι της Brembo (όπως και η τρόμπα και η μανέτα στο τιμόνι) και ακτινικά τοποθετημένη.
Τα σωληνάκια είναι με μεταλλική επένδυση φυσικά.
Η ουρά (με στοπ από Kawasaki Z1000), οι καθρέφτες, το καπάκι του κινητήρα, το μπροστινό φτερό, κ.λπ. είναι κατασκευασμένα και αυτά από ανθρακονήματα.
Εξαιρετικής σχεδίασης και κατασκευής είναι και οι ζάντες, με τις συνδετικές βίδες άλεν να χρησιμοποιούν δύο χρώματα. Τι άλλο να πεις… φάτε το με τα μάτια!