fbpx

HΟΝDA INTEGRA 700, 2012: EΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Επιδόσεις μοτοσυκλέτας, σε συσκευασία σκούτερ

* 670 κυβικά * 51 ίπποι *238 κιλά γεμάτη * 17άρηδες τροχοί * Συνδυαζόμενα φρένα με ABS * Τιμή κάτω από 10.000 ευρώ στην Ιταλία * Μεγάλο φέρινγκ, ζελατίνα * Επιλογή αυτόματου ή χειροκίνητου κιβώτιου

Αιφνιδίασε τους πάντες η Honda δίνοντας χθες στη δημοσιότητα πληροφορίες και φωτογραφίες του πολυαναμενόμενου νέου scooter, με το όνομα Integra 700  – δυο βδομάδες πριν την έκθεση του Μιλάνο.

Honda Integra 700, 2012: Γεφυρώνοντας δύο κόσμους, τις μοτοσυκλέτες με τα σκούτερ

Ιntegra σημαίνει, σε ελεύθερη μετάφραση, “γέφυρα” και το νέο Honda Integra 700 θέλει να γεφυρώσει δύο κόσμους: των σκούτερ με των μοτοσυκλετών. Με άνετη θέση οδήγησης, που επιτρέπει στα πόδια να απλωθούν μπροστά, τη στιγμή που ο αναβάτης προστατεύεται από τα στοιχεία της φύσης, με αποθηκευτικούς χώρους, μεγάλους τροχούς και αναρτήσεις μοτοσυκλέτας και την επιλογή χειροκίνητου ή αυτόματου κιβωτίου.

Παράλληλα το Integra προσφέρει την οδική συμπεριφορά και την σταθερότητα που δύσκολα μπορεί να βρει κάποιος πάνω σε σκούτερ, “δημιουργώντας έτσι ένα δίτροχο του 21ου πρώτου αιώνα”, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Honda στην παρουσίαση του νέου υβριδικού mega-σκούτερ.

Στο επίκεντρο αυτής της κατασκευής βρίσκουμε έναν ειδικά σχεδιασμένο κινητήρα, που είναι υδρόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά, κυβισμού 670 κ.εκ., με 1ΕΕΚ και 4 βαλβίδες, που είναι τοποθετημένος σε τέτοια θέση, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται χαμηλό κέντρο βάρους (σωληνωτό είναι το πλαίσιο με δύο ραχοκοκαλιές είναι “τύπου διαμαντιού”, με τον κινητήρα να κρέμεται από αυτό). Προσφέρει πολλή ροπή, από τις χαμηλές, μέχρι τις μεσαίες στροφές, περιοχή την οποία χρησιμοποιούν οι αναβάτες κατά κόρο στην οδήγηση.

Έρευνες έχουν αποδείξει ότι το 90% του χρόνου στην οδήγηση καταναλώνεται σε ταχύτητες κάτω των 140 χ.α.ω και σε λιγότερες από 6.000 σ.α.λ. Σε αυτή την κατεύθυνση έριξε το βάρος της η Honda. Παράλληλα ο ολοκαίνουργιος κινητήρας προσφέρει “χρήσιμη” και φιλική απόδοση, χαμηλό θόρυβο εξάτμισης και μικρή κατανάλωση (η Honda ανακοινώνει 27,9 χιλιόμετρα, στο 1 λίτρο καύσιμου).

Ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα εύχρηστο κιβώτιο με δύο συμπλέκτες (δεύτερης γενιάς) και δίνει τη δυνατότητα επιλογής για αυτόματη ή χειροκίνητη λειτουργία. Ο αναβάτης πάντως έχει να επιλέξει μεταξύ τριών επιλογών: είτε χειροκίνητη αλλαγή ταχυτήτων, με διακόπτες από το τιμόνι (ΜΤ-Manual), είτε αυτόματη (ΑΤ) – η οποία προσφέρει δύο επιλογές: Σπορ (S) για γρήγορη οδήγηση και “D” για χρήση πόλης και χρήση στον αυτοκινητόδρομο.

Όλες οι επιλογές προσφέρουν σαφή πλεονεκτήματα συγκρινόμενες με τα συμβατικά συστήματα μετάδοσης CVT που συναντάμε στα υπόλοιπα σκούτερ. O κινητήρας με τον στρόφαλο των 270 μοιρών αποδίδει 51 ίππους στις 6.250 σ.α.λ και 6,26 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 4.750 σ.α.λ. Τα διαστήματα σέρβις του είναι κάθε 12.000 χιλιόμετρα.

