KYMCO K-XCT 300i, Πλήρης Δοκιμή

Σπορ και “μαζεμένο”

Με ισχυρό χαρτί την εμφάνισή του, αλλά και τον ισχυρό του κινητήρα, το Kymco K-XCT 300i θέλει να γίνει ο βασιλιάς των επιδόσεων στην κατηγορία των 300αριών. Όλα τα στοιχεία που δημιουργούν το συγκεκριμένο σύνολο συνηγορούν στο να ανεβάσουν το νέο σκούτερ της Kymco σε αυτή τη θέση. Aυτά ισχύουν “στα χαρτιά”… ας δούμε τι γίνεται “στο δρόμο” όμως. ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΝΤΖΟΥΛΑΤΟΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΜΙΧΑΛΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ

 Ναι είναι κάπως ενοχλητικό το όνομα του αγαπημένου σου σκούτερ να είναι ένας ακαταλαβίστικος κωδικός “GBSCEX” ή “JCJDE” (πατώντας γράμματα στην τύχη), αλλά στην περίπτωση του Kymco K-XCT 300i έχουμε την εντύπωση πως πετύχαμε την απόλυτη μετάφραση: K=Kymco, X= Extreme, C= CiTy…

Γιατί στην πραγματικότητα αυτό το νέο σκούτερ της Kymco και φτιαγμένο για την πόλη είναι και πολύ γρήγορο είναι, άρα… XCT είναι το όνομά του και ας το συνηθίσουμε…

Δεν είναι πολλά τα σκούτερ που είναι φτιαγμένα με στόχο την σπορ χρήση, που να πηγαίνουν γρήγορα τους αναβάτες στις δουλειές τους, που να τους διασκεδάζουν στις εκκινήσεις των φαναριών, που να κάνουν τους συνοδοιπόρους στο δρόμο να θυμώνουν ή να τα θαυμάζουν. Για τέτοιες μάχες εκκινήσεων είναι φτιαγμένο το Kymco K-XCT 300i και αν θελήσουμε να βρούμε τους αντιπάλους του στην πόλη θα πρέπει να αναφέρουμε το Yamaha ΧΜΑΧ 250 (περισσότερο σαν σχήμα και φιλοσοφία), το Aprilia SR MAX 300 και το Aprilia Sportcity Cube 300, εκτός των άλλων.

Το Kymco K-XCT 300 έχει μειώσει τις διαστάσεις του σε σχέση με το “μακρύτερο”, “πιο τουριστικό” αδελφάκι του, το δημοφιλές Downtown, έτσι ώστε να μπορεί να ελίσσεται με μεγαλύτερη χάρη ανάμεσα στα αυτοκίνητα και την βαρειά αστική κίνηση. Μικρό μεταξόνιο και μεγάλες διάμετροι καλαμιών πιρουνιού, μαζί με ένα ξανασχεδιασμένο πλαίσιο προσφέρουν τον συνδυασμό που χρειάζεται ένας ισχυρός κινητήρας σαν αυτόν του K-XCT για να φτιάξουν ένα αξιόλογο τελικό αποτέλεσμα.

Ένα ζευγάρι καλής απόδοσης δίσκοι και ένα ακόμα ζευγάρι σφιχτών αναρτήσεων ολοκληρώνουν ένα scooter που δύσκολα θα αφήσει κάποιον παραπονεμένο. Mάλιστα η ικανοποίηση από τη συνολική απόδοση του σκούτερ είναι αυτή που μένει στο τέλος της βόλτας ή της μετακίνησης.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Ένας εξελιγμένος κινητήρας προωθεί το Kymco K-XCT. Είναι ο μονοκύλινδρος, τετράχρονος , υδρόψυκτος, 4βάλβιδος, με 1ΕΕΚ και ηλεκτρονικό ψεκασμό, τον οποίο η Kymco ονομάζει G5 και είναι γνωστός για τις επιδόσεις του (30 ίπποι, στις 7.750 σ.α.λ).

