Ιntegra σημαίνει “γέφυρα” και το νέο Honda Integra 700 θέλει να γεφυρώσει δύο κόσμους: των σκούτερ με των μοτοσυκλετών.
Κινητήρας δικύλινδρος, επικλινής, μεγάλα μαρσπιέ για τα πόδια, μεγάλη ζελατίνα και “φέρινγκ”, αυτόματη (ή χειροκίνητη) μετάδοση.
Τροχοί 17 ιντσών και αναρτήσεις μοτοσυκλέτας, φρένα δισκόφρενα με ABS – Συνδυαζόμενα.
Η Honda κάνει τα σκούτερ να συμπεριφέρονται σαν μοτοσυκλέτες και τις μοτοσυκλέτες να είναι τόσο εύκολα στον χειρισμό όσο τα σκούτερ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Επίσημη παρουσίαση Honda Integra 700
Ηοnda Integra 700: Δοκιμές στην Ευρώπη
Honda Integra: Πότε, πόσο και τελική
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
ΤΙΜΗ: | 9.390 ευρώ, τιμή καινούργιο το 2012 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: | Τετράχρονος, δικύλινδρος σε σειρά, υδρόψυκτος με ψεκασμό, 670 κ.εκ. |
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: | 51 ίπποι, στις 6.250 σ.α.λ |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: | Τηλεσκοπικό πιρούνι, διαδρ. 120 χιλ., με καλάμια διαμ. 41 χιλ/ Ένα αμορτισέρ, διαδρ. τροχού 120 χιλ. |
ΦΡΕΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: | Δίσκος 320 χιλ. /Δίσκος 240 χιλ. ABS-Συνδυαζόμενα |
ΤΡΟΧΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: | 17 ίντσες/17 ίντσες (ελαστικά μπροστά 120/70-17 και πίσω 160/60-17) |
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: | 1.525 χιλ. |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: | 790 χιλ. |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: | 14,1 λίτρα |
ΒΑΡΟΣ: | 238 κιλά (γεμάτη) |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: |
Όμιλος Σαρακάκη, Λ. Αθηνών 71, Αθήνα τηλ. 210 3483300 |