Ο αντικαταστάτης του δημοφιλούς ΤΜΑΧ 500, εμφανίστηκε βελτιωμένος σε πολλούς τομείς. Ο γνωστός δικύλινδρος, 8βάλβιδος κινητήρας απέδιδε 46,5 ίππους, περισσότερη ροπή και στηριζόταν κατευθείαν πάνω στο αλουμινένιο πλαίσιο. Αλουμινένιο ήταν και το ψαλίδι, ενώ η τελική μετάδοση γινόταν πλέον με οδοντωτό ιμάντα. Το νέο TMAX είχε χάσει 4 κιλά, ενώ και το πλαίσιο έχασε το 1/3 του βάρους του. Η εμφάνισή του 530 ήταν καθαρά δυναμική και σπορ, όπως και η κατανομή βάρους, με ποσοστά που πλησιάζουν έντονα τις μοτοσυκλέτες, έτσι ώστε να βελτιωθεί το κράτημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
---|---|
ΤΙΜΗ: | ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: | Τετράχρονος, δικύλινδρος σε σειρά, υδρόψυκτος, 2ΕΕΚ, 8βάλβιδος, 530cc με ηλ. ψεκασμό |
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: | 46,5 ίπποι, στις 6.750 σ.α.λ |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: | Τηλεσκοπικό πιρούνι, διαδρ. 120 χιλ. διαμ. καλαμιών χιλ./Ένα αμορτισέρμ,διαδρ. τροχού 115 χλστ. |
ΦΡΕΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: | Δύο δισκόφρενα 267 χλστ./Δίσκος 282 χλστ. |
ΤΡΟΧΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ / ΠΙΣΩ: | 15 ιντσών/15 ιντσων (ελαστικά 120/70 μπροστά, 160/60-15 πίσω) |
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: | 1.580 χλστ. |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: | 800 χλστ. |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: | 15,0 λίτρα |
ΒΑΡΟΣ: | 217 κιλά |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: | Μοτοδυναμική ΑΕ, Ασπρόπυργος, Θέση Κύριλλος, τηλ. 801- 11 - 926242 |