ΣΧΕΔΙΑΣΗ: Καμία σχέση με αυτό που παραδοσιακά αποκαλείται  “ταϊβανέζικη” αισθητική. Η Kymco έχει ξεφύγει εδώ και χρόνια από την αισθητική της Άπω Ανατολής, αφού τα σκούτερ της σχεδιάζονται στην Ιταλία, όπου η εταιρία απολαμβάνει και υψηλές πωλήσεις εξ άλλου.

Η αισθητική λοιπόν είναι γιαπωνέζικου σπορ, ενώ ένας από τους πολλούς που το κοιτούσαν στα φανάρια και σταματημένο, όπου το παρκάραμε, δήλωσε ότι αυτό είναι το “ΤΜΑΧ των 300αριών”! Σίγουρα πάντως το σκούτερ εντυπωσιάζει, ειδικά στο χρώμα που κυκλοφορούσαμε εμείς που ήταν ένα πρωτότυπο – για σκούτερ παραγωγής – μπλε ελεκτρίκ που δεν γυάλιζε γιατί ήταν ματ. Το K-XCT διατίθεται και σε άσπρο, αλλά και σε μαύρο ματ, που είναι και αυτό ιδιαίτερα εντυπωσιακό.

Το έξυπνο στη σχεδίαση του νέου 300αριού της Kymco είναι ότι τα πλαϊνά τμήματα του φέρινγκ κόβονται για να μην δημιουργήσουν μια ενιαία επιφάνεια, τη στιγμή που στο ανώτερα πλάγια τμήματα του φέρινγκ υπάρχουν αεραγωγοί που θυμίζουν σπορ αυτοκίνητο κάμπριο.

Οι δύο προβολείς του είναι ιδιαίτερα “σχιστομάτικοι”, με το ρύγχος να δημιουργεί μύτη και τα πλάγια οπίσθια καπάκια να θυμίζουν πινελιά. Το σκούτερ χαρακτηρίζεται από ένα ψηλό και πλατύ τούνελ ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη, το περιορισμένο μήκος και το αρκετό ύψος. Πραγματικά πολύ καλή δουλειά έχει γίνει στο κομμάτι της εμφάνισης.

ΜΕΓΕΘΟΣ-BΑΡΟΣ: Το μέγεθος είναι μεσαίο και αυτό είναι κάτι που συνειδητοποιείς όταν δεις το σκούτερ από κοντά, γιατί οι φωτογραφίες το κάνουν να μοιάζει με κοινό maxi scooter… δηλαδή μακρύ και μεγάλο. Το K-XCT είναι περιορισμένων διαστάσεων, είναι compact sport scooter. Έχει περιορισμένο μεταξόνιο στα 1.450 χιλιοστά και το βάρος του είναι διαχειρίσιμο στα 162 κιλά, κάτι που καταλαβαίνεις όταν σπρώχνεις και τραβάς το σύνολο με σβηστό κινητήρα.

ΤΡΟΧΟΙ-ΦΡΕΝΑ-ΕΛΑΣΤΙΚΑ: Oι τροχοί του K-XCT 300i είναι 14 ιντσών μπροστά και 13 ιντσών πίσω (λάστιχα 120/80 και 150/70 της Maxxis, τύπου iPRO), ενώ μπροστά υπάρχει ένα δισκόφρενο 260 χιλιοστών και πίσω ένα 240 χιλιστών. To πίσω δισκόφρενο διαθέτει δαγκάνα 2 εμβόλων, το μπροστινό δαγκάνα 3 εμβόλων, ενώ και τα δύο φορούν μεταλλικά σωληνάκια. Αμφότεροι οι δίσκοι είναι τύπου μαργαρίτα. Αργότερα, προς το τέλος του 2013 θα υπάρξει και έκδοση με σύστημα ABS στα φρένα.

ΠΡΙΝ ΤΗ ΒΟΛΤΑ

ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ: Η θέση οδήγησης είναι με όρθιο κορμό του αναβάτη, με τα πόδια ψηλά τοποθετημένα. Το τιμόνι είναι κάπως χαμηλά και το δάπεδο είναι περιορισμένο από πλευράς μήκους.