Στον τομέα της εμφάνισης συναντούμε ένα πρωτοποριακό design πάνω στο Integra, που κομίζει νέες φόρμες στη σχεδίαση των σκούτερ, προσφέροντας παράλληλα υψηλή προστασία από τον αέρα και μια άνετη, χαλαρή θέση οδήγησης. Το Ιntergra 700, πρωτοπαρουσιάστηκε σαν New Mid Concept στο σαλόνι του Μιλάνο, πέρσι, το 2010, αναμιγνύοντας γραμμές σκούτερ και supersport μοντέλων της εταιρίας.

Ο προβολέας είναι πολυεδρικός και τα μεγάλα φλας ενώνονται μαζί του δημιουργώντας ένα σχήμα “V”. Πάνω από τον προβολέα υπάρχει μια μεγάλη ζελατίνα.

Το Ηonda Integra 700 διαθέτει χώρο αποθήκευσης 15 λίτρων κάτω από τη σέλα, που μπορεί να φιλοξενήσει ένα ανοικτό κράνος ή ένα αδιάβροχο. Αποθηκευτικός χώρος υπάρχει και στο φέρινγκ για μικροπράγματα.

Το ρεζερβουάρ χωράει 14,1 λίτρα καυσίμου και σύμφωνα με την εταιρία σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση του κινητήρα το Ιntegra μπορεί να πετύχει αυτονομία σχεδόν 400 χιλιομέτρων.

Η σέλα βρίσκεται στα 790 χιλιοστά από το έδαφος και το κομμάτι σέλας του συνεπιβάτη είναι λίγο πιο ψηλά από του αναβάτη, ο οποίος έχει στη διάθεσή του δύο χειρολαβές για στήριξη.

Ο πίνακας οργάνων περιλαμβάνει ένα ψηφιακό όργανο πολλών λειτουργιών, κοντέρ, στροφόμετρο με ψηφιακές μπάρες, ρολόι, βενζινόμετρο με ψηφιακές μπάρες και δύο χιλιομετρητές.

Το πιρούνι έχει διαδρομή 120 χιλιοστών, με καλάμια διαμέτρου 41 χιλιοστών. Η πίσω ανάρτηση χρησιμοποιεί το σύστημα Honda Multi-Action System (HMAS) με ένα αμορτισέρ που χρησιμοποιεί διάταξη Pro-Link. Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες 17 ιντσών, με ακτίνες σχήματος “Υ” προσφέροντας υψηλή απόσβεση κραδασμών και σταθερότητα.

Τα ελαστικά τύπου ράντιαλ έχουν διαστάσεις μπροστά 120/70-17 και πίσω 160/60-17, ενώ η ύπαρξη ψαλιδιού όπως στις μοτοσυκλέτες και η αλυσίδα 520 στην τελική μετάδοση βοηθούν να μειωθεί το, πολύ σημαντικό, μη αναρτώμενο βάρος. Τα συνδυαζόμενα φρένα του Integra διαθέτουν και σύστημα ABS προσφέροντας αυξημένη ασφάλεια κατά την επιβράδυνση, ακόμα και στις πιο δύσκολες περιπτώσεις.

Το Honda Integra 700 θα είναι διαθέσιμο σε 4 χρωματισμούς: Μαύρο, Άσπρο, Μπλε και Βαθύ κόκκινο.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΤΙΜΗ:Δ/Α
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:Tετράχρονος, δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, 1 ΕΕΚ , 8 βαλβίδες, 670 κ.εκ., με ψεκασμό
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ:51 ίπποι στις 6.250 σ.α.λ.
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Τηλεσκοπικό πιρούνι με καλάμια διαμ. 41 χιλ., διαδρ. 120 χιλ. / Ένα αμορτισέρ, διαδρ. τροχού 120 χιλ.
ΦΡΕΝΟ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
Ένας δίσκος 320 χιλ. / Ένας δίσκος 240 χιλ.
ΤΡΟΧΟΣ
ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ:
120/70 - 17 ιντσών/ 17 ιντσών (ελαστικά 120/70, 160/60)
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ:1.440 χιλ.
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ:790 χιλ.
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ:14,1 λίτρα
ΒΑΡΟΣ:238 κιλά (πλήρης υγρών)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Γενική αυτοκινήτων, Λ. Αθηνών 71, τηλ.: 210 3467329

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