Οι 4Τ της LML δεν είναι συνηθισμένες βέσπες, έτσι όπως ίσως νομίσει κάποιος με την πρώτη ματιά. Μπορεί εξωτερικά να μοιάζει και να είναι μια παραδοσιακά μεταλλικού πλαισίου και εξαρτημάτων βέσπα, αλλά κάτω από τα καπάκια τους φιλοξενούνται τετράχρονοι κινητήρες. Η καινοτομία της LML προσφέρει μια τελείως διαφορετική εμπειρία από αυτήν που ήξεραν αφού ο 2βάλβιδος αερόψυκτος κινητήρας αποδίδει και ακούγεται “τελείως διαφορετικός”, αφού δεν είναι δίχρονος. Ροπάτος, οικονομικός σε κατανάλωση διατηρεί το 4άρι σασμάν με αλλαγές από το δεξί άκρο του τιμονιού.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Peugeot New Tweet 125, Δοκιμή: H κομψή πλευρά της πρακτικότητας
Γαλλικό κλειδί για όλες τις δουλειές * Κυβισμός: 124 cc * Ιπποδύναμη: 11,5 ίπποι (8,4kW) στις 8.500 rpm * Τελική… -
Daytona Ares 300 GT: Νέο, οικονομικό και εξοπλισμένο (+τιμή)
Για την πόλη και για ταξίδια έξω από αυτήν Έφτασε στην Ελλάδα και είδαμε από κοντά το Daytona Ares 300… -
Bel-Ray 4T Scooter Εster 10W-40: Ειδικά για σκούτερ
Λίπανση ποιότητας To Bel-Ray Scooter 100% Semi Synthetic SAE 10W-40 4T είναι ένα εξαιρετικό λιπαντικό που έχει σχεδιαστεί ειδικά για… -
Συμβουλές: Φθινοπωρινή φροντίδα του σκούτερ μας
Τσέκαρέ το γύρω-γύρω Τέλειωσε το καλοκαίρι χωρίς ίσως να το πάρουμε είδηση, αφού βιώνουμε μια παρατεταμένη καλοκαιρία κι ας βρισκόμαστε… -
Velocifero Mobster 125/180 2025: Οι πρώτες εικόνες
Δυο εικόνες και λίγα τεχνικά στοιχεία Ένα καλοσχεδιασμένο και κομψό ιταλικό σκούτερ σε δύο κυβισμούς, το Mobster 125 και Mobster…