Η τοποθέτηση των πατουσών γίνεται με τις μύτες στριμμένες ελαφρώς προς τα μέσα και οι διαστάσεις του δαπέδου μπορούν να φιλοξενήσουν, χωρίς να προεξέχει, παπούτσι μέχρι το νούμερο 45. Το οπτικό πεδίο, λόγω της χαμηλής μαύρης ζελατίνας είναι εξαιρετικό ειδικά για κίνηση μέσα στην πόλη.

ΤΙΜΟΝΙ: Χαμηλά βρίσκεται το τιμόνι, κοντά στον αναβάτη όπως και οι καθρέφτες, και τα χέρια δεν χρειάζεται να απλωθούν για να το προσεγγίσουν. Η ακτίνα στροφής του τιμονιού είναι πολύ ικανοποιητική (4.015 χλστ.), στοιχείο πολύ χρήσιμο στην κίνηση της πόλης.

Τα άκρα του τιμονιού είναι ελαφρώς κατεβασμένα προς τα κάτω, διαθέτει αντικραδασμικά αντίβαρα και το ύψος τους από το έδαφος είναι τόσο, ώστε να μην εμποδίζονται στη διήθηση από τους καθρέφτες των αυτοκινήτων.

ΣΕΛΑ: Καλού μεγέθους, ικανών, φιλόξενων διαστάσεων, με αφρώδες μικρού πάχους και μαλακό. Η σέλα απέχει σε λογικό ύψος από το έδαφος – στα 1.75 ύψους πατάς και τα δύο πόδια κάτω – και διαθέτει αντιολισθητικό κάλυμμα.

Η σέλα κλειδώνει από τον κεντρικό διακόπτη και για να ανοίξει πρέπει να κρατάς στριμμένο το κλειδί με το ένα χέρι και να την σηκώσεις παράλληλα με το άλλο χέρι. Δεν διαθέτει αμορτισέρ για να την κρατάει ανοικτή και στο εσωτερικό της έχει φως LED που ανάβει με ανιχνευτή κίνησης.

ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗΣ: Καλές διαστάσεις (πλάτος-μήκος) για τη σέλα του συνεπιβάτη, που δεν έχει μεγάλη υψομετρική διαφορά από αυτή του αναβάτη. Στέκεται σε μικρό ύψος από το κεφάλι του αναβάτη, άρα δεν εισπράττει τον αέρα έντονα στο πρόσωπο. Το αφρώδες υλικό της σέλας είναι μαλακό.

Ένα ζευγάρι πολύ καλών αναδιπλούμενων, αλουμινένιων μαρσπιέ φιλοξενούν τα πόδια του, που τοποθετούνται σχετικά ψηλά με τα γόνατα κοντά στους αγκώνες του αναβάτη. Η χειρολαβές για τη στήριξή του είναι μεγάλες και κάπως χοντρές,

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΔΙΑΣ/ΖΕΛΑΤΙΝΑΣ: Μικρή είναι η ζελατίνα (σπορ σκούτερ γαρ…) και χαμηλό το ύψος της. Ο αέρας χτυπάει τον αναβάτη στο ύψος του στήθους, αποδυναμωμένος μεν, αλλά θορυβώδης δε. Τα κοψίματα στο χαμηλότερο τμήμα των πλαϊνών του φέρινγκ διοχετεύουν τον αέρα στα γόνατα και τις κνήμες του αναβάτη. Για να προστατευτεί από τον αέρα θα πρέπει να κλείσει τα γόνατά του.

ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ: Κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος, 40,7 λίτρων, για ένα φουλφέις κράνος και λίγα ακόμα πράγματα. Ένα ντουλαπάκι με συρόμενη πόρτα υπάρχει μπροστά και αριστερά, πάνω στην ποδιά. Δεν κλειδώνει, αλλά στο βάθος του υπάρχει παροχή ρεύματος.

ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ: Καβαλάς λοιπόν το σκουτεράκι που “το κοιτάει ο κόσμος” γιατί έχει εντυπωσιακό σχήμα και χρώμα και κλείνεις το πλαϊνό στάντ έτοιμος να ξεκινήσεις. Το κουμπί της μίζας είναι τόσο μαλακό που μερικές φορές βάζεις μπροστά κατά λάθος τον κινητήρα.

