fbpx
Motul Skyscraper Left
Motul Skyscraper Right

Honda Forza 750: Special RC30 Replica

Tρικολόρε και Racing!

Ένα Honda Forza 750 μετασκευασμένο και βαμμένο στα χρώματα του θρυλικού Superbike Honda RC30 με εξαρτήματα από VFR 750. Το σπέσιαλ αυτό Forza κατασκευάστηκε από το κατάστημα Aloisi 2 Roues, αντιπρόσωπο της Honda στη Νίκαια της Γαλλίας.

Το Aloisi 2 Roues έχει διακριθεί σε διαγωνισμούς custom κατασκευών που διοργανώνει η Honda Γαλλίας και φρόντισε να κάνει το συγκεκριμένο Forza να μην περάσει απαρατήρητο.

Το Honda Forza 750 είναι ένα maxi scooter της γιαπωνέζικης εταιρίας που είναι πολύ κοντά στη φιλοσοφία της σπορ μοτοσυκλέτας της Honda, η οποία παρεμπιπτόντως ήταν παγκόσμια πρωταθλήτρια Superbike στις δυο πρώτες χρονιές που ξεκίνησε το πρωτάθλημα το 1988 και 1989!

Μπορεί η θέση οδήγησης και το γενικότερο σχήμα μοιάζουν με ενός σκούτερ,  αλλά οι επιδόσεις του είναι παρόμοιες με αυτές μιας μοτοσυκλέτας τύπου GT.

Πρόκειται για ένα σκούτερ που βρίσκεται στο σταυροδρόμι των κατηγοριών, όπως για παράδειγμα το X-ADV 750, το ξαδελφάκι του Forza (ίδια πλατφόρμα, ίδιος δικύλινδρος κινητήρας με κιβώτιο DCT), που είναι κι αυτό ένα maxi σκούτερ που μπορεί να κινηθεί και στο χώμα.

Χωρίς αμφιβολία το Forza 750 είναι πολύ πιο διακριτικό συνολικά από το X-ADV, αλλά οι Γάλλοι το μεταμόρφωσαν σε ένα δίτροχο που ακολουθεί την εμφάνιση, αλλά και τον σπορ χαρακτήρα του Honda RC30.

Το Aloisi 2 Roues ανακοίνωσε ότι έχει σπαταλήσει 200 ​​ώρες δουλειάς για το project και προφανώς πολλές από αυτές έπεσαν πάνω στην προσαρμογή του μονόμπρατσου ψαλιδιού που είναι από τα πιο βασικά στοιχεία του συγκεκριμένου πονήματος, το οποίο αντιγράφει το διάσημο RC30. Εντυπωσιακό, συμφωνείτε;

Το Honda Forza 750 του Aloisi 2 φοράει ζάντες 17 ιντσών από VFR 750, όπως και το μονόμπρατσο του VFR 750. Η εξάτμιση είναι της Akrapovic, νέα είναι η χαρτογράφηση κινητήρα και ψεκασμού, ενώ επίσης “πειράχτηκαν” τα ηλεκτρονικά του αυτόματου κιβώτιου ταχυτήτων DCT.

Το υπέροχο, αισθητικά αλλά και από πλευράς επιδόσεων, Honda RC30

Έχουν τοποθετηθεί νέοι μπροστινοί δίσκοι, έχουν τροποποιηθεί οι σύνδεσμοι του μονού αμορτισέρ, το φίλτρο αέρα είναι της Malossi, γκριπ και μανέτες έρχονται από τη Rizoma, ελαστικά από την Bridgestone.

Κοίτα να δεις που θα αρχίσουν να μας αρέσουν πάλι οι άσπρες ζάντες της δεκαετίας του ’90…

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X