Τα δίχρονα πυραυλάκια της Piaggio, που πάντα διατηρούν το υψηλό τους ίματζ, όσον αφορά τις σπορ επιδόσεις τους. Το ένα είναι αερόψυκτο και το άλλο υδρόψυκτο. Το δεύτερο διαθέτει δισκόφρενο και στον πίσω τροχό, εκτός από τον μπροστινό. Οι τροχοί τους είναι 13άρηδες και η εμφάνιση απευθύνεται στο δυναμικό κοινό… των πιτσιρικάδων.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Honda Forza 350 2023: Αισθητική και χρωματική αναβάθμιση
Μικρές βελτιώσεις σε μια καλή συνταγή Το μπεστ σέλερ σκούτερ της Honda στην κατηγορία των 350 κυβικών αποκτά ένα διακριτικό… -
ΕΛΛΑΔΑ 2023: Πωλήσεις A’ διμήνου και Top 30 Σκούτερ
Με αύξηση και πάλι το 2023 Με την ολοκλήρωση της καταμέτρησης των ταξινομήσεων Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2023 βρεθήκαμε και πάλι μπροστά σε… -
STR Lupus: Νέο κλειστό κράνος
Χαρακτηριστική εμφάνιση και χρώματα Το STR Lupus είναι το νέο full-face κράνος το οποίο ξεχωρίζει χάρη στη μοναδική αισθητική του… -
Aprilia SR GT 125, Πλήρης δοκιμή: Πολυχρηστικότητα
Πρόταση για άσφαλτο και χώμα Κυβισμός: 124,6cc * Ιπποδύναμη: 15,0 ίπποι (8,3 kW) στις 8.750 rpm * Τελική: 101,6 km/h (πραγματική) * Βάρος:… -
Ιταλία: Επιδοτούνται και τα βενζινοκίνητα σκούτερ!
Δεν είναι μόνο τα ηλεκτροκίνητα, κύριοι… Την τεράστια συμβολή των δύο τροχών, ηλεκτροκίνητων ή βενζινοκίνητων, στον τομέα της μετακίνησης αναγνωρίζει…