Ο τελευταίος είναι αυτό που λέμε “σούπερ-ήσυχος”, οι εσωτερικές μηχανικές τριβές νομίζεις ότι έχουν εξαλειφθεί, ο εξελιγμένος 300άρης (πραγματικός 300άρης ή μάλλον 298άρης και όχι 270 ή 280 κυβικών) της Kymco εκπέμπει στην πράξη μια “ποιότητα” ηχητική που σε πείθει για τη δουλειά που έχει γίνει πάνω του από τους τεχνικούς της εταιρίας.

Ανοίγοντας το γκάζι αντιλαμβάνεσαι δύο πράγματα: πρώτα ότι η τροφοδοσία είναι πολύ καλή σε όλες τις στροφές, μετά ότι η επιτάχυνση είναι ομαλή στην αρχή της κίνησης και μετά τα 20 περίπου χιλιόμετρα έρχεται η μεγάλη ώθηση.

Αυτό στην περίπτωση του K-XCT δεν σημαίνει ότι ο κινητήρας ξεκινάει “κρεμασμένος” κάτω από τα 20 και από κει και πάνω σπρώχνει δυνατά το σκούτερ. Είναι η καλή ροπή του μονοκύλινδρου μοτέρ που καλύπτει και τις χαμηλές στροφές. Η απόκριση στο γκάζι είναι πολύ καλή και σε διασκεδάζει αφάνταστα σε όποια ταχύτητα κι αν κινείσαι – ειδικά στα 50-90 χ.α.ω.

Η έντονη επιτάχυνση συνεχίζεται (σπορ σκούτερ είπαμε…) μέχρι τα 80-90 χ.α.ω και μετά συνεχίζει πιο ήπια για να φτάσει ψηλά, οι ψηφιακές μπάρες του στροφόμετρου να γεμίσουν μέχρι τις 8.500 σ.α.λ και το κοντέρ να δείξει πάνω από 155 χ.α.ω. Για διαθέσεις βόλτας σημειώνουμε: οι 6.000 σ.α.λ στο στροφόμετρο, μεταφράζονται σε 100 χ.α.ω στο κοντέρ. Το ψηλό και κοντό σε μεταξόνιο σκούτερ, λόγω της χαμηλής ζελατίνας που αφήνει στροβιλισμούς αέρα πίσω της, μπορεί να είναι αεροδυναμικό σε σχήμα όμως ο θόρυβος που φτάνει στον αναβάτη τον κάνει να νομίζει ότι πηγαίνει με 140, ενώ στην πραγματικότητα πηγαίνει με 110 χ.α.ω. Για ταξίδια με το K-XCT θα μιλήσουμε αργότερα.

Μιας και η μείωση των διαστάσεων έχει προέλθει και από το πλησίασμα του ρύγχους προς τον αναβάτη, το K-XCT έχει περιορίσει το μήκος του δαπέδου μην επιτρέποντάς στα πόδια τεντώσουν.

Η θέση οδήγησης που δεν ενδείκνυται για ψηλότερους αναβάτες αφού θα βρίσκουν τα γόνατά τους στην ποδιά είναι σπορτίβικη, αλλά δεν σου επιτρέπει να απλώσεις τα πόδια πιο μπροστά. Μια κλασική λύση – που μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα κομψή – είναι να πατήσεις τις φτέρνες στο μπροστινό κομμάτι του δαπέδου και να βγάλεις τις μύτες των ποδιών εκτός δαπέδου, κάτι που όμως απαιτεί προσοχή στις σφήνες ανάμεσα σε αυτοκίνητα…

Εντάξει λοιπόν το K-XCT είναι “κοντό”, περιορισμένου μήκους. Ας δούμε όμως πως μεταφέρεται αυτό στο κράτημα και στην οδική συμπεριφορά. Με αυτά και με εκείνα που έχουν συνδυάσει οι μηχανικοί της Kymco το 300άρι συμπεριφέρεται σαν “ενιαίο σώμα”, σαν ένα ασφαλές, προβλέψιμο σύνολο που εμπνέει εμπιστοσύνη σπορ κατασκευής. Η αντίδραση του μπροστινού τροχού είναι πιο άμεση στο “τράβηγμα” του τιμονιού για να εισέλθεις στην στροφή, το πίσω μέρος ακολουθεί λίγο πιο ράθυμα, αλλά χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα. Το μπροστινό σύστημα δίνει ακριβείς αντιδράσεις που σπανίζουν σε σκούτερ, αφού ο τροχός νομίζεις ότι βρίσκεται κάτω από τα πόδια σου.

