Όπως και το 650, έτσι και το 400 είναι κατασκευασμένο στην Ιαπωνία. Φαρδιά και μακριά είναι η σέλα, με ρυθμιζόμενη την «πλάτη»/υποστήριξη του αναβάτη. Κάτω από τη σέλα, ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί να φιλοξενήσει δύο φουλφέις κράνη. Στην τιμή αγοράς του απλού 400 προσφέρεται και top case (βαλιτσάκι), ενώ διατίθεται και έκδοση με ABS η οποία διαθέτει και πλήθος άλλων εξτρά αξεσουάρ.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
-
Daytona Cargo 125 EVO: Νέο, έτοιμο για δουλειά!
Το Cargo περνάει εξελιγμένο στην επόμενη φάση του Η Daytona κάνει και πάλι την κίνηση στο χώρο των σκούτερ για… -
Yamaha ΝΜΑΧ: Με δώρο 200€ σε Γνήσια Αξεσουάρ
Μαζί με το Yamaha ΝΜΑΧ, δώρο 200 ευρώ Για να κλείσει καλά η χρονιά, η αντιπροσωπεία της Yamaha στην Ελλάδα… -
EICMA 2024: H επιτυχία χτύπησε ταβάνι – 600.000 επισκέπτες!
Περισσότεροι από 600 χιλιάδες επισκέπτες στην έκθεση του Μιλάνου! Οι πόρτες έκλεισαν πριν δυο βδομάδες στο εκθεσιακό κέντρο Rho Fiera,… -
Motoway: Εκπτώσεις 50% – Προσφορές σε 1.216 προϊόντα
Μια Black Friday έκπληξη! Οι εκπτώσεις έχουν ήδη ξεκινήσει στο eshop της Motoway! Με πάνω από 1.216 προϊόντα σε μειωμένες… -
QJ Motor SRK 125 E 2025: Ούτε σκούτερ – ούτε μοτοσυκλέτα!
Όταν λέμε υβρίδιο… αυτό εννοούμε Στην έκθεση EICMA του Μιλάνου παρουσιάστηκε ένα ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής και εμφάνισης δίτροχο. Το QJ Motor…