Σκληρός συναγωνισμός – Απίθανα καστομαρισμένα ΤΜΑΧ
Η Yamaha Ισπανίας διοργάνωσε έναν διαγωνισμό για το ομορφότερο ΤΜΑΧ της χώρας, αποτίοντας τον σεβασμό που αξίζει σε αυτό το εμβληματικό σκούτερ. Ιδού οι έξι φιναλίστ.
Αυτοί είναι οι έξι φιναλίστ του διαγωνισμού «Best Yamaha TMAX in Spain». Μετά από τρεις εβδομάδες συμμετοχής και πολλά Yamaha TMAX που έλαβαν μέρος στη διαδικασία αξιολόγησης, η κριτική επιτροπή ενός περιοδικού ειδικού τύπου στην Ισπανία επέλεξε τους 6 φιναλίστ που θεώρησε ότι αντιπροσωπεύουν καλύτερα το πνεύμα του ιαπωνικού σπορ maxiscooter.
Η επιλογή του τελικού νικητή είναι φυσικά πολύ δύσκολη λόγω της εξαιρετικής ποιότητας αυτών των μετατροπών-customizing, αλλά δυστυχώς μόνο ένας θα είναι ο νικητής. Το κοινό έχει τον τελευταίο λόγο και μπορεί να ψηφίζει μέχρι τις 21 Ιουλίου.
Με περισσότερες από δύο δεκαετίες στην αγορά, πολλοί λάτρεις αυτού του μοντέλου δεν “κάθονται φρόνιμα” και έτσι αρχίζουν και το “πειράζουν”, να το βελτιώνουν και να το εξατομικεύουν ώστε να διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα. Ιδού οι υποψήφιοι για το “καλύτερο ΤΜΑΧ της Ισπανίας”.
Yamaha TMAX Recaro
Ο Daniel Gómez προτείνει ένα Yamaha TMAX του 2022 με πολλή δουλειά και εξεζητημένα εξτρά. Τροποποιήσεις που έγιναν: στους τροχούς, αφού μπήκαν 17 ιντσών από Yamaha MT-09 (!), η μετάδοση γίνεται με αλυσίδα, πιρούνι (πιρούνι R1M) και μονό αμορτισέρ της Öhlins, ακτινικές δαγκάνες Brembo.
Οι δίσκοι είναι 320 mm, η εξάτμιση Termignoni, έχει γίνει επαναπρογραμματισμός μονάδας ελέγχου (Stage 3), κιτ κινητήρα, κάστομ βαφή, προβολείς με “μαύρα τζάμια”, κοντή ζελατίνα και διάφορα αξεσουάρ BCD.
Yamaha TMAX Kings
Ο Abraham Ruiz μας δείχνει ένα TMAX 2015 με έντονο βάψιμο. Τροποποιήσεις που έγιναν: ζάντες Marchesini 17 ιντσών, εξαρτήματα της Lightech, δαγκάνες και τρόμπες Brembo με δίσκους 330 mm, μεταλλικά σωληνάκια Galfer και τακάκια zcoo, αναρτήσεις Öhlins και ρύθμιση CTR, ζελατίνα σπορ της Malossi.
Oι μανέτες είναι της Rizoma, χειροποίητα όργανα (περιλαμβάνει laptimer και στροφόμετρο), γκριπ της Renthal, κινητήρας με κιτ 560 cc (κύλινδροι, εκκεντροφόρος άξονας, variator), εξάτμιση Akrapovic (R1), ελαφρύ υποπλαίσιο, ελαστικά Dunlop GP Racer, χειροποίητο μονόμπρατσο ψαλίδι, τροποποιημένο κάθισμα, επαναπρογραμματισμένη μονάδα ελέγχου και εξτρά της BCD (κάλυμμα φίλτρου, καρίνα, τούνελ, εισαγωγή κ.λπ.).
Yamaha TMAX Lamborghini
Το TMAX 2023 του Álvaro Torregrosa στηρίζεται στο μεταλλικό πράσινο χρώμα του για να τραβήξει την προσοχή του κόσμου. Τροποποιήσεις που έγιναν: ανάρτηση Öhlins (πιρούνι FGRT και πίσω μονοσόκ), ακτινικές δαγκάνες Brembo Stylema, τιμόνι Rizoma, μερικά εξαρτήματα Jetprime, τρόμπες φρένων RCS, μεταλλικοί σωλήνες.
Το χρώμα της βαφής είναι από κωδικό της Lamborghini, επένδυση Alcantara στη σέλα με ραφτό λογότυπο. Έχουν μπει ζάντες Rotobox R1 με ελαστικό 190 πίσω, δίσκοι Galfer, εξάτμιση από R6 (με βαλβίδα για άνοιγμα και κλείσιμο από κουμπί στο τιμόνι) και διάφορα εξαρτήματα από ανθρακονήματα.
Yamaha TMAX Nakagami
Ο Héctor Valderrama επιλέγει ένα TMAX διακοσμημένο με τα χρώματα του κράνους Arai του Ιάπωνα αναβάτη των MotoGP Takaaki Nakagami (JC Design).
Τροποποιήσεις που έγιναν: δαγκάνες φρένων Acossatto GP, διάφορα εξαρτήματα BCD, δίσκοι φρένων 320 mm, εξάτμιση της Akrapovic (R6) από ανθρακονήματα και διάφορα “αξεσουάρ” Jetprime.
Yamaha TMAX Hayden
Ο Óscar Herrera παρουσιάζει μια τελευταίας γενιάς TMAX Special Edition με τα χρώματα του κράνους Arai του άτυχου Αμερικανού οδηγού των MotoGP Nicky Hayden, με αποκλειστικό, μοναδικό βάψιμο και custom λεπτομέρειες, που το κάνουν πραγματικό έργο τέχνης σε τροχούς.
Κάθε στοιχείο έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει ξεχωριστή εμφάνιση και παρεμβάσεις έχουν γίνει και στον τομέα της απόδοσης. Από την κάστομ σέλα μέχρι τα ανθρακονήματα, αυτή η ειδική έκδοση είναι η επιτομή της πολυτέλειας. Κοντή σπορ ζελατίνα, αναρτήσεις Öhlins, φρένα Brembo και εξάτμιση Termignoni…
Yamaha TMAX Porsche
Το TMAX 2024 του Ismael Jiménez (Πρόεδρος του κλαμπ TMAX Iluminati Málaga) επιλέγει μια διακόσμηση εμπνευσμένη από αυτήν της Porsche GT3 RS. Τροποποιήσεις που έγιναν: σφυρήλατες αλουμινένιες ζάντες 17″, γυαλισμένο χειροποίητο ψαλίδι.
Οι αναρτήσεις έρχονται από την Öhlins (πιρούνι R1 και πίσω μονοσόκ), τρόμπες φρένων Gallespeed, κιτ μεγαλώματος του φέρινγκ, “περιποίηση” φρένων, αξεσουάρ Rizoma-BCD-Lightech, τιμόνι από ανθρακονήματα, μετάδοση αλυσίδας, ελαστικά Michelin.