Το τιμόνι είναι χαμηλά τοποθετημένο και αφήνει τα χέρια να το προσεγγίσουν σε μια φυσική θέση, προσφέροντας καλή πληροφόρηση και για το μπροστινό σύστημα του σκούτερ. Θυμηθείτε, ότι όσο απομακρύνεται το τιμόνι – άρα και τα χέρια του αναβάτη – από τον μπροστινό τροχό, τόσο πιο μικρή είναι η “αίσθηση”, η πληροφόρηση που δέχεται ο αναβάτης από αυτόν. Δηλαδή, ξέρεις που είναι και τι συμβαίνει στον – πολύ σημαντικό για την οδική συμπεριφορά του σκούτερ – μπροστινό τροχό, αν τα χέρια σου είναι όσο το δυνατόν κοντύτερα σε αυτόν. Γι’ αυτό το λόγο οι σπορ και οι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες έχουν τιμόνια τύπου κλιπόν, στα οποία τα άκρα τους κατεβαίνουν χαμηλά…

 Η συμπεριφορά του Kymco K-XCT μέσα στην πόλη είναι γρήγορη και ανάλαφρη, αφού αντιδρά σαν μεγάλο “καθαρόαιμο πόλης” ή σαν μικρό maxi scooter, διαλέγετε και παίρνετε. Το τιμόνι “κόβει” σε καλά επίπεδα, η συνολική ισορροπία του (βλ. συγκέντρωση μαζών και κέντρο βάρους) βοηθούν τον χρήστη στα δύσκολα μονοπάτια του άστεως σε ώρα μποτιλιαρίσματος.

Οι αναρτήσεις που έχουν σπορ ρυθμίσεις διαθέτουν ένα στιβαρής κατασκευής συμβατικό πιρούνι με μονή πλάκα στήριξης και μεγάλη διαδρομή με σωστότερες αποσβέσεις απ΄ ότι τα δύο πίσω αμορτισέρ. Η απόσβεση συμπίεσης των αμορτισέρ και η προοδευτική λειτουργία των ελατηρίων “μαζεύουν” τα ψιλά χτυπήματα, ενώ θα αντιδράσουν πιο απότομα όταν οι ανωμαλίες του δρόμου μεγαλώνουν. Από την άλλη “στηρίζουν” και εξισορροπούν ένα καλοδεμένο πλαίσιο χωροδικτύωμα με πολύ καλά χαρακτηριστικά ακαμψίας.

Τα φρένα – μαργαρίτες, με σωληνάκια με μεταλλικά πλέγματα – μπορεί να μην είναι συνδυαζόμενα (θα μπορούσαν, εύκολα, λόγω 3έμβολης μπροστινής δαγκάνας), αλλά διαθέτουν καλή αποτελεσματικότητα και αίσθηση στο πάτημα της μανέτας. Αυτό προσφέρει καλό φρενάρισμα χωρίς εύκολα μπλοκαρίσματα. Σε καλή άσφαλτο το K-XCT – και λόγω θέσης οδήγησης – σπρώχνει τον αναβάτη μπροστά. Δύο πράγματα μπορεί να κάνει ο τελευταίος, είτε να κοντράρει στο τιμόνι με δύναμη ή ακόμα καλύτερα… να κοντράρει τα γόνατά του πάνω στην ποδιά, συνεχίζοντας να έχει τον έλεγχο του τιμονιού με χαλαρά χέρια! Αν συνηθίσεις αυτό το κόλπο, μπορείς να πετύχεις “μαγικά” φρεναρίσματα με το 300άρι.

