Όπως και το 650, έτσι και το 400 είναι κατασκευασμένο στην Ιαπωνία. Φαρδιά και μακριά είναι η σέλα, με ρυθμιζόμενη την «πλάτη»/υποστήριξη του αναβάτη. Κάτω από τη σέλα, ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί να φιλοξενήσει δύο φουλφέις κράνη. Στην τιμή αγοράς του απλού 400 προσφέρεται και top case (βαλιτσάκι), ενώ διατίθεται και έκδοση με ABS η οποία διαθέτει και πλήθος άλλων εξτρά αξεσουάρ.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Honda Forza 350 2023: Αισθητική και χρωματική αναβάθμιση
Μικρές βελτιώσεις σε μια καλή συνταγή Το μπεστ σέλερ σκούτερ της Honda στην κατηγορία των 350 κυβικών αποκτά ένα διακριτικό… -
ΕΛΛΑΔΑ 2023: Πωλήσεις A’ διμήνου και Top 30 Σκούτερ
Με αύξηση και πάλι το 2023 Με την ολοκλήρωση της καταμέτρησης των ταξινομήσεων Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2023 βρεθήκαμε και πάλι μπροστά σε… -
STR Lupus: Νέο κλειστό κράνος
Χαρακτηριστική εμφάνιση και χρώματα Το STR Lupus είναι το νέο full-face κράνος το οποίο ξεχωρίζει χάρη στη μοναδική αισθητική του… -
Aprilia SR GT 125, Πλήρης δοκιμή: Πολυχρηστικότητα
Πρόταση για άσφαλτο και χώμα Κυβισμός: 124,6cc * Ιπποδύναμη: 15,0 ίπποι (8,3 kW) στις 8.750 rpm * Τελική: 101,6 km/h (πραγματική) * Βάρος:… -
Ιταλία: Επιδοτούνται και τα βενζινοκίνητα σκούτερ!
Δεν είναι μόνο τα ηλεκτροκίνητα, κύριοι… Την τεράστια συμβολή των δύο τροχών, ηλεκτροκίνητων ή βενζινοκίνητων, στον τομέα της μετακίνησης αναγνωρίζει…