Σε κακή άσφαλτο το πίσω φρένο θα γλιστρήσει πρώτο (βλ. κοντό μεταξόνιο), ενώ το ισχυρό μπροστινό δισκόφρενο θα “τραβήξει” τον τροχό προς την πλευρά του δισκόφρενου. Μιλάμε όμως για πολύ προβληματικές, οριακές συνθήκες, έτσι;

Τα λάστιχα έχουν καλή πρόσφυση, αρκεί να ζεσταθούν και γενικά προειδοποιούν πριν αρχίσουν να “τα παρατάνε”. Η σταθερότητα είναι παρούσα παντού, σε κάθε κίνηση του K-XCT και αυτό το συστατικό σε κάνει να το εμπιστεύεσαι, αυτό είναι το σημαντικότερο χαρακτηριστικό του.

 ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ: Ένα σκούτερ συμμαζεμένο από πλευράς διαστάσεων, ένα maxi scooter που προορίζεται για την πόλη, με σβέλτο χαρακτήρα και χαμηλή ζελατίνα… δεν είναι φτιαγμένο για ταξίδια. Ή εκτός αν αλλαχτεί η ζελατίνα του με ψηλότερη και συμβιβαστείς με το περιορισμένου μήκους δάπεδο.

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να ταξιδέψεις με το K-XCT, αφού και το δεύτερο άτομο κάθεται άνετα στο τμήμα που του αντιστοιχεί και κυρίως οι επιδόσεις του ισχυρού κινητήρα σε υποστηρίζουν. Καλή διάθεση να υπάρχει… απλά έχουμε κακομάθει με τα μεγάλα, “ξαπλωτά” maxi-scooter στα ταξίδια, η αλήθεια να λέγεται. Η αυτονομία του 300αριού στο ταξίδι μπορεί να πλησιάσει τα 300 χιλιόμετρα με λίγη προσοχή όμως.

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ: Η καλή ιπποδύναμη και η ροπή, είναι παρούσα σε όλες τις στροφές λειτουργίας του 4βάλβιδου κινητήρα. Το ηλεκτρονικό στροφόμετρο θα δείξει 8.300 και το κοντέρ 158 χ.α.ω, αλλά μόνο αν επιμείνεις σκυφτός σε κατηφορική ευθεία. Στα “κανονικά” του το Κ-ΧCT θα “πιάσει” 152 χ.α.ω στο κοντέρ (144 πραγματικά). Η κατανάλωση φτάνει με μικτή οδήγηση (αργά-γρήγορα) μέσα στην πόλη τα 4,4 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, άρα με το 12,5 λιτρο ρεζερβουάρ το scooter, θα πετύχει αυτονομία πάνω από 280 χιλιόμετρα.

ΤΕΛΙΚΑ…

Είναι πολλοί αυτοί που πιστεύουν ότι η Kymco γράφει ιστορία στα 300άρια σκούτερ εμφανίζοντας ένα μοντέλο σαν το Kymco Κ-ΧCT 300i που κινείται πάνω σε σπορ δρόμους. Το χαρακτηρίζουν μάλιστα “μικρό-ΤΜΑΧ”, ενώ εμείς πιστεύουμε ότι πρόκειται για μια πολύ σοβαρή πρόταση στη δύσκολη και δημοφιλή κατηγορία που καλείται να “πολεμήσει”.

Τα εφόδια υπάρχουν πάντως: κινητήρας με κορυφαίες επιδόσεις, πολύ καλό πλαίσιο και φρένα, εξίσου καλή οδική συμπεριφορά και μια εμφάνιση που δύσκολα θα βρει αντιπαθούντες. Οι γρήγορες μετακινήσεις και βόλτες στην πόλη βρίσκουν έναν πολύ άξιο εκφραστή πάνω στο Kymco Κ-ΧCT 300i. Για αυτό το λόγο το Κymco extreme city σαν μετάφραση του K-XCT είναι εύστοχο… thank you very much, που θα λέγανε και οι ξένοι…

 ΟΡΓΑΝΑ: Ένα εξαιρετικά απλής σχεδίασης και ευδιάκριτο ψηφιακό όργανο καλύπτει τον τομέα της πληροφόρησης του αναβάτη. Δυσδιάκριτο είναι (σχεδόν όλα τα ψηφιακά στροφόμετρα το ίδιο πρόβλημα έχουν) το στροφόμετρο, με μικρά ορθογώνια κουτάκια/μπαρίτσες, που πρέπει να σκύψεις για να δεις τι δείχνουν. Κάπως δύσχρηστα είναι τα κουμπάκια του οργάνου για αλλαγές και ρυθμίσεις.

ΦΩΤΑ: Ένα ισχυρό φωτεινό τραπέζιο σχήμα σε καλύπτει άριστα στη μεσαία σκάλα, ενώ μόνο σαν “θεϊκό” (ιδιαίτερα από παιδιά που τρελαίνονται) μπορεί να χαρακτηριστεί το “τόξο φωτός” από LED που δημιουργείται στο μέσον του ρύγχους του σκούτερ (μικρή σκάλα πόλης). Και τα μεγάλα φώτα είναι πολύ καλά, θυμίζοντας αυτοκίνητο. LED – ισχυρά μάλιστα – υπάρχουν και στα φλάς και στο μεγάλο οπίσθιο στοπ. Τα μπροστινά φλάς είναι κάπως χαμηλά τοποθετημένα, ενώ όταν ενεργοποιούνται τα φλας ένα ενοχλητικό παλαιάς κοπής (σε στυλ ’70s) ηχητικό σήμα.

ΚΟΡΝΑ: Έντονος ήχος, που όμως σου δίνει την εντύπωση ότι κατευθύνεται προς τoν αναβάτη και όχι προς τα μπροστά.

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: Υπάρχει ένα πορτάκι μπροστά, ανάμεσα στα πόδια σου, πάνω στο πλατύ τούνελ. Η τάπα ξεκλειδώνει εύκολα με το κεντρικό κλειδί, αφαιρείται πλήρως, για να ξαναμπεί στη θέση της με την ίδια ευκολία.

ΣΤΑΝΤ: Πανεύκολα και χρήσιμα αμφότερα, και το πλαϊνό και το κεντρικό. Το ανέβασμα και το κατέβασμα του σκούτερ από το κεντρικό στάντ γίνεται με εντυπωσιακά λίγη δύναμη.

ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ: Πολύ καλοί σε σχεδίαση και εργονομικοί σε λειτουργία. Παράλληλα είναι πλήρεις, αφού διαθέτουν Hazard (που ανάβει και τα 4 φλας μαζί) και διακόπτη που ανάβει και σβήνει τα φώτα και κουμπί σινιάλου.

ΣΧΑΡΑ-ΧΕΙΡΟΛΑΒΕΣ: Μεγάλες πλαστικές χειρολαβές, ενώ δεν υπάρχει σχάρα

ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ: Τοποθετημένοι πάνω στο τιμόνι. Καλοί σε ύψος, που κρύβουν ένα μικρό κομμάτι από το εσωτερικό τους τμήμα, από τους βραχίονες του αναβάτη.

ΕΞΤΡΑ & ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ: Φωτάκι σέλας, πλάγιο στάντ, διακόπτης hazard, φραγή κλειδαριάς, παροχή ρεύματος, ρυθμιζομενες μανέτες, LED στα μπροστινά και οπίσθια φωτιστικά σώματα, γατζάκι για μεταφορά τσαντών.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΤΙΜΗ:4.953 ευρώ (4.653 ευρώ μετρητοίς)
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:Μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος, με τροφόδοσια ηλεκτρονικού ψεκασμού
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ:27,8 ίπποι, στις 7.750 σ.α.λ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Τηλεσκοπικό πιρούνι / Δύο αμορτισέρ
ΦΡΕΝΟ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Δίσκος 260 χλστ. / Δίσκος 240 χλστ.
ΤΡΟΧΟΣ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
14 ιντσών/ 13 ιντσών (λάστιχα 120/80 μπροστά και 150/70 πίσω)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ:1.450 χιλ
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ:810 χλστ.
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ:12,5 λίτρα
ΒΑΡΟΣ:164 κιλά
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Μοto Trend, Βρυούλλων 56 & Εθν. Οδός Αθηνών-Λαμίας, Ν. Φιλαδέλφεια, Αθήνα, τηλ 210 25 